Pilasiko saastekohu ja öljynsyönti VW konsernin myynnin?

Anonyymi-ap

28

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      VW on sähköitänyt tuotantoaan ja sen myyminen on vähäisempää osassa päin maailmaa ja siihen kohtaan sopii Toyotan halpikset bensamoottoreineen.
      Tuolla dieselgatella ei ole enää mitään merkitystä ja kaikki konsernit käyttävät samaa tekniikkaa autoissaan hyvin laajasti. Ja jos puhutaan asiakas kohtelusta, niin on VW:n tapa ainakin reilumpi kuin esim. Toyotan joka ei korjaa edes selkeitä tehtaan virheitä, kuten lämmönvaihtimen puhkeamiset, ruostumiset jne.... sitten heillä on tuoreet huijaukset vielä käsittelyssä, kuten Hino merkillä raskaanliikenteen diesel päästöväärennykset ja sitten viimeisin isokeissi vahvistettujen ja osilla parannettujen autojen toimittaminen törmäystesteihin.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hih
        Suomen korjaamot kiittää saksaa...
        Varma bisnes

        "Dieselgate" on peitenimi suunnitelmalliselle, tarkoituksella törkeästi huijanneelle konsernille josta ei rahallakaan selvitty vaikka vain "jotkut työntekijät" olivat manipulointiin syyllistyneet? Iso pomo kuitenkin tuomittiin 7 vuotta linnaa 40 kertaisista päästöistä? Oikeusmurhako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Dieselgate" on peitenimi suunnitelmalliselle, tarkoituksella törkeästi huijanneelle konsernille josta ei rahallakaan selvitty vaikka vain "jotkut työntekijät" olivat manipulointiin syyllistyneet? Iso pomo kuitenkin tuomittiin 7 vuotta linnaa 40 kertaisista päästöistä? Oikeusmurhako?

        ainakin usan VW autot piti tuhota periaatteessa kokonaan...ei edes varaosiksi saanut myydä

        oliko 6000000 volkkaria?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ainakin usan VW autot piti tuhota periaatteessa kokonaan...ei edes varaosiksi saanut myydä

        oliko 6000000 volkkaria?

        googlaa tai katso wikipediasta totuus VWaudiskoda asiasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        googlaa tai katso wikipediasta totuus VWaudiskoda asiasta

        VW päivitti nuo autonsa ja myi ne uudelleen ja ainakin lehdissä kerrottiin, että ne suoraan sanoen vietiin käsistä.
        Niin se totuus muuttuu Toyotan omapojan käsittelyssä, hihii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Dieselgate" on peitenimi suunnitelmalliselle, tarkoituksella törkeästi huijanneelle konsernille josta ei rahallakaan selvitty vaikka vain "jotkut työntekijät" olivat manipulointiin syyllistyneet? Iso pomo kuitenkin tuomittiin 7 vuotta linnaa 40 kertaisista päästöistä? Oikeusmurhako?

        Samaa teki kaikki mutkin, mutta tunnustivat ja käräyttelivät toisiaan. VW:stä tehtiin varoittava esimerkki. Tuosta on jo aika kauan ja autot on päivitetty ja kaikki kunnossa.
        Aletaanko kaivamaan esiin Toyotan kaasupoljin kuolemia ja tulipaloja jne... korvauksia Toyotan on ainakin joutunut maksamaan kymmeniä miljardeja ruostevioista, päästöistä jne.... tehtaita on suljettu systemaattisesta törmäystesteihin toimitetuista väärennetyistä autoista 30 vuoden ajalta ja 20 vuoden ajalta raskaan kaluston päästöjen väärentäminen 20 vuoden ajan on vielä yksi kiva juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ainakin usan VW autot piti tuhota periaatteessa kokonaan...ei edes varaosiksi saanut myydä

        oliko 6000000 volkkaria?

        Ei Tuhottu Usa.n VW autoja . Ne korjattiin ja myytiin . Ostajia oli enemmän autoja .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa teki kaikki mutkin, mutta tunnustivat ja käräyttelivät toisiaan. VW:stä tehtiin varoittava esimerkki. Tuosta on jo aika kauan ja autot on päivitetty ja kaikki kunnossa.
        Aletaanko kaivamaan esiin Toyotan kaasupoljin kuolemia ja tulipaloja jne... korvauksia Toyotan on ainakin joutunut maksamaan kymmeniä miljardeja ruostevioista, päästöistä jne.... tehtaita on suljettu systemaattisesta törmäystesteihin toimitetuista väärennetyistä autoista 30 vuoden ajalta ja 20 vuoden ajalta raskaan kaluston päästöjen väärentäminen 20 vuoden ajan on vielä yksi kiva juttu.

        Vain Volkkari on jäänyt kiinni tuosta manipulaatiosta . Samaa ei tehnyt mikään muu autotehdas .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa teki kaikki mutkin, mutta tunnustivat ja käräyttelivät toisiaan. VW:stä tehtiin varoittava esimerkki. Tuosta on jo aika kauan ja autot on päivitetty ja kaikki kunnossa.
        Aletaanko kaivamaan esiin Toyotan kaasupoljin kuolemia ja tulipaloja jne... korvauksia Toyotan on ainakin joutunut maksamaan kymmeniä miljardeja ruostevioista, päästöistä jne.... tehtaita on suljettu systemaattisesta törmäystesteihin toimitetuista väärennetyistä autoista 30 vuoden ajalta ja 20 vuoden ajalta raskaan kaluston päästöjen väärentäminen 20 vuoden ajan on vielä yksi kiva juttu.

        Toyotan kaasupolkimet tutki NASA, eikä löytänyt niistä vikaa.
        Mikähän tehdas maailman eniten autoja valmistavalta yritykseltä on suljettu?
        Toyotan myynti vain lisääntyy ja monella sakkaa kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aletaas vääntämään ja uutislinkit mukaan

        https://tammerdiesel.fi/blogi/oljynkulutus/

        kumoa ensin tammerdieselin blogi?

        hih


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      VW Ag myy oikein hyvin ja on Euroopassa ylivoimainen ykkönen.

    • Anonyymi

      hih

      • Anonyymi

        Vain kotikentällään euroopassa ykkönen jos kaikki konsernin merkit laskee yhteen? Koko maailman ykköseksi onkin valikoitunut parempi ja fiksumpi merkki ylivoimaisella etumatkallaan. Haittaakse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain kotikentällään euroopassa ykkönen jos kaikki konsernin merkit laskee yhteen? Koko maailman ykköseksi onkin valikoitunut parempi ja fiksumpi merkki ylivoimaisella etumatkallaan. Haittaakse?

        Tojotan markkinaosuus euroopassa on hyvin pieni , paitsi Suomessa . Vain Suomessa Tojotalla on panttimaksu .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojotan markkinaosuus euroopassa on hyvin pieni , paitsi Suomessa . Vain Suomessa Tojotalla on panttimaksu .

        Vaikka se Toyotan pitkä etumatka harmittaa niin jostain panttimaksusta höpöttäminen vasta kertoo todellisesta paniikista. Olisihan se mahdollista ihan kaikilla merkeillä , siitä vaan käyttämään jos siltä tuntuu jos sellaisella olisi jotain voitettavissa. Ei kukaan estä! Missään maailman kolkassa en vielä ole käynyt, missä ei Toyotaa olisi tavannut. Onhan se ylivoimaisesti eniten ostettu koko maailmassa . Oliko viime vuonnakin peräti parisen miljoonaa autoa johdossa? Ei sitä tarvi rajata pieneen osaan maailmaa . Koko maailmasta ne suurimmat luvut löytyvät. Se on konsernille järkyttävän kova paikka.


    • Anonyymi

      VW putoaa suomessa kokoajan myynnissä-ei yhtään mallia 10 sakissa

      • Anonyymi

        Näinkö ikävästi on jo asiat?


      • Anonyymi

        Kuitenkin VW Ag:n autoja myydään meillä eniten. Viime vuonnakin 6527 autoa enemmän kuin kakkosta Toyotan konsernin autoja.


    • Anonyymi

      hep

    • Anonyymi

      Saastekohu yks hailee mutta dgs ja öljysekoilu tuhosivat aivan varmasti. Poliisikin sai tarpeekseen.

      • Anonyymi

        Pyh, noista ongelmista on jo niin kauan ja kaikki on jo kunnossa.
        Myyntiin vaikutti se, että dieseliä alettiin verottaa ja joissain maissa laitettiin käyttömaksuja kaupunkeihin jne...
        Sähköautot mitä VW alkoi tekemään, olivat suhteessa kalliita alkuun ja ennakkoluulot niitä kohtaa kovia. No määrähän ei ole ainoa asian teollisuudessa ja kaupassa, vaan myös taloudellinen tulos on kaikkein tärkeintä.


    • Anonyymi

      Saksa pian rypee autoteollisuuden työttömyydessä.
      Autovalmistus siirtyy hiljalleen Kiinaan, kuten kaikki tietävät.
      Osittain myös Euroopan autojen sähköistymisen vuoksi työt loppuvat.
      Ei tarvita kampiakselikoneistamoja, venttiilien valmistajia.
      Eikä moottorin lohkon valajia ja koneistajia, venttiilikantta unohtamatta.
      Naurakaa tälle, sillä samalla kirjoittaja potkaisesee itseään nilkkaan.
      Kiina on luvannut vallata Taiwanin. Nato on luvannut puolustaa maata.
      Olemme Natossa, joten autot ja varaosat oleviin autoihin jäävät saamatta.
      Siinähän kiinalainen seisoo osia odottamassa.

      Miettikää mitä kirjoitatte ja ennen kaikkea ostatte tulevassa seisomaan.

    • Anonyymi

      tehdasvikojen Kuningas ja saastehuijari

      Saksan valtio sitä tukee ja pitää pystyssä

    • Anonyymi

      dsg

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kysymys muille miehille

      Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      84
      5900
    2. Kohta katson sun kuvaasi

      ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3527
    3. VOI TÄTÄ ILON

      JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      159
      2049
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

      Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      228
      1977
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

      jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      174
      1741
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

      Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1485
    7. Voiko olla, onko se tosiaan niin että

      Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵
      Ikävä
      57
      1021
    8. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

      Minä en tiedä.
      Ikävä
      67
      1011
    9. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

      ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      21
      990
    10. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

      Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      109
      927
    Aihe