Sillä jos te annatte anteeksi ihmisille heidän rikkomuksensa, niin teidän taivaallinen Isänne myös

Anonyymi-ap

”Sillä jos te annatte anteeksi ihmisille heidän rikkomuksensa, niin teidän taivaallinen Isänne myös antaa teille anteeksi;
mutta jos te ette anna ihmisille anteeksi, niin ei myöskään teidän Isänne anna anteeksi teidän rikkomuksianne.”
Matt 6:14,15

8

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tähän moni kompastuu. Surullista.

    • Anonyymi

      Ja moni ajattelee, että anteeksi pitäisi antaa pyytämättä - vaikka vain pyytämällä se Jumalakin antaa anteeksi.

    • Anonyymi

      Moni myös ajattelee että muita herjaamalla saa omat synnit anteeksi.

      Että mitä armottomampi ole toisille, sitä suuremman armon itse saa.

      Niin sitä helposti sokaistuu.

    • Anonyymi

      Moni jää katkeruuteensa omaksi tappiokseksensa.

    • Anonyymi

      Jeesus itse opetti tarkemmin, että ihminen voi antaa anteeksi toiselle vain sellaisen synnin, mikä koskee ja kohdistuu häneen itseensä..."niinkuin mekin annamme anteeksi niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet."

    • Anonyymi

      Edes profeetta Naattanilla ei ollut oikeutta antaa Daavidin syntejä anteeksi. Hän vain profeettana välitti tiedon, että Jumala on antanut synnit anteeksi. Syntiä kun seuraa aina jotakin. Pelkkä anteeksianto ei ole koko totuus synnin merkityksestä.

      2. Sam. 12:13

      Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.

      2. Sam. 12:15

      Sitten Naatan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.

      18 Seitsemäntenä päivänä lapsi kuoli.

      4. Moos. 14:18

      'Herra on pitkämielinen ja suuri armossa, hän antaa anteeksi pahat teot ja rikokset, mutta ei jätä niitä rankaisematta, vaan kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen'.

    • Anonyymi

      Onneksi jeesus on kuitannut kaikki rikoksemme.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2695
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2282
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2030
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1759
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe