Yhdysvallat ovat kertoneet iskeneet Arabimaissa lukemstomiin kohteisiin mutta ei ilman tappioita.
Yhdysvaltojen iskut Arabimaissa tappiollisia
17
109
Vastaukset
- Anonyymi
Yhdysvaltojen tappiot kasvavat että uusia joukkoja on lähettävä Arbimaita vastaan
- Anonyymi
Yhdysvallat menettävät lentokoneita kolmanneksen kaikissa tehdyissä iskuissa Irania vastaan
- Anonyymi
Iranin ilmapuolustuksen valmiutta on nostettu ja Yhdysvallat menettävät sotakoneita kaksi kolmesta
- Anonyymi
Yhdysvaltojen tappiot vielä kasvaa merkittävästi seuraavien viikkojen aikana
- Anonyymi
Yhdysvallat eivät Irania lannista ilmavoimilla
- Anonyymi
Iran on poistettava maapallolta.
- Anonyymi
Yhdysvallat eivät hae sotaa Irania vastaan mutta saavat sodan Yhdysvaltoja vastaan
- Anonyymi
Yhdysvaltalaisia saa surmansa Iranin iskuissa mutta Yhdysvallat eivät lopeta
- Anonyymi
Yhdysvallat eivät halua sotaa Irania vastaan vaikka Iranin joukkoja vastaan hyökätään
- Anonyymi
Iran ei halua sotaa jos Yhdysvallat eivät halua sotaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iran ei halua sotaa jos Yhdysvallat eivät halua sotaa
Iran jos ei halua sotaa Yhdysvallat jatkavat iskuja Irania vastaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iran jos ei halua sotaa Yhdysvallat jatkavat iskuja Irania vastaan
Kasvaako näillä karvaa aivoissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kasvaako näillä karvaa aivoissa?
Viihdettä Viihdettä
- Anonyymi
Suuri saatana päässyt irti
- Anonyymi
Kuolema usa:lle lähi-idän alueella
- Anonyymi
Kaikkiin usa kohteisiin saa iskeä lähi-idän alueella
- Anonyymi
USA sytyttää palon
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k243202Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352138- 392070
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71867Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421518- 381309
- 1231198
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2561183Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451115- 131069