Petteri Orpolla tuntuu olevan hieman liian suuret silmälasit kun ylä osa kehyksestä on suunnilleen silmien korkeudella ja alaosa puolessa välissä poskia. Tuntuu, että hänellä on jopa hieman vaikea niillä nähdä, kun on pidettävä päätäkin hieman takakenossa tarkastellessaan ympäristöä. Antaa jo ennestään vielä idioottimaisemman vaikutelman pääministeristä, kun rillit roikkuvat valahtaneena puoleen väliin nenänvartta. Ilmeisesti pienikokoinen mies tarvitsee suuret silmälasit. Hävettää oikein Orpon puolesta, kun muutenkin katsoo hänen esiintymisiään kansainvälisillä areenoilla. Hän antaa idioottimaisen vaikutelman itsestänsä sivistyneiden ihmisten joukossa.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Orpon rillien alareunat on melkeen nenän alapuolella.
- Anonyymi00004
Vaihda Petteri optikkoliikettä
- Anonyymi00006
Ylisuuret silmälasit ovat nyt muotia
- Anonyymi00007
Pikku patruuna!
- Anonyymi00008
Sitten vielä se tiukku ja lyhyt pekko-puku.
- Anonyymi00009
isolla miehellä pitää olla iisot lasit, mutta kun petteri-parka ei oo hoksannut että iisot lasit tekee pitäjästään vain yhä pienemmmän näköisen.
- Anonyymi00010
Tytillä on taasen niin iso suu että greippi menee heittämällä kitaan.
- Anonyymi00011
Harri Potter pääministerinä..heh heh..
- Anonyymi00013
Ei jatkoon! Samoin kuin muutkin. Toivottavasti kun aika on. Silkkaa köyhän rahastusta mitä kokkarit haluaa?? Omaan taskuun vaan kaikki. Kyllä tyhmät maksaa kaiken huuhaan??
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851236
- 96977
- 48823
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44488Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475