Johannes sanoi hänelle: "Opettaja, me näimme erään, joka ei seuraa meitä, sinun nimessäsi ajavan

Anonyymi-ap

Mark 9:38

Johannes sanoi hänelle: "Opettaja, me näimme erään, joka ei seuraa meitä, sinun nimessäsi ajavan ulos riivaajia; ja me kielsimme häntä, koska hän ei seurannut meitä".

30

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeesuksen tuntijoita ja Paavalin ystäviä piisaa joka lähtöön

      Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

      • Anonyymi

        Kylläpä osaat Jeesuksen opetuslapsiakin rienata. Voi sinua poloista. Jospa Jumala sinut vielä armahtaa.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 ­N­­­y­­m­­f­­o­­m­a­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Lumoojat on lahkolaisia, jotka käyttää hypnoosia ja kaataa ihmisiä selälleen tönäisemällä otsasta, kuten teki esim. helluntailainen Ylivainio. Ja nauroi päälle omaa nauruaan.

      Ap. t. 19:13

      Niin muutamat Juudalaiset, jotka olivat lumoojat, vaelsivat ympäri, ja kiusasivat mainita Herran Jesuksen nimeä niiden päälle, joilla pahat henget olivat, ja sanoivat: me vannotamme teitä Jesuksen puolesta, jota Paavali saarnaa.

      • Anonyymi

        Sulla täytyy olla kovat traumat ja fobiat, joita epätoivoisesti yrität hoidattaa täällä. No, jospa sinä avun löytäisit!


      • Anonyymi

        Budhan gurut heittää selälleen


    • Anonyymi

      Ei meillä ole taistelu verta ja lihaa vastaan vaan riivaajia ja avaruuden henkivaltoja.

      Minun täällä vankeudessa ollessani eräät ovat alkaneet saarnata Kristusta kateudesta ja minulle murhetta tuottaakseen epäpuhtain mielin. SAMA SE KUNHAN KRISTUKSEN NIMEÄ SAARNATAAN KAIKKIALLA MAAILMASSA.

      • Anonyymi

        Kyllä. Kun vaikka lyö varpaansa sohvanjalkaan.


      • Anonyymi

        Paavali antoi luvan valehdellakin tarvittaessa.

        Tarkoitus pyhittää keinot.

        Room. 3:7

        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali antoi luvan valehdellakin tarvittaessa.

        Tarkoitus pyhittää keinot.

        Room. 3:7

        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

        Ei Paavali tässä mitään lupaa kenellekään antanut, sinä ymmärsit väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali antoi luvan valehdellakin tarvittaessa.

        Tarkoitus pyhittää keinot.

        Room. 3:7

        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

        Ei Paavali antanut lupaa valehdella.
        Lue koko tekstiyhteys siitä, mihinkä Paavali viittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Kun vaikka lyö varpaansa sohvanjalkaan.

        Kävikö pahasti? Tiedän tunteen. Ei kiva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Paavali antanut lupaa valehdella.
        Lue koko tekstiyhteys siitä, mihinkä Paavali viittaa.

        Ei hän halua luopua vihastaan, eikä valehtelustaan. Omaksi kadotuksekseen noin puhuu, kuten apostoli Pietari sanoi.


      • Anonyymi

        KATEUDESTA NE TAPPOI JEESUKSEN KATEUDESTA VÄÄRIÄ PIRAATTI JEESUKSIA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Kun vaikka lyö varpaansa sohvanjalkaan.

        Meiltä varastettu sohva vuosia sitten ja pöytä tiedetään valkoinen kuorma auto pääkieli venäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali antoi luvan valehdellakin tarvittaessa.

        Tarkoitus pyhittää keinot.

        Room. 3:7

        Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

        Hyvä Paulus Saul Paul ihminen on pelkkä valhe ruohon varsi joka kuihtuu aivan oikein Jeesus on ikuinen.


    • Anonyymi

      Kiitos kun toit esille tuon kohdan. Jeesushan vastasi siihen, ettei ole oikein estää heitä, koska hekin ovat Jeesuksen seuraajia, koska heidän asenteensa on Jeesuksen mielen mukainen. Hyvä ihminen on hyvä ja hän jossain vaiheessa kohtaa Jumalan. Taas paha ihminen on paha, vaikka hän ulkonaisesti uskonnollinen olisikin. Toki hänellekin annetaan mahdollisuus katua ja kääntyä.

      Kaikkea hyvää!

      • Anonyymi

        Aivan. Jeesus näkee jokaisen ihmisen sisimpään ja tietää itsekunkin motiivit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Jeesus näkee jokaisen ihmisen sisimpään ja tietää itsekunkin motiivit.

        Totta tuo. Kiitos.


      • Anonyymi

        Vaikka ei huoraa voi silti olla kiusaaja ilkeä paha juorua ja kieroilee.


    • Anonyymi

      Kilpaileva huijari siis.

    • Anonyymi

      Mikso höpistä älyttömiä kun Mooseksen lakia pitäisi pohtia. Sillä mennään taivaaseen eikä jorisemalla.

      • Anonyymi

        Et sinä lain kautta pelastu. Laki on hyvä ja Jumalasta, mutta jotta voisit pelastua lain kautta, sinun pitää noudattaa sitä 100% läpi elämäsi, kehdosta hautaan.


      • Anonyymi

        Sinä joka rikot kaikki lait päivittäin väriset mooseksesta pelle.


    • Anonyymi

      Jaak. 2:19

      Sinä uskot, että Jumala on yksi ainoa. Oikein teet -- pahat hengetkin uskovat sen ja vapisevat.

      Riivaajatkin uskoo Jeesukseen ja vapisee ja todistaa uskoaan julistamalla Jeesuksen Korkeimman Jumalan pojaksi. Mutta ei heidän peräänsä pidä lähteä pelkkien julistuksien perusteella.

      Luuk. 8:28

      Jeesuksen nähdessään hän parkaisi, heittäytyi hänen eteensä ja huusi kovalla äänellä: "Mitä sinä minusta tahdot, Jeesus, Korkeimman Jumalan poika?

      Ap. t. 16:17

      Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!"

    • Anonyymi

      Jeesus varoittaa näistä julistajista, että lait ja profeetat on kumottu ja nyt vaan julistetaan Jumalan valtakuntaa ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin omilla päätöksillään.

      • Anonyymi

        Luuk.16
        "Ja hän sanoi heille: "Te juuri olette ne, jotka teette itsenne vanhurskaiksi ihmisten edessä, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne; sillä mikä ihmisten kesken on korkeata, se on Jumalan edessä kauhistus. Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti; siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa, ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin.
        Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää."

        Julistusten perusteella ei kukaan mene taivaaseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuk.16
        "Ja hän sanoi heille: "Te juuri olette ne, jotka teette itsenne vanhurskaiksi ihmisten edessä, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne; sillä mikä ihmisten kesken on korkeata, se on Jumalan edessä kauhistus. Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti; siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa, ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin.
        Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää."

        Julistusten perusteella ei kukaan mene taivaaseen.

        Matt. 23:34

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä JA LAINOPETTAJIA .
        Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."


    • Anonyymi
      UUSI

      Matt. 23:34

      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

      Jeesuksen lähettämät totuuden sanan julistajat ovat vainottuja, ei mitään kuuluisia ja palvottuja "evankelistoja", kuten lahkolaiset antaa ymmärtää.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei Jeesus alkanut herjaamaan valejeesuksista, vaan Hän sanoi:

      "Älkää estäkö häntä. Eihän yksikään, joka tekee voimateon minun nimessäni, voi heti perään puhua minusta pahaa. Joka ei ole meitä vastaan, on meidän puolellamme."

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 115
      2396
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2237
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2001
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      13
      1378
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1357
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe