viisari kello ranteeseen 4400 eur?

Anonyymi-ap

miksi ihmees?

alesta cittarista sai honor kehutun 60 eur älyrannekkeen mistä kello,sää,askel mittaus ym. mitä haluaa, 30 eur alesta siis..

vaikea oli asentaa ku eri sovelluskaupasta mitä google mut sitte pelaa ku unelma

24

157

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viisarikello on miehekäs

      • Anonyymi

        miksi PUTINILLA n ainakello OIKEASSA ranteessa.................?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi PUTINILLA n ainakello OIKEASSA ranteessa.................?

        Koska se voi


    • Anonyymi

      Aika on kallista. Viimeiset ajat on käsillä.

    • Anonyymi

      Mul on taskussa luuri missä on kello,sää,askel mittaus yms. Ja mä en o vielä ihan niin laiska etten mä jaksas kaivaa sitä härpäkettä taskusta jos mä tarviin jotain noista tiedoista, jos mun ranteeseen on 10 cm lyhempi matka.

      Älykello on fiksuudessaan vähä samaa luokkaa oleva elämänlaatua parantava vekotin ku mehupilli? :/

      • Anonyymi

        mittaa sillä tiiliskivi kellolla sykettä sitten ja käy jossain äo mittaamassa, mensa testeistä nauravat pihalle hehe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mittaa sillä tiiliskivi kellolla sykettä sitten ja käy jossain äo mittaamassa, mensa testeistä nauravat pihalle hehe

        No en o jaksanu toho uuteen luuriin moista hommata. Mut oli tos mun vanhassa jonku hedelmäfirman sponsoroimassa luurissa sykemittarikin. Se laski sen pulssin jotenki tolla kameralla. Testien perusteella jopa oikein.

        Mut mitä sä sellasella ees teet!? Pelkääks sä et sun sydän pysähtyy ex-temporee!?

        Jos, niin: Mä voin vakuuttaa et sä et tartte kumpaakaan laitetta tietääksesi ei sun sydän ei enää lyö! :) Kyl sun kehosi kertoo sen tasan varmasti! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mittaa sillä tiiliskivi kellolla sykettä sitten ja käy jossain äo mittaamassa, mensa testeistä nauravat pihalle hehe

        Ei normaalit ihmiset tarvitse sykemittaria mihinkään. Kuntoilussakin sykemittari on hyödytön jos ei ole huippu-urheilija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei normaalit ihmiset tarvitse sykemittaria mihinkään. Kuntoilussakin sykemittari on hyödytön jos ei ole huippu-urheilija.

        Ja todellisuudessa suurimmalla osalla ei ole mitään kelloa ranteessa. Ei älykelloa eikä perinteistä kelloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei normaalit ihmiset tarvitse sykemittaria mihinkään. Kuntoilussakin sykemittari on hyödytön jos ei ole huippu-urheilija.

        Mihi ees huippu-urheilija tarttee sellasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihi ees huippu-urheilija tarttee sellasta?

        Huippu-urheilijoille sykemittauksesta on hyötyä, mutta he eivät käytä normaaleja älykelloja koska ne eivät ole tarkkoja. Heillä on eri välineet kuin nuo halvat älykellot.


      • Anonyymi

        Mitä sillä askelmittarilla tekee...eikö se riitä että ottaa niitä askelia sen mitä tarvitsee.
        STRESSIKONE!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en o jaksanu toho uuteen luuriin moista hommata. Mut oli tos mun vanhassa jonku hedelmäfirman sponsoroimassa luurissa sykemittarikin. Se laski sen pulssin jotenki tolla kameralla. Testien perusteella jopa oikein.

        Mut mitä sä sellasella ees teet!? Pelkääks sä et sun sydän pysähtyy ex-temporee!?

        Jos, niin: Mä voin vakuuttaa et sä et tartte kumpaakaan laitetta tietääksesi ei sun sydän ei enää lyö! :) Kyl sun kehosi kertoo sen tasan varmasti! :D

        Mutta jos herääkin kuolleena..?


    • Anonyymi

      miks ihmeessä kello ranteessa. haluatko stressin ja sydärin

      • Anonyymi

        Kantsii ostaa ennemmin sellai kaulassa pidettävä ketjukello, niin ei tartte ottaa ees henkivakuutusta ku vahinko ei tuu kello kaulassa! 👍🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kantsii ostaa ennemmin sellai kaulassa pidettävä ketjukello, niin ei tartte ottaa ees henkivakuutusta ku vahinko ei tuu kello kaulassa! 👍🏻

        Ei nykyaikana erillisiä kelloja tarvitse kun kellon näkee kännykästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nykyaikana erillisiä kelloja tarvitse kun kellon näkee kännykästä.

        Mä en jaksa enää ees kattoo, mä nykyää vaa "ookooguugletan" et paljo kello, ku mä en enää jaksa eriksee laittaa ees nettii pois päältä koskaa :P :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kantsii ostaa ennemmin sellai kaulassa pidettävä ketjukello, niin ei tartte ottaa ees henkivakuutusta ku vahinko ei tuu kello kaulassa! 👍🏻

        Hyvin päätelty , Hermanni,


    • Anonyymi

      olen kauan harkinnut ja sitten kun alennuksessa oli, päädyin ostamaan,
      aina kun ulkoilen enemmän , laitan ranteeseen,
      voin seurata sitten tilastoja pitkän ajan kuluessa paljon käppäillyt

      liian vähän kävelen, sen tiedän muutenkin

      • Anonyymi

        No oha joka luurissaki nykyää askelmittari!? Ja jos haluut alkaa hifeilee hiippsilujes kans ni hommaa joku haikki-softa mikä piirtää vaik kartalle sen kävelemäs reitin. Ni saat tehtyy siit vaik Excel-taulukon, jossoon neitsyt horoskoopissa, tai elämässä.


    • Anonyymi

      trendeikäs oikein vanha herätyskello, vedettävällä vierillä, koko noni 14x23 senttiä teippss läpinäkyvällä teipillä ranteeseen.

      toiseen ranteeseen teippaa puhelimen eli vanhan pyöriteltävät numerot suurikokoinen.

      sitten on kello ja matkapuhelin winw mukwns

    • Anonyymi

      Aseman Kello on aina oikeassa ajassa ja junat myöhässä, 4000 tonnin roleksia turha vilkuilla.

    • Anonyymi

      Ostin Huuto.netistä 7 eurolla Pulsarkvatsikellon ja hyvin on pelannut jo vuoden.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe