Haluaisin seksia joka päivä.

Anonyymi-ap

Mies ei suostu seksiin aina, varsinkin menkka-aikana hän ei voi harrastaa ollenkaan. Kerrat on vähentynyt sinne 1-2 per viikko. Nyt on menty 2 viikkoa ilman. Ihan paskaa. Alussa sitä oli 3 krt päivässä. Nyt hyvä jos saa. Pienet on lapset ja välillä väsyttää, mutta ei kai se mikään syy voi olla, aikaa kuitenkin olisi.

9

654

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No hyhyi, ei tulis mieleenkään menkka-aikaan harrastaa seksiä. Likaista puuhaa, eikä kiinnostaisi tippaakaan.

naiselta

• Anonyymi

Provoaloitusten, hourailun ja netissä roikkumisen sijaan voisit lähteä TÖIHIN.

• Anonyymi

Oletkohan nyt täysin perillä kaikesta mitä luet?

• Anonyymi

Kyllä mä ymmärrän jos mies halua vehjettää liata naisen kuukautisveressä. En usko että myös suusseksi olis miehestä nautinnollista menkkojen aikana. ja jos on tamppooni niin en usko että sekään tuntuu miehestä kivalta seksin aikana saatika suuseksiä antaessa. emmä vaan haluis tamppoonia suuhuni

• Anonyymi

Keli kuin keli pitää panna.

• Anonyymi

Ja se vuotiaan lakkaa hetkeksi siinä kliimaksin aikana.

• Anonyymi

Kuka mies haluis antaa suuseksiä kun vastassa on verinen tamppooni ja ensin se tampoonin naru. Olen nainen mutta ymmärrän jos mies ei halua panna kun naisella on tampooni emättimessä. luultavasti heillä ei ole peppuseksiä naisen menkkojen aikana

• Anonyymi

Siitä puhe mistä puute.

• Anonyymi

Etkös tiedä sitä että nainen on saastainen kun on ne ajat? Nainen pysykööt pois miesten seurasta kun ovat saastaisia. Ja muutenkin nainen on mitä on.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      818
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      786
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      521
      734
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      66
      648
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe