On aika uskomatonta, että ihminen jota ei edes tunne

Anonyymi-ap

voi jäädä mieleen asumaan lähes pakkomielteenä. En tiedä onko se ihan normaalia, mutta toisaalta mikä tässä elämässä olisi?

31

797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Välillä tuntuu että joillakin on tarve tehdä aloitus joka ikisestä ajatuksesta mikä putkahtaa päähän. 🤔 kummallista

• Anonyymi

Kaksoisliekit tuntevat kaipuun.

• Anonyymi

Niinpä. Ja ihmistä ei saata tuntea ollenkaan, vaikka on saattanut elääkin pitkään yhdessä.

• Anonyymi

Vatun hyvin sanottu👍🏻👍🏻

• Anonyymi

Normaalia se on.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Näin kävi täälläkin, M-mies valloitti tiensä mun ajatuksiin.

• Anonyymi

Ei kai pakkomielteeksi asti?

• Anonyymi

Komppaan!🤔 Näin kävi myös minulle viikko sitten kun kohtasin erään miehen mutta enpä ole hätistelemässä pois, vaan saa jäädä kummittelemaan vapaasti niin ajatuksiini kuin sydämeeni. 😘😘

• Anonyymi

Se on rakkautta

• Anonyymi

Sama täällä, miksi näin tapahtui, ei isommin/syvällisemmin olla edes juteltu vaik tekemisis ollaan oltu vajaa 2 v. Joka päivä hän ajatuksissa, ei unohdu ei vaikka mitä tapahtuu. Mitä tämä tarkoittaa, sano sinä mies?? .- nainen sivusta💫

• Anonyymi

Varmaa auttas jos kertoisit kummonen mies ja mistä

• Anonyymi

Homma ratkaistu :), kyse on tatuoinneista, mieleen tatuoinneista. Haalistuvat ajan mittaan mutta eivät tunnu lähtevän pois kulumallakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaa auttas jos kertoisit kummonen mies ja mistä

Tunnollinen, rauhallinen, miellyttävä ääni, tekevä, lempeä, johdonmukainen, komea ja pitkä.😉🤫🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnollinen, rauhallinen, miellyttävä ääni, tekevä, lempeä, johdonmukainen, komea ja pitkä.😉🤫🤭

Jaa eli sopii satoihin tuhansiin, jatka etsintää

• Anonyymi

Romanttinen yhteensopivuuden tunne, perusolemus ja rakastavat katseet, jotka ruokkivat sielujamme..
      Elämässä kyse on usein millainen sinä olet hänen kanssaan. Onnellinen? Iloinen? Energinen? Rakastettu? Väsynyt? Alistuva? Vähätelty?
      https://youtu.be/moUUS-rbU4c

• Anonyymi

Kyllä se unohtuu aikanaan. Kun ei itse ruoki pakkomiellettään. Luultavasti olet vain itse maalaillut kuvaa hänestä ja todellisuudessa voi olla aivan jotakin muuta, kun mitä luulet olevan.

Jasu

• Anonyymi

Ehkä on signaali, että voisi olla sopiva kumppani, jos molemmat vapaita ja normaaleja ihmisiä.

• Anonyymi

👍..

• Anonyymi

Ei ole normaalia. Elät mielikuvissasi. Herää.

• Anonyymi

Well now you spilling some tea, look at you go👍

• Anonyymi

Haaveilu on ihanaa.

• Anonyymi

Mitä hyötyä siitä on?

• Anonyymi

Tilanteessa jossa ei ole olemassa?

• Anonyymi

Ja jossa ihmiset eivät auta

• Anonyymi

En jaksa enää kirjoittaa pitkiä pätkiä asiasta, olen niin väsynyt tähän kaipaukseen ja muuhunkin, mutta onhan se uskomatonta. -m sivusta

• Anonyymi

Ketä sinä kaipaat? Väsynyt olen minäkin, ja siksi myös kadonnut💔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä sinä kaipaat? Väsynyt olen minäkin, ja siksi myös kadonnut💔

Sitä samaa ihanaa naista, jonka tiedän olevan mulle täysin epärealistinen unelmien kohde.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä samaa ihanaa naista, jonka tiedän olevan mulle täysin epärealistinen unelmien kohde.

tiedän, tuo sattuu vielä enemmän.

• Anonyymi

Kuka näitä sitte täällä määrittelee

• Anonyymi

Lopettakaa jo hyvänen aika siihen mieleen työntäminen mitä ihmeellisimpiä asioita! Imuriin kuuluu vain pölyä tmv. Joka paikassa saa lukea samaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Junger Maria on kuollut

Tämä EI ole ilon päivä. Tiedoksi sille hömelölle, joka aina toitottaa "ilon päivää" aiheesta kuin aiheesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      7513
    2. Maria Jungner on kuollut.

Kaikkein viehättävin teeveekuuluttaja Maria Jungner, 50, on kuollut. R.I.P.
      Sinkut
      150
      5893
    3. Todennäköisesti Maria Jungner kuoli

sydänkohtaukseen. Niin tai näin,,olipahan melkoinen pommi. En olisi ikinä voinut uskoa, että niin hyväntuulinen ja energ
      Maailman menoa
      46
      4562
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. Onko katseenkestävä vai pitääkö piilotella? 💆‍♂️
      Ikävä
      184
      2903
    5. Miksi en vaan voi

olla ajattelematta sua? Aiheutat suuria tunteita ❤️ Harvoin kokee näin voimakkaasti.
      Ikävä
      102
      1751
    6. Mitä sanoisit nainen

Jos sanoisin että sä oot elämäni nainen ja tahtoisin viettää sen vain sun kanssas 🙏❤️
      Ikävä
      109
      1587
    7. Mitä haluaisit tällä hetkellä

sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      184
      1552
    8. En muista koskaan itkeneeni...

Niin paljon jonkun ihmisen perään kuin sinun perääsi olen itkenyt. En edes sen ihmisen, joka oli elämässäni todella pitk
      Ikävä
      92
      1527
    9. Surullisia uutisia

Äärettömän kaunis Maria Jungner on kuollut äkillisesti. Oli vasta 50 vuotias. Upea nainen. Suuri suru! Tuli kaikille jär
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1396
    10. SM 2024 -kisojen onnistujat ja yllättäjät

Aloitetaan Kujanhaaran voitolla Olympia-toivo Sahasta. Mahtava suoritus ja huikeaa työtä urheilijalta sekä valmentajalta
      Judo
      80
      1204
    Aihe