Valtiovierailuillekkin voisi ostaa sopivan presidentii henkilön kohdemaan päättäjien mieltymysten mukaan !!
Olisiko Suomen harkita ostopalvelu presidenttiä ??
22
161
Vastaukset
- Anonyymi
Älä viitsi persuilla.
- Anonyymi
Henry saari pressaksi Afrikan vierailulle . Tukiaisesta arabit tykkäisivät .
- Anonyymi
Täysin turha vakanssi tosiaan. Seremoniamestarin virkaa voisi hoitaa vaikka pääministeri aina sivutöinään.
- Anonyymi
Niin totta,,,ja kalliiksi tulee turhamo vielä...+ 55 meuroa..jne..
- Anonyymi
Eiköhän sen presidentin viran "turhuus" kohta valkene tällekin tyypille!!
- Anonyymi
ISÄNTÄMAAN bideehän jo pyörittääkin peliä, Petterilläkin on dollari-tili panamassa
- Anonyymi
Sofia sopisi arabimaiden valtiovieraiuille ipressaksi .
- Anonyymi
minusta tuntuu että näitä sofioita mahtuu sen 50 tusinaan tuolla muualla ja ei niin tarkkaa ole.
- Anonyymi
Jussi emissaari-pressaksi BRUNEIHIN! Suomisaunan markkinointia..
- Anonyymi
Niin no täältä kun lukee ihmisten kirjoituksia, niin löytyisi monia erilaisia presidenttejä mielipiteineen...
Ja ei kun vaan valitsemaan ja sopimaan hinnoista... - Anonyymi
Kannatettava idea. Pressan pesti on ihan turha ja aivan liian kallis patsastelu virka. Suomalaiset eivät kaipaa mitään kansakuntaa yhdistävää isää ja äitiä, koska tätä kansaa ei voi enää yhdistää, eikä ole tarpeenkaan. Ei edes sota, jota kokoomus vauhkona ajaa, yhdistä yhtään mitää vaan tappaa suurimman osan. Olkaa realisteja noiden helppoheikkien kanssa.
- Anonyymi
yhdistäähän se että ei voi yhdistää.
- Anonyymi
Stoltenberg olis hyvä, kertois suoraan kuinka Nato määrää.
- Anonyymi
JB instituutilta edustava naispresidentti.
- Anonyymi
Siinä tapauksessa voitaisiin kysyä tulisiko Trump tänne laittamaan asiat kuntoon. Ensiksi saataisiin kunnon muuri itärajalle. Sitten laitettaisiin maan talous kuntoon. Lopuksi lähetettäisiin paperittomat mamut takaisin kotimaihnsa.
Siinäpä sitä olisi woke-medialla taas kirkumista.- Anonyymi
Voi harmi, kun Suomen presidentin pitää olla Suomessa syntynyt.
Sekin vielä...
- Anonyymi
ei hassumpi ajatus. eihän tällä nykyisellä ole mitään virkaa ja ei aiemmillakaan muuta kun pitää huolta lähipiiristään muiden kustannuksella. nykyajan mainilan laukauksia yhteiskunnan tuella.
- Anonyymi
varamies palvelusta tarpeen mukaan.
- Anonyymi
Yhtä hyvin voidaan sitten äänestää kansalaisten ehdotusten perusteella kuka julkkispari milloinkin toimisi presidenttinä!!!
- Anonyymi
Orpon hallitus käy kuulemma säästökohteita oikein täikammalla läpi. Tuossa olisi yksi iso menoerä punakynättäväksi.
- Anonyymi
Joo.
Semmonen keikkapressa.
Ois semmosia kork. 1kk keikkoja aina. Ilman palkkaa tietenkin.
"arbeit macht frei"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749