Behind the Scenes

Tässä on pieni pätkä elokuvan 'In Our Hands' kulissien takaa. Elokuva kuvaa kuuden päivän sodan verisimpiä taisteluita Jerusalemista, jossa 55. Laskuvarjoprikaati valloitti Länsimuurin...ja loppu oli historiaa. Minäkin olin valloittamassa sitä ja elokuvassa asiantuntijana.

https://www.youtube.com/watch?v=hb_k8_RELjE

16

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei perin suomalainen nimi sinulla. :)

      • Se on nimimerkki. Todellinen nimeni on Moses Zuckerkandl.


      • Anonyymi
        Hard_atheist kirjoitti:

        Se on nimimerkki. Todellinen nimeni on Moses Zuckerkandl.

        Erin Zimmerman


      • Anonyymi
        Hard_atheist kirjoitti:

        Se on nimimerkki. Todellinen nimeni on Moses Zuckerkandl.

        Videossa ei ollut nimeä Moses Zuckerkandl. Oli nimet

        Yoram Zamosh, Michale Lanir, Arik Achmon, Doron Mor, Israel Harel ja Moshe Milo

        eikä ketään "asiantuntijaa" haastateltu.

        Video on tehty elokuvasta "The Battle for Jerusalem", jonka on tehnyt Erin Zimmerman.

        Valehtelit koko jutun!

        Mitä muuta olet valehdellut? Kaiken?

        Miksi ja milloin tulit Suomeen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Videossa ei ollut nimeä Moses Zuckerkandl. Oli nimet

        Yoram Zamosh, Michale Lanir, Arik Achmon, Doron Mor, Israel Harel ja Moshe Milo

        eikä ketään "asiantuntijaa" haastateltu.

        Video on tehty elokuvasta "The Battle for Jerusalem", jonka on tehnyt Erin Zimmerman.

        Valehtelit koko jutun!

        Mitä muuta olet valehdellut? Kaiken?

        Miksi ja milloin tulit Suomeen?

        Niin no, ei siinä elokuvan lopputeksteissä mainittu myöskään Zion Karasenti, Yitzhak Yifat ja Haim Oshri. Silti he olivat 55. prikaatin laskuvarjojääkäreitä Länsimuurilla 7.6.1967.


      • Anonyymi
        Hard_atheist kirjoitti:

        Niin no, ei siinä elokuvan lopputeksteissä mainittu myöskään Zion Karasenti, Yitzhak Yifat ja Haim Oshri. Silti he olivat 55. prikaatin laskuvarjojääkäreitä Länsimuurilla 7.6.1967.

        Mutta sinä olit asiantuntija! Ilman krediittiä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinä olit asiantuntija! Ilman krediittiä!

        Erikoisjoukkojen asiantuntijat ovat yleensä anonyymejä ja me tiedämme ihan itse olevamme parhaista parhaita, emme tarvitse julkista arvostusta.


      • Anonyymi
        Hard_atheist kirjoitti:

        Erikoisjoukkojen asiantuntijat ovat yleensä anonyymejä ja me tiedämme ihan itse olevamme parhaista parhaita, emme tarvitse julkista arvostusta.

        Menit sitten kuitenkin paljastamaan naamasi, jotta sniperit tunnistavat sinut, kun käyt Pielaveden ABC:lla.

        Eikö juutalaisella ole yksinäistä siellä?

        Miten hepreankieli sujuu, kun suomi sujuu niin kuin syntyperäisellä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menit sitten kuitenkin paljastamaan naamasi, jotta sniperit tunnistavat sinut, kun käyt Pielaveden ABC:lla.

        Eikö juutalaisella ole yksinäistä siellä?

        Miten hepreankieli sujuu, kun suomi sujuu niin kuin syntyperäisellä?

        "Menit sitten kuitenkin paljastamaan naamasi..."

        En esiinny omilla kasvoillani tuossa videossa.

        "...jotta sniperit tunnistavat sinut, kun käyt Pielaveden ABC:lla."

        No, se sniperien vierailu olisi piristävää tähän eläkeläisen arjen tylsyyteen.

        "Miten hepreankieli sujuu, kun suomi sujuu niin kuin syntyperäisellä?"

        Oikein hyvin.


      • Anonyymi
        Hard_atheist kirjoitti:

        "Menit sitten kuitenkin paljastamaan naamasi..."

        En esiinny omilla kasvoillani tuossa videossa.

        "...jotta sniperit tunnistavat sinut, kun käyt Pielaveden ABC:lla."

        No, se sniperien vierailu olisi piristävää tähän eläkeläisen arjen tylsyyteen.

        "Miten hepreankieli sujuu, kun suomi sujuu niin kuin syntyperäisellä?"

        Oikein hyvin.

        Olet eläkkeellä ja töissä puolustusvoimissa yhtä aikaa. Miten se onnistuu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet eläkkeellä ja töissä puolustusvoimissa yhtä aikaa. Miten se onnistuu?

        Olen ollut hetken töissä puolustusvoimissa Kylmän sodan aikaan, yli 30 vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Hard_atheist kirjoitti:

        Olen ollut hetken töissä puolustusvoimissa Kylmän sodan aikaan, yli 30 vuotta sitten.

        Ja Suomeen muutit milloin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja Suomeen muutit milloin?

        Olin käynyt Suomessa useasti Kuuden päivän sodan jälkeen kun aloimme kehittämään Galil -rynnäkkökivääriä ja yhtenä tärkeänä referenssinä oli Valmetin RK62. Lopullisesti muutin Suomeen 1979.


      • Anonyymi
        Hard_atheist kirjoitti:

        Olin käynyt Suomessa useasti Kuuden päivän sodan jälkeen kun aloimme kehittämään Galil -rynnäkkökivääriä ja yhtenä tärkeänä referenssinä oli Valmetin RK62. Lopullisesti muutin Suomeen 1979.

        On sulla fantasiat. Jostakin syystä olet peppukipeä juutalaisuuteen. Johtuuko se juutalaisten suuresta ateistien määrästä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        On sulla fantasiat. Jostakin syystä olet peppukipeä juutalaisuuteen. Johtuuko se juutalaisten suuresta ateistien määrästä?

        Ja sinä olet peppukipeä siitä, että olen juutalainen, mutta en usko puuseppämestariisi edes tavallisena historiallisena henkilönä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe