Mielestäni Presidentin vaaleissa toisella kierroksella ei pitäisi äänestää jos

Anonyymi-ap

..olet ensimmäisellä kierroksella äänestänyt jotain muuta kuin ketkä nyt ovat jatkossa koska se vääristää ehdokkaiden suosiota! Toiseksi kyllä heistä toinen valitaan, sinullehan on ihan sama kumpi se on koska et kumpaakaan ole äänestänyt.

Hyvä kannanotto on siis mielestäni, älä äänestä, en minäkään!

19

198

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tai jos äänestää voisihan sitä äänestää vaikka numeroa 5. Jos vaikka jo nyt yli puolet. Tai vaikka 810, 108, tai 5108, 5810. Kaikki merkityksellisempia kannanottoja.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

❤️ ­­­N­­y­m­f­­o­­­m­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🍒 ­N­­­y­m­­­f­­o­m­­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18246495

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Tietääkö kukaan lasketaanko tyhjät äänestysliput. Ääni se on sekin protestiääni molemmille!

• Anonyymi

Eduskunnassa voi valita. Jaa, ei ,tyhmä, poissa.

• Anonyymi

Subille äänet, koska haluamme järkevän presidentin.

• Anonyymi

Siitä sitten muuttamaan kilvan lakia, jonka mukaan kunta- ja eduskuntavaaleissa, myös presidentinvaalissa äänioikeus on yleinen, yhtäläinen ja SALAINEN.
        Toistan siis tämän sivun aloittaneelle räkänokalle: S A L A I N E N !!!!!!!!!!!!!!!!
        Understood???????????

• Anonyymi

Mihin tarvitaan sitten toista kierrosta? jos vain stubbia ja pekkaa äänestäneet saa äänestää uudestaan on tulos sama kuin ekalla kieroksella.

• Anonyymi

Hyvä havainto.

• Anonyymi

Hän on kehittänyt vaalimatematiikan niin korkealle tasolle ettei itsekkään ymmärrä 8)

• Anonyymi

Aloittajalla on aika hähmäinen logiikka tuossa. No kaikki ehdokkaat olivat noin suurinpiirtein saman mielisiä kaikista suurista linjoista. Itse äänestin ekalla kierroksella Olli Rehniä. En ole keskustalainen. Nyt on kyseessä yksilövaali.

Toisella kierroksella äänestin eilen Haavistoa, toisaalta olen vähän kyllä jakautunut itseni kanssa siinä, että salaa toivon Stubidosta tulevan seuraavan Presidenttimme. :)

• Anonyymi

Tyhjän äänestäminen on naurettavaa pelleilyä. Tai se jos sinne kirjoittaa vaikka Aku Ankka. Pakkoko sitä on sitten edes raahautua sinne vaalipaikalle?

Samoin ärsyttää, kun Eduskunnassa voi äänestää Tyhjää. Jokaisen Kansanedustajan nimi pitäisi välittömästi julkaista joka on niin selkärangaton, että äänestää tyhjää. Myös Poissa oleminen on hölmöä, ellei ole kyseessä jotkut painavat syyt. Useimmiten niin tuskin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhjän äänestäminen on naurettavaa pelleilyä. Tai se jos sinne kirjoittaa vaikka Aku Ankka. Pakkoko sitä on sitten edes raahautua sinne vaalipaikalle?

Samoin ärsyttää, kun Eduskunnassa voi äänestää Tyhjää. Jokaisen Kansanedustajan nimi pitäisi välittömästi julkaista joka on niin selkärangaton, että äänestää tyhjää. Myös Poissa oleminen on hölmöä, ellei ole kyseessä jotkut painavat syyt. Useimmiten niin tuskin on.

"Tyhjän äänestäjä" tekee tavallaan karhunpalveluksen "asialleen": nostaa vainäänestysaktiivisuutta........... ja niinpä poliitikot ja tilastomiehet hyrisevät:"Meillä demokratia pelaa , ihmiset aktiivisia vaaleissa.." -HEH!

• Anonyymi

Äänestin Stubbia taktisesti demarien ehdokasta vastaan.

• Anonyymi

Excuse me

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ja mistä Stubbikin putkahti pressan vaaleihin? Sama kuin Urpilainen ja pari muutakin jopa niin ihan melkein puskista.

Tämäkin kansa valitettavan iso osa elää jossain pumpuli puudelia maailmoissan että kaikki on hyvää ja ihanaa, pahuutta pitää tunnistaa sekä sitä että Suomea ei käytetä hyväksi jota te juuri teette! Lasku verovaroin MAKSETUISTA työstä hoitoalan työvoimnapuilaan on se ISO LASKU valtion velkaantumisessa. Jos on yhtään perillä talous asioista niin on hyvä ymmärtää sellainen asia että verovaroin tuettu TYÖ EI TUOTA LATIN LATIA VEROTUILOJA SUOMELLE. Mutta ei siitä enempää koska kirjoituksessa ei ole kakkaa eikä pimspaa niin tähän ei tule tuhansia vastauksia, minä en hakkaa en päätä seinään teidän takia mutta voin vähän kirjoittaa.

Jos kirjoittaisin suoraan niin se olisi rasismia koska se suojelee suomea mutta koska kyse ei ole oikeasti siitä eikä mistään ihmisten kaasulla tappamisesta. Ihan hirveää millaista karmeuksia perussuomalaisista viljellään.

En minä vaan ymmärrä, miten viimeksi Presedentin vaaleissa Essayah voi olla KANSAN SILMISSÄ ARVOMAAILMAAN VIIMEINEN sijoitukseltaan. Älä anna aivopestä aivojasi, ajattele itse vai onko Kristillisetkin natseja, pahoja. On koska ei Essayah oli viimeinen kansan äänestyksessä edellisissä Presidentin vaaleissa.

Vinkkinä, älä usko ihan kaikkea, mieti itse.
      Mikään puolue suomessa ei ole mikään natsi puolue yms.

Sitä voi kukin miettiä että miten asiat priorisoidaan, onko mitään eroa sillä saako lapsi ruokaa vai pitääkö olla pyörätie koska meidän politiikka on tätä ja tätä te äänestätte pöksyt märkinä.

• Anonyymi

Täysin yhdentekevää kumpi näistä kahdesta voittaa. Siksi en myöskään äänestä toisellakierroksella.

• Anonyymi

Aika lähellä totuutta olet ja mikä tärkeintä voisi olla että olet JO äänestänyt!
        Mielestäni Stubb on nyt Presidentti, vaikka minä en häntä äänestänyt.
        Ääneni meni muualle ensimmäisissä vaaleissa, riittävän moni suomalainen on äänestänyt ensimäisellä kierroksella jopa todella kiitettävän monet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      142
      2633
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1967
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1687
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      32
      1546
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      927
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      918
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe