On aika uskomatonta, että ihminen jota ei edes tunne

Anonyymi-ap

voi jäädä mieleen asumaan lähes pakkomielteenä. En tiedä onko se ihan normaalia, mutta toisaalta mikä tässä elämässä olisi?

32

841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Välillä tuntuu että joillakin on tarve tehdä aloitus joka ikisestä ajatuksesta mikä putkahtaa päähän. 🤔 kummallista

      • Anonyymi

        Kaksoisliekit tuntevat kaipuun.


    • Anonyymi

      Niinpä. Ja ihmistä ei saata tuntea ollenkaan, vaikka on saattanut elääkin pitkään yhdessä.

      • Anonyymi

        Vatun hyvin sanottu👍🏻👍🏻


    • Anonyymi

      Normaalia se on.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Näin kävi täälläkin, M-mies valloitti tiensä mun ajatuksiin.

      • Anonyymi

        Ei kai pakkomielteeksi asti?


    • Anonyymi

      Komppaan!🤔 Näin kävi myös minulle viikko sitten kun kohtasin erään miehen mutta enpä ole hätistelemässä pois, vaan saa jäädä kummittelemaan vapaasti niin ajatuksiini kuin sydämeeni. 😘😘

    • Anonyymi

      Se on rakkautta

    • Anonyymi

      Sama täällä, miksi näin tapahtui, ei isommin/syvällisemmin olla edes juteltu vaik tekemisis ollaan oltu vajaa 2 v. Joka päivä hän ajatuksissa, ei unohdu ei vaikka mitä tapahtuu. Mitä tämä tarkoittaa, sano sinä mies?? .- nainen sivusta💫

      • Anonyymi

        Varmaa auttas jos kertoisit kummonen mies ja mistä


      • Anonyymi

        Homma ratkaistu :), kyse on tatuoinneista, mieleen tatuoinneista. Haalistuvat ajan mittaan mutta eivät tunnu lähtevän pois kulumallakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaa auttas jos kertoisit kummonen mies ja mistä

        Tunnollinen, rauhallinen, miellyttävä ääni, tekevä, lempeä, johdonmukainen, komea ja pitkä.😉🤫🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnollinen, rauhallinen, miellyttävä ääni, tekevä, lempeä, johdonmukainen, komea ja pitkä.😉🤫🤭

        Jaa eli sopii satoihin tuhansiin, jatka etsintää


    • Anonyymi

      Romanttinen yhteensopivuuden tunne, perusolemus ja rakastavat katseet, jotka ruokkivat sielujamme..
      Elämässä kyse on usein millainen sinä olet hänen kanssaan. Onnellinen? Iloinen? Energinen? Rakastettu? Väsynyt? Alistuva? Vähätelty?
      https://youtu.be/moUUS-rbU4c

    • Anonyymi

      Kyllä se unohtuu aikanaan. Kun ei itse ruoki pakkomiellettään. Luultavasti olet vain itse maalaillut kuvaa hänestä ja todellisuudessa voi olla aivan jotakin muuta, kun mitä luulet olevan.

      Jasu

    • Anonyymi

      Ehkä on signaali, että voisi olla sopiva kumppani, jos molemmat vapaita ja normaaleja ihmisiä.

      • Anonyymi

        👍..


    • Anonyymi

      Ei ole normaalia. Elät mielikuvissasi. Herää.

      • Anonyymi

        Well now you spilling some tea, look at you go👍


    • Anonyymi

      Haaveilu on ihanaa.

      • Anonyymi

        Mitä hyötyä siitä on?


      • Anonyymi

        Tilanteessa jossa ei ole olemassa?


      • Anonyymi

        Ja jossa ihmiset eivät auta


    • Anonyymi

      En jaksa enää kirjoittaa pitkiä pätkiä asiasta, olen niin väsynyt tähän kaipaukseen ja muuhunkin, mutta onhan se uskomatonta. -m sivusta

      • Anonyymi

        Ketä sinä kaipaat? Väsynyt olen minäkin, ja siksi myös kadonnut💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä sinä kaipaat? Väsynyt olen minäkin, ja siksi myös kadonnut💔

        Sitä samaa ihanaa naista, jonka tiedän olevan mulle täysin epärealistinen unelmien kohde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä samaa ihanaa naista, jonka tiedän olevan mulle täysin epärealistinen unelmien kohde.

        tiedän, tuo sattuu vielä enemmän.


    • Anonyymi

      Kuka näitä sitte täällä määrittelee

    • Anonyymi

      Lopettakaa jo hyvänen aika siihen mieleen työntäminen mitä ihmeellisimpiä asioita! Imuriin kuuluu vain pölyä tmv. Joka paikassa saa lukea samaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16750
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1720
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe