Behind the Scenes

Tässä on pieni pätkä elokuvan 'In Our Hands' kulissien takaa. Elokuva kuvaa kuuden päivän sodan verisimpiä taisteluita Jerusalemista, jossa 55. Laskuvarjoprikaati valloitti Länsimuurin...ja loppu oli historiaa. Minäkin olin valloittamassa sitä ja elokuvassa asiantuntijana.

https://www.youtube.com/watch?v=hb_k8_RELjE

16

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei perin suomalainen nimi sinulla. :)

      • Se on nimimerkki. Todellinen nimeni on Moses Zuckerkandl.


      • Anonyymi
        Hard_atheist kirjoitti:

        Se on nimimerkki. Todellinen nimeni on Moses Zuckerkandl.

        Erin Zimmerman


      • Anonyymi
        Hard_atheist kirjoitti:

        Se on nimimerkki. Todellinen nimeni on Moses Zuckerkandl.

        Videossa ei ollut nimeä Moses Zuckerkandl. Oli nimet

        Yoram Zamosh, Michale Lanir, Arik Achmon, Doron Mor, Israel Harel ja Moshe Milo

        eikä ketään "asiantuntijaa" haastateltu.

        Video on tehty elokuvasta "The Battle for Jerusalem", jonka on tehnyt Erin Zimmerman.

        Valehtelit koko jutun!

        Mitä muuta olet valehdellut? Kaiken?

        Miksi ja milloin tulit Suomeen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Videossa ei ollut nimeä Moses Zuckerkandl. Oli nimet

        Yoram Zamosh, Michale Lanir, Arik Achmon, Doron Mor, Israel Harel ja Moshe Milo

        eikä ketään "asiantuntijaa" haastateltu.

        Video on tehty elokuvasta "The Battle for Jerusalem", jonka on tehnyt Erin Zimmerman.

        Valehtelit koko jutun!

        Mitä muuta olet valehdellut? Kaiken?

        Miksi ja milloin tulit Suomeen?

        Niin no, ei siinä elokuvan lopputeksteissä mainittu myöskään Zion Karasenti, Yitzhak Yifat ja Haim Oshri. Silti he olivat 55. prikaatin laskuvarjojääkäreitä Länsimuurilla 7.6.1967.


      • Anonyymi
        Hard_atheist kirjoitti:

        Niin no, ei siinä elokuvan lopputeksteissä mainittu myöskään Zion Karasenti, Yitzhak Yifat ja Haim Oshri. Silti he olivat 55. prikaatin laskuvarjojääkäreitä Länsimuurilla 7.6.1967.

        Mutta sinä olit asiantuntija! Ilman krediittiä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinä olit asiantuntija! Ilman krediittiä!

        Erikoisjoukkojen asiantuntijat ovat yleensä anonyymejä ja me tiedämme ihan itse olevamme parhaista parhaita, emme tarvitse julkista arvostusta.


      • Anonyymi
        Hard_atheist kirjoitti:

        Erikoisjoukkojen asiantuntijat ovat yleensä anonyymejä ja me tiedämme ihan itse olevamme parhaista parhaita, emme tarvitse julkista arvostusta.

        Menit sitten kuitenkin paljastamaan naamasi, jotta sniperit tunnistavat sinut, kun käyt Pielaveden ABC:lla.

        Eikö juutalaisella ole yksinäistä siellä?

        Miten hepreankieli sujuu, kun suomi sujuu niin kuin syntyperäisellä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menit sitten kuitenkin paljastamaan naamasi, jotta sniperit tunnistavat sinut, kun käyt Pielaveden ABC:lla.

        Eikö juutalaisella ole yksinäistä siellä?

        Miten hepreankieli sujuu, kun suomi sujuu niin kuin syntyperäisellä?

        "Menit sitten kuitenkin paljastamaan naamasi..."

        En esiinny omilla kasvoillani tuossa videossa.

        "...jotta sniperit tunnistavat sinut, kun käyt Pielaveden ABC:lla."

        No, se sniperien vierailu olisi piristävää tähän eläkeläisen arjen tylsyyteen.

        "Miten hepreankieli sujuu, kun suomi sujuu niin kuin syntyperäisellä?"

        Oikein hyvin.


      • Anonyymi
        Hard_atheist kirjoitti:

        "Menit sitten kuitenkin paljastamaan naamasi..."

        En esiinny omilla kasvoillani tuossa videossa.

        "...jotta sniperit tunnistavat sinut, kun käyt Pielaveden ABC:lla."

        No, se sniperien vierailu olisi piristävää tähän eläkeläisen arjen tylsyyteen.

        "Miten hepreankieli sujuu, kun suomi sujuu niin kuin syntyperäisellä?"

        Oikein hyvin.

        Olet eläkkeellä ja töissä puolustusvoimissa yhtä aikaa. Miten se onnistuu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet eläkkeellä ja töissä puolustusvoimissa yhtä aikaa. Miten se onnistuu?

        Olen ollut hetken töissä puolustusvoimissa Kylmän sodan aikaan, yli 30 vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Hard_atheist kirjoitti:

        Olen ollut hetken töissä puolustusvoimissa Kylmän sodan aikaan, yli 30 vuotta sitten.

        Ja Suomeen muutit milloin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja Suomeen muutit milloin?

        Olin käynyt Suomessa useasti Kuuden päivän sodan jälkeen kun aloimme kehittämään Galil -rynnäkkökivääriä ja yhtenä tärkeänä referenssinä oli Valmetin RK62. Lopullisesti muutin Suomeen 1979.


      • Anonyymi
        Hard_atheist kirjoitti:

        Olin käynyt Suomessa useasti Kuuden päivän sodan jälkeen kun aloimme kehittämään Galil -rynnäkkökivääriä ja yhtenä tärkeänä referenssinä oli Valmetin RK62. Lopullisesti muutin Suomeen 1979.

        On sulla fantasiat. Jostakin syystä olet peppukipeä juutalaisuuteen. Johtuuko se juutalaisten suuresta ateistien määrästä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        On sulla fantasiat. Jostakin syystä olet peppukipeä juutalaisuuteen. Johtuuko se juutalaisten suuresta ateistien määrästä?

        Ja sinä olet peppukipeä siitä, että olen juutalainen, mutta en usko puuseppämestariisi edes tavallisena historiallisena henkilönä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1641
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      61
      1110
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      188
      909
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      43
      831
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    7. 68
      747
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      610
    Aihe