Mistä tämä johtuu ?

Anonyymi-ap

Jotta lapualla osataan pelata lätkää mutta täälä ei ?

8

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koska sinne on ostettu pelaajia Vaasasta Seinäjoelta ja muualtakin Pohjanmaalta.
      Apveenkin pitää ostaa jos meinaavat pärjätä alasarjoissa.Virkiä-Skiekko peleis on katsomot täynnä.Aina vähintään 600 Lapuallakin.

      • Anonyymi

        Mistäs Lapualla rahaa olis ketään ostella? Ei mistää mutta minä sanon sen teille, se johtuu siitä että siellä osataan valmentaa ja kaikista tärkiä asia on se jotta niillä on sielä vielä sitä Sisua.
        Nämä jokka täälä koittaa pelaalla, kattotaa ny ittekki sitä touhua, mitäähän siitä ei tuu.
        Toki so parempi jotta koittaavat eres jotaki, eikö soo näinki ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs Lapualla rahaa olis ketään ostella? Ei mistää mutta minä sanon sen teille, se johtuu siitä että siellä osataan valmentaa ja kaikista tärkiä asia on se jotta niillä on sielä vielä sitä Sisua.
        Nämä jokka täälä koittaa pelaalla, kattotaa ny ittekki sitä touhua, mitäähän siitä ei tuu.
        Toki so parempi jotta koittaavat eres jotaki, eikö soo näinki ?

        Edaria ei saada kasaan ensi kaudeksi.


    • Anonyymi

      Pitää ensin ratkaista Hilkka keissi sitte opetellaan lätkää

    • Anonyymi

      Jokavuotinen Hilkkaturnaus Alavudelle.
      Jäähalliin 10 euron lipou ja se sisältää Sydänmaan ns seuran tarjoamat makkarat ja kahvit.Tervetuloa.

    • Anonyymi

      Skiekko Virkiä tänään Seinäjoella.
      Kaikki Hilkan ja Paavon Auliksen tutut tervetuloa peliin.Tasapäät voittaa mutta sillä nyt mitään väliä kun otetaan kaljaa ja makkaraa

    • Anonyymi

      Vähän arkoja nämä on täällä, kaukalossa tulee helposti kuuma ja vastustajat pelaa sillai tyhmästi ettei me juuri saada voittaa.
      Iskän kanssa kun pelattiin kotipihassa niin siinä sai aina voittaa.

    • Anonyymi

      Ennen oli kova joukkue.
      Lingvisti.Isokangas.Asiala.Rämö.Tuokkola jne. Jne

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      149
      1486
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1225
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      177
      987
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      34
      950
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      178
      832
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      57
      786
    7. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      753
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      675
    10. Upea nainen

      Olet upea nainen. Sinulle
      Ikävä
      31
      632
    Aihe