Pilasiko saastekohu ja öljynsyönti VW konsernin myynnin?

Anonyymi-ap

27

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      VW on sähköitänyt tuotantoaan ja sen myyminen on vähäisempää osassa päin maailmaa ja siihen kohtaan sopii Toyotan halpikset bensamoottoreineen.
      Tuolla dieselgatella ei ole enää mitään merkitystä ja kaikki konsernit käyttävät samaa tekniikkaa autoissaan hyvin laajasti. Ja jos puhutaan asiakas kohtelusta, niin on VW:n tapa ainakin reilumpi kuin esim. Toyotan joka ei korjaa edes selkeitä tehtaan virheitä, kuten lämmönvaihtimen puhkeamiset, ruostumiset jne.... sitten heillä on tuoreet huijaukset vielä käsittelyssä, kuten Hino merkillä raskaanliikenteen diesel päästöväärennykset ja sitten viimeisin isokeissi vahvistettujen ja osilla parannettujen autojen toimittaminen törmäystesteihin.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hih
        Suomen korjaamot kiittää saksaa...
        Varma bisnes

        "Dieselgate" on peitenimi suunnitelmalliselle, tarkoituksella törkeästi huijanneelle konsernille josta ei rahallakaan selvitty vaikka vain "jotkut työntekijät" olivat manipulointiin syyllistyneet? Iso pomo kuitenkin tuomittiin 7 vuotta linnaa 40 kertaisista päästöistä? Oikeusmurhako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Dieselgate" on peitenimi suunnitelmalliselle, tarkoituksella törkeästi huijanneelle konsernille josta ei rahallakaan selvitty vaikka vain "jotkut työntekijät" olivat manipulointiin syyllistyneet? Iso pomo kuitenkin tuomittiin 7 vuotta linnaa 40 kertaisista päästöistä? Oikeusmurhako?

        ainakin usan VW autot piti tuhota periaatteessa kokonaan...ei edes varaosiksi saanut myydä

        oliko 6000000 volkkaria?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ainakin usan VW autot piti tuhota periaatteessa kokonaan...ei edes varaosiksi saanut myydä

        oliko 6000000 volkkaria?

        googlaa tai katso wikipediasta totuus VWaudiskoda asiasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        googlaa tai katso wikipediasta totuus VWaudiskoda asiasta

        VW päivitti nuo autonsa ja myi ne uudelleen ja ainakin lehdissä kerrottiin, että ne suoraan sanoen vietiin käsistä.
        Niin se totuus muuttuu Toyotan omapojan käsittelyssä, hihii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Dieselgate" on peitenimi suunnitelmalliselle, tarkoituksella törkeästi huijanneelle konsernille josta ei rahallakaan selvitty vaikka vain "jotkut työntekijät" olivat manipulointiin syyllistyneet? Iso pomo kuitenkin tuomittiin 7 vuotta linnaa 40 kertaisista päästöistä? Oikeusmurhako?

        Samaa teki kaikki mutkin, mutta tunnustivat ja käräyttelivät toisiaan. VW:stä tehtiin varoittava esimerkki. Tuosta on jo aika kauan ja autot on päivitetty ja kaikki kunnossa.
        Aletaanko kaivamaan esiin Toyotan kaasupoljin kuolemia ja tulipaloja jne... korvauksia Toyotan on ainakin joutunut maksamaan kymmeniä miljardeja ruostevioista, päästöistä jne.... tehtaita on suljettu systemaattisesta törmäystesteihin toimitetuista väärennetyistä autoista 30 vuoden ajalta ja 20 vuoden ajalta raskaan kaluston päästöjen väärentäminen 20 vuoden ajan on vielä yksi kiva juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ainakin usan VW autot piti tuhota periaatteessa kokonaan...ei edes varaosiksi saanut myydä

        oliko 6000000 volkkaria?

        Ei Tuhottu Usa.n VW autoja . Ne korjattiin ja myytiin . Ostajia oli enemmän autoja .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa teki kaikki mutkin, mutta tunnustivat ja käräyttelivät toisiaan. VW:stä tehtiin varoittava esimerkki. Tuosta on jo aika kauan ja autot on päivitetty ja kaikki kunnossa.
        Aletaanko kaivamaan esiin Toyotan kaasupoljin kuolemia ja tulipaloja jne... korvauksia Toyotan on ainakin joutunut maksamaan kymmeniä miljardeja ruostevioista, päästöistä jne.... tehtaita on suljettu systemaattisesta törmäystesteihin toimitetuista väärennetyistä autoista 30 vuoden ajalta ja 20 vuoden ajalta raskaan kaluston päästöjen väärentäminen 20 vuoden ajan on vielä yksi kiva juttu.

        Vain Volkkari on jäänyt kiinni tuosta manipulaatiosta . Samaa ei tehnyt mikään muu autotehdas .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa teki kaikki mutkin, mutta tunnustivat ja käräyttelivät toisiaan. VW:stä tehtiin varoittava esimerkki. Tuosta on jo aika kauan ja autot on päivitetty ja kaikki kunnossa.
        Aletaanko kaivamaan esiin Toyotan kaasupoljin kuolemia ja tulipaloja jne... korvauksia Toyotan on ainakin joutunut maksamaan kymmeniä miljardeja ruostevioista, päästöistä jne.... tehtaita on suljettu systemaattisesta törmäystesteihin toimitetuista väärennetyistä autoista 30 vuoden ajalta ja 20 vuoden ajalta raskaan kaluston päästöjen väärentäminen 20 vuoden ajan on vielä yksi kiva juttu.

        Toyotan kaasupolkimet tutki NASA, eikä löytänyt niistä vikaa.
        Mikähän tehdas maailman eniten autoja valmistavalta yritykseltä on suljettu?
        Toyotan myynti vain lisääntyy ja monella sakkaa kunnolla.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍑 ­­­N­y­­­m­­f­­o­m­­a­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      VW Ag myy oikein hyvin ja on Euroopassa ylivoimainen ykkönen.

    • Anonyymi

      hih

      • Anonyymi

        Vain kotikentällään euroopassa ykkönen jos kaikki konsernin merkit laskee yhteen? Koko maailman ykköseksi onkin valikoitunut parempi ja fiksumpi merkki ylivoimaisella etumatkallaan. Haittaakse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain kotikentällään euroopassa ykkönen jos kaikki konsernin merkit laskee yhteen? Koko maailman ykköseksi onkin valikoitunut parempi ja fiksumpi merkki ylivoimaisella etumatkallaan. Haittaakse?

        Tojotan markkinaosuus euroopassa on hyvin pieni , paitsi Suomessa . Vain Suomessa Tojotalla on panttimaksu .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojotan markkinaosuus euroopassa on hyvin pieni , paitsi Suomessa . Vain Suomessa Tojotalla on panttimaksu .

        Vaikka se Toyotan pitkä etumatka harmittaa niin jostain panttimaksusta höpöttäminen vasta kertoo todellisesta paniikista. Olisihan se mahdollista ihan kaikilla merkeillä , siitä vaan käyttämään jos siltä tuntuu jos sellaisella olisi jotain voitettavissa. Ei kukaan estä! Missään maailman kolkassa en vielä ole käynyt, missä ei Toyotaa olisi tavannut. Onhan se ylivoimaisesti eniten ostettu koko maailmassa . Oliko viime vuonnakin peräti parisen miljoonaa autoa johdossa? Ei sitä tarvi rajata pieneen osaan maailmaa . Koko maailmasta ne suurimmat luvut löytyvät. Se on konsernille järkyttävän kova paikka.


    • Anonyymi

      VW putoaa suomessa kokoajan myynnissä-ei yhtään mallia 10 sakissa

      • Anonyymi

        Näinkö ikävästi on jo asiat?


      • Anonyymi

        Kuitenkin VW Ag:n autoja myydään meillä eniten. Viime vuonnakin 6527 autoa enemmän kuin kakkosta Toyotan konsernin autoja.


    • Anonyymi

      hep

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Saastekohu yks hailee mutta dgs ja öljysekoilu tuhosivat aivan varmasti. Poliisikin sai tarpeekseen.

      • Anonyymi

        Pyh, noista ongelmista on jo niin kauan ja kaikki on jo kunnossa.
        Myyntiin vaikutti se, että dieseliä alettiin verottaa ja joissain maissa laitettiin käyttömaksuja kaupunkeihin jne...
        Sähköautot mitä VW alkoi tekemään, olivat suhteessa kalliita alkuun ja ennakkoluulot niitä kohtaa kovia. No määrähän ei ole ainoa asian teollisuudessa ja kaupassa, vaan myös taloudellinen tulos on kaikkein tärkeintä.


    • Anonyymi

      Saksa pian rypee autoteollisuuden työttömyydessä.
      Autovalmistus siirtyy hiljalleen Kiinaan, kuten kaikki tietävät.
      Osittain myös Euroopan autojen sähköistymisen vuoksi työt loppuvat.
      Ei tarvita kampiakselikoneistamoja, venttiilien valmistajia.
      Eikä moottorin lohkon valajia ja koneistajia, venttiilikantta unohtamatta.
      Naurakaa tälle, sillä samalla kirjoittaja potkaisesee itseään nilkkaan.
      Kiina on luvannut vallata Taiwanin. Nato on luvannut puolustaa maata.
      Olemme Natossa, joten autot ja varaosat oleviin autoihin jäävät saamatta.
      Siinähän kiinalainen seisoo osia odottamassa.

      Miettikää mitä kirjoitatte ja ennen kaikkea ostatte tulevassa seisomaan.

    • Anonyymi

      tehdasvikojen Kuningas ja saastehuijari

      Saksan valtio sitä tukee ja pitää pystyssä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4116
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2179
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1674
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1487
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1448
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1370
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1248
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1164
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1099
    10. 22
      1066
    Aihe