Jeesus on jumalan poika!

Anonyymi-ap

Se todetaan jo VT!
Mikä aivotoiminnassa mättää, kun ei tällaista yksinkertaista asiaa ei tajuta?
UT se todetaan kymmeniä kertoja!

35

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeesus Kristus on Herra Jumala.

      Isä, Poika ja Pyhä Henki ovat yhtä.

      • Anonyymi

        Jos Jeesus ja Isä ovat tasa-arvoisia, miksi Jeesus istuu Isän oikealla puolella ja rukoilee Häntä?


      • Anonyymi

        Soopaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Jeesus ja Isä ovat tasa-arvoisia, miksi Jeesus istuu Isän oikealla puolella ja rukoilee Häntä?

        Ei ole tasavertaisia, Jeesus sanoo:Isä on minua suurempi...muuten oikein!
        Jeesus on Jumalan poika....ENSIMMÄINEN!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tasavertaisia, Jeesus sanoo:Isä on minua suurempi...muuten oikein!
        Jeesus on Jumalan poika....ENSIMMÄINEN!!!!

        Joo eivät todella ole. Jeesus ei ole Jumala edes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soopaa!

        Onko sullakin joskus jotain muuta sanottavaa kun "soopaa" tai "sekoilet" tai "urpo". teitä trolleja ei vain aina jaksa anteeksi siitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sullakin joskus jotain muuta sanottavaa kun "soopaa" tai "sekoilet" tai "urpo". teitä trolleja ei vain aina jaksa anteeksi siitä!

        Minunkin pitäisi sietää teidän joka pv valheita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo eivät todella ole. Jeesus ei ole Jumala edes.

        Joo, ei ole Jumalaa edes.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos Jeesus ja Isä ovat tasa-arvoisia, miksi Jeesus istuu Isän oikealla puolella ja rukoilee Häntä?

        Siksi, koska muinaisessa paimentolaissadussa sanotaan niin. Uudemmat, henkisttytneemmät tarinat kertovat kumpi laski kumman käskystä Peräilmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tasavertaisia, Jeesus sanoo:Isä on minua suurempi...muuten oikein!
        Jeesus on Jumalan poika....ENSIMMÄINEN!!!!

        Siis ensimmäinen poika, onko tyttäriä?


    • Anonyymi

      Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala. Hän oli alussa Jumalan tykönä. Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on. Joh 1:1-3

      Ja hän sanoi heille: "Te olette alhaalta, minä olen ylhäältä; te olette tästä maailmasta, minä en ole tästä maailmasta. Sentähden minä sanoin teille, että te kuolette synteihinne; sillä ellette usko minua siksi, joka minä olen, niin te kuolette synteihinne." Niin he sanoivat hänelle: "Kuka sinä olet?" Jeesus sanoi heille: "Juuri se, mitä minä puhunkin teille, Joh 8:23-25.

      • Anonyymi

        Kyllä, ja taas todetaan, Jeesus on jumalan poika!!!!


      • Anonyymi

        Joh.1 on väärin käännetty, Jeesus eli Sana on jumalallinen ei Jumala itse. Johennaksen evankeliumi on kirjoitettu kreikan filosofian vaikutuksesta, ei siis kirjaimellisesti.vaan runollisesti kuten siihen aikaan oli tapana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joh.1 on väärin käännetty, Jeesus eli Sana on jumalallinen ei Jumala itse. Johennaksen evankeliumi on kirjoitettu kreikan filosofian vaikutuksesta, ei siis kirjaimellisesti.vaan runollisesti kuten siihen aikaan oli tapana.

        Vaikka olisi käännetty väärin, sitä huolimatta kyseinen luku toteaa 3 x, että Jeesus on Jumalan poika!


    • Unohda sovinnolla nuo satuolentohöpöilyt. Rupee sinäkin alkamaan uskoon niinku Peräilmaan. Se on helppo ymmärtää, ja sitä löytyy helposti omien isovarpaiden välistä. Ei tarvitse edes Raapphousuja raottaa.
      Sen olemassaolon voi henkistyttetysti todentaa vähän pinnistämällä ja vetämällä henkeä nenän kautta. Ja jos haluaa tehdä niin henkistyttyneesti, kuten hyvin vanhurskaat Jersalaimin temppelin ylipapit ja Epytdkin vaaraon eunukit, niin Peräilman voi sytyttää vaikka tulitikulla. Se vasta suurenmoinen henkistyyttety näky.

      • Anonyymi

        Hakeudu hoitoon , enne kuin haetaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hakeudu hoitoon , enne kuin haetaan!

        En tarvitse hoitoa, koska juuri vuosiviikko sitten oli 10000 Peräilman huolto ja rektumin hoonus ja ryppynarun kiristys. Kaikki tehtiin paikallispuudutuksessa ja kotiin pääsi ennen kuin kukko kolmasti lauloi,


      • Anonyymi
        kookoo5 kirjoitti:

        En tarvitse hoitoa, koska juuri vuosiviikko sitten oli 10000 Peräilman huolto ja rektumin hoonus ja ryppynarun kiristys. Kaikki tehtiin paikallispuudutuksessa ja kotiin pääsi ennen kuin kukko kolmasti lauloi,

        Kuka veti persuksiin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka veti persuksiin?

        Ei kukaan. Taidat olla perverssi RRritari, kun tuollainen kysymys tulee mieleen. Hoonauksen kävi *vertauskuvallisesti* suorittamassa mikael eiku jeesusmikael eiku jeesusmikaeljeesusmikaeljeesusmikaeljeesusmikaeljeesus taivaasta käsin tuoretta öljypuun lehvää heiluttaen.


    • Anonyymi

      Ei tuo vitsi enää ketään naurata.

      Sääli hippiä joka muinoin sekosi isätraumassaan.

      • Anonyymi

        Lääkitys otetaan joka pv????


    • Anonyymi

      Jos Jeesus löytyisi Vanhan testamentin puolelta, kyllä juutalaiset olisivat hänet sieltä jo löytäneet. Kyllä he omat pyhät kirjoituksensa tuntevat. Jeesus oli vain yksi messiasehdokas monien joukossa, mutta tarina sai siivet. Ei kuitenkaan juutalaisten, vaan kristittyjen keskuudessa.

      • Anonyymi

        Oletko koskaan kuullut messiaanisista juutalaisista. He ovat löytäneet Jeesuksen ja heidän määränsä kasvaa koko ajan. Lisäksi Paavali ja opetuslapset olivat juutalaisia. Samoin Jeesus.


      • Anonyymi

        Jeesus LÖYTYY VT!!!!
        Sananlaskut 8


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko koskaan kuullut messiaanisista juutalaisista. He ovat löytäneet Jeesuksen ja heidän määränsä kasvaa koko ajan. Lisäksi Paavali ja opetuslapset olivat juutalaisia. Samoin Jeesus.

        Olen kuullut, mutta enemmistö ei kuitenkaan ole löytänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuullut, mutta enemmistö ei kuitenkaan ole löytänyt.

        Kaikki he tulevat vielä uskomaan. Siinä vaiheessa kun Herra Jeesus tulee takaisin ja he näkevät hänet, jonka lävistivät. Silloin kaikkien polvien pitää kumartaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki he tulevat vielä uskomaan. Siinä vaiheessa kun Herra Jeesus tulee takaisin ja he näkevät hänet, jonka lävistivät. Silloin kaikkien polvien pitää kumartaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.

        Oikein!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Anonyymi-ap 2024-02-02 16:22:47 "Jeesus on jumalan poika! "

      -Joo. Kuten

      Jesaja 9:5: Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas

      Mutta vartiotorni vannottaa Hänet enkeliksi.

      Mikä taas täysin ja nimenomaan Raamatun vastaista,
      Esim. Hebr. 1:6 Ja siitä, kun hän jälleen tuo esikoisensa maailmaan, hän sanoo: "Ja kumartakoot häntä kaikki Jumalan enkelit"

    • Anonyymi

      Jeesus ON ENEMMÄN kuin vain Jumalan Poika.
      Minä olen se joka minä olen.

      Minä olen tämän maailman valo.
      Minä olen ylösnousemus ja elämä.
      Minä olen.....


      Poikaa ei tunne kukaan muu kuin Isä eikä ISÄÄ kukaan muu kuin Poika.

      Kristuksessa yhdistetään kaikki mikä on taivaassa ja maan päällä. Intian Hare Krishna liike on jo tehnyt melkein kaiken tarvittavan työn tällä saralla. Miten Krishnasta alkanut oppilasketju liittyy Kristukseen sitä en vielä tiedä.

      Ihailtava on kuinka Raamatun sana toimii ja täyttyy laajana rintamana.

      • Anonyymi

        Soopaa


    • Anonyymi

      Karl Marx kirjoitti että Stalin on Allahin poika eli tämän pikkuplaneetan kuningatar. Kumpi on oikeassa, aasialaisen paimentolaisheimon satu vai suurvallan totuus?

    • Anonyymi

      Aivot toimii kyllä, mutta lahkolaisilla saatanan tahtiin

    • Anonyymi

      Totta, Raamatussa puhutaan ainoastaan jumalan pojasta!

    • Anonyymi

      Niin muistaakseni arkkienkeli Gabriel ennakoi asian siunauksessaan sanoen HÄNTÄ TULLAAN KUTSUMAAN KORKEIMMAN POJAKSI ja hän perii Daavidin valtaistuimen.

      Kuitenkin oli juutalaisille vaikea sopeutua siihen että Jeesus sen perisi eikä itse kuolleista herätetty Kuningas Daavid. He luottivat vanhaan sanaan enemmän kuin uuteen.

      Miten he olisivat voineet luottaa Jeesukseen joka saarnasi olevansa enemmän kuin profeetta ja enemmän kuin elävä leipä. Se oli hyvin vaikeaa heille.

      • Anonyymi

        Juutalaiset tulee vielä uskomaan Jumalan poikaan se pv on lähellä!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe