https://tyyliniekka.fi/toyota-pitaa-pintansa-yli-11-miljoonalla-myydylla-autolla-maailman-suurimpana-autoyhtiona/
saahan sitä kysyä?
asiakaskohtelu ja tehdasviat
audiseatskodaVW samaa tekniikkaa
Pilasiko saastekohu ja öljynsyönti VW konsernin myynnin?
28
547
Vastaukset
- Anonyymi
VW on sähköitänyt tuotantoaan ja sen myyminen on vähäisempää osassa päin maailmaa ja siihen kohtaan sopii Toyotan halpikset bensamoottoreineen.
Tuolla dieselgatella ei ole enää mitään merkitystä ja kaikki konsernit käyttävät samaa tekniikkaa autoissaan hyvin laajasti. Ja jos puhutaan asiakas kohtelusta, niin on VW:n tapa ainakin reilumpi kuin esim. Toyotan joka ei korjaa edes selkeitä tehtaan virheitä, kuten lämmönvaihtimen puhkeamiset, ruostumiset jne.... sitten heillä on tuoreet huijaukset vielä käsittelyssä, kuten Hino merkillä raskaanliikenteen diesel päästöväärennykset ja sitten viimeisin isokeissi vahvistettujen ja osilla parannettujen autojen toimittaminen törmäystesteihin.- Anonyymi
aletaas vääntämään ja uutislinkit mukaan
https://tammerdiesel.fi/blogi/oljynkulutus/
kumoa ensin tammerdieselin blogi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aletaas vääntämään ja uutislinkit mukaan
https://tammerdiesel.fi/blogi/oljynkulutus/
kumoa ensin tammerdieselin blogi?Hih
Suomen korjaamot kiittää saksaa...
Varma bisnes - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hih
Suomen korjaamot kiittää saksaa...
Varma bisnes"Dieselgate" on peitenimi suunnitelmalliselle, tarkoituksella törkeästi huijanneelle konsernille josta ei rahallakaan selvitty vaikka vain "jotkut työntekijät" olivat manipulointiin syyllistyneet? Iso pomo kuitenkin tuomittiin 7 vuotta linnaa 40 kertaisista päästöistä? Oikeusmurhako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Dieselgate" on peitenimi suunnitelmalliselle, tarkoituksella törkeästi huijanneelle konsernille josta ei rahallakaan selvitty vaikka vain "jotkut työntekijät" olivat manipulointiin syyllistyneet? Iso pomo kuitenkin tuomittiin 7 vuotta linnaa 40 kertaisista päästöistä? Oikeusmurhako?
ainakin usan VW autot piti tuhota periaatteessa kokonaan...ei edes varaosiksi saanut myydä
oliko 6000000 volkkaria? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ainakin usan VW autot piti tuhota periaatteessa kokonaan...ei edes varaosiksi saanut myydä
oliko 6000000 volkkaria?googlaa tai katso wikipediasta totuus VWaudiskoda asiasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
googlaa tai katso wikipediasta totuus VWaudiskoda asiasta
VW päivitti nuo autonsa ja myi ne uudelleen ja ainakin lehdissä kerrottiin, että ne suoraan sanoen vietiin käsistä.
Niin se totuus muuttuu Toyotan omapojan käsittelyssä, hihii! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Dieselgate" on peitenimi suunnitelmalliselle, tarkoituksella törkeästi huijanneelle konsernille josta ei rahallakaan selvitty vaikka vain "jotkut työntekijät" olivat manipulointiin syyllistyneet? Iso pomo kuitenkin tuomittiin 7 vuotta linnaa 40 kertaisista päästöistä? Oikeusmurhako?
Samaa teki kaikki mutkin, mutta tunnustivat ja käräyttelivät toisiaan. VW:stä tehtiin varoittava esimerkki. Tuosta on jo aika kauan ja autot on päivitetty ja kaikki kunnossa.
Aletaanko kaivamaan esiin Toyotan kaasupoljin kuolemia ja tulipaloja jne... korvauksia Toyotan on ainakin joutunut maksamaan kymmeniä miljardeja ruostevioista, päästöistä jne.... tehtaita on suljettu systemaattisesta törmäystesteihin toimitetuista väärennetyistä autoista 30 vuoden ajalta ja 20 vuoden ajalta raskaan kaluston päästöjen väärentäminen 20 vuoden ajan on vielä yksi kiva juttu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ainakin usan VW autot piti tuhota periaatteessa kokonaan...ei edes varaosiksi saanut myydä
oliko 6000000 volkkaria?Ei Tuhottu Usa.n VW autoja . Ne korjattiin ja myytiin . Ostajia oli enemmän autoja .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa teki kaikki mutkin, mutta tunnustivat ja käräyttelivät toisiaan. VW:stä tehtiin varoittava esimerkki. Tuosta on jo aika kauan ja autot on päivitetty ja kaikki kunnossa.
Aletaanko kaivamaan esiin Toyotan kaasupoljin kuolemia ja tulipaloja jne... korvauksia Toyotan on ainakin joutunut maksamaan kymmeniä miljardeja ruostevioista, päästöistä jne.... tehtaita on suljettu systemaattisesta törmäystesteihin toimitetuista väärennetyistä autoista 30 vuoden ajalta ja 20 vuoden ajalta raskaan kaluston päästöjen väärentäminen 20 vuoden ajan on vielä yksi kiva juttu.Vain Volkkari on jäänyt kiinni tuosta manipulaatiosta . Samaa ei tehnyt mikään muu autotehdas .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa teki kaikki mutkin, mutta tunnustivat ja käräyttelivät toisiaan. VW:stä tehtiin varoittava esimerkki. Tuosta on jo aika kauan ja autot on päivitetty ja kaikki kunnossa.
Aletaanko kaivamaan esiin Toyotan kaasupoljin kuolemia ja tulipaloja jne... korvauksia Toyotan on ainakin joutunut maksamaan kymmeniä miljardeja ruostevioista, päästöistä jne.... tehtaita on suljettu systemaattisesta törmäystesteihin toimitetuista väärennetyistä autoista 30 vuoden ajalta ja 20 vuoden ajalta raskaan kaluston päästöjen väärentäminen 20 vuoden ajan on vielä yksi kiva juttu.Toyotan kaasupolkimet tutki NASA, eikä löytänyt niistä vikaa.
Mikähän tehdas maailman eniten autoja valmistavalta yritykseltä on suljettu?
Toyotan myynti vain lisääntyy ja monella sakkaa kunnolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aletaas vääntämään ja uutislinkit mukaan
https://tammerdiesel.fi/blogi/oljynkulutus/
kumoa ensin tammerdieselin blogi?hih
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aletaas vääntämään ja uutislinkit mukaan
https://tammerdiesel.fi/blogi/oljynkulutus/
kumoa ensin tammerdieselin blogi?riittää tieto
- Anonyymi
VW Ag myy oikein hyvin ja on Euroopassa ylivoimainen ykkönen.
- Anonyymi
hih
- Anonyymi
Vain kotikentällään euroopassa ykkönen jos kaikki konsernin merkit laskee yhteen? Koko maailman ykköseksi onkin valikoitunut parempi ja fiksumpi merkki ylivoimaisella etumatkallaan. Haittaakse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain kotikentällään euroopassa ykkönen jos kaikki konsernin merkit laskee yhteen? Koko maailman ykköseksi onkin valikoitunut parempi ja fiksumpi merkki ylivoimaisella etumatkallaan. Haittaakse?
Tojotan markkinaosuus euroopassa on hyvin pieni , paitsi Suomessa . Vain Suomessa Tojotalla on panttimaksu .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojotan markkinaosuus euroopassa on hyvin pieni , paitsi Suomessa . Vain Suomessa Tojotalla on panttimaksu .
Vaikka se Toyotan pitkä etumatka harmittaa niin jostain panttimaksusta höpöttäminen vasta kertoo todellisesta paniikista. Olisihan se mahdollista ihan kaikilla merkeillä , siitä vaan käyttämään jos siltä tuntuu jos sellaisella olisi jotain voitettavissa. Ei kukaan estä! Missään maailman kolkassa en vielä ole käynyt, missä ei Toyotaa olisi tavannut. Onhan se ylivoimaisesti eniten ostettu koko maailmassa . Oliko viime vuonnakin peräti parisen miljoonaa autoa johdossa? Ei sitä tarvi rajata pieneen osaan maailmaa . Koko maailmasta ne suurimmat luvut löytyvät. Se on konsernille järkyttävän kova paikka.
- Anonyymi
VW putoaa suomessa kokoajan myynnissä-ei yhtään mallia 10 sakissa
- Anonyymi
Näinkö ikävästi on jo asiat?
- Anonyymi
Kuitenkin VW Ag:n autoja myydään meillä eniten. Viime vuonnakin 6527 autoa enemmän kuin kakkosta Toyotan konsernin autoja.
- Anonyymi
hep
- Anonyymi
Saastekohu yks hailee mutta dgs ja öljysekoilu tuhosivat aivan varmasti. Poliisikin sai tarpeekseen.
- Anonyymi
Pyh, noista ongelmista on jo niin kauan ja kaikki on jo kunnossa.
Myyntiin vaikutti se, että dieseliä alettiin verottaa ja joissain maissa laitettiin käyttömaksuja kaupunkeihin jne...
Sähköautot mitä VW alkoi tekemään, olivat suhteessa kalliita alkuun ja ennakkoluulot niitä kohtaa kovia. No määrähän ei ole ainoa asian teollisuudessa ja kaupassa, vaan myös taloudellinen tulos on kaikkein tärkeintä.
- Anonyymi
Saksa pian rypee autoteollisuuden työttömyydessä.
Autovalmistus siirtyy hiljalleen Kiinaan, kuten kaikki tietävät.
Osittain myös Euroopan autojen sähköistymisen vuoksi työt loppuvat.
Ei tarvita kampiakselikoneistamoja, venttiilien valmistajia.
Eikä moottorin lohkon valajia ja koneistajia, venttiilikantta unohtamatta.
Naurakaa tälle, sillä samalla kirjoittaja potkaisesee itseään nilkkaan.
Kiina on luvannut vallata Taiwanin. Nato on luvannut puolustaa maata.
Olemme Natossa, joten autot ja varaosat oleviin autoihin jäävät saamatta.
Siinähän kiinalainen seisoo osia odottamassa.
Miettikää mitä kirjoitatte ja ennen kaikkea ostatte tulevassa seisomaan. - Anonyymi
tehdasvikojen Kuningas ja saastehuijari
Saksan valtio sitä tukee ja pitää pystyssä - Anonyymi
dsg
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 244292
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333493Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543384Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu203328Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1232910Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod282670Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1162350Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint122341MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142155Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S301766