On tämä suomi ja sen asukkaat tosi tyhmiä ja takapajuisis ihmisiä täynnä.
LUKEKAA MUUTAKIN KUIN SAVON SANOMIA, MAASEUDUN TULEVAISUUTTA,,
Avatksa luotettava Helsingin sanoma.
HOMO PRESIDENTTI ON SANMARINOSSA,ITALISN KJPEESSA
HOMOJA ON MM LIETTUSAA
LATVIASSA. OVAT JA HOITAVAT TYÖNSÄ
EI HOMOT OLE MUILLE , KUI N MEILLE suomalaisille onngelma.
Olemme niin helvetin tyhmiä, pelätään sen varmaankin tarttuvan.
Voisitteko ottaa asioista selvää. Haavisto on ehdottomasti meille paras presidentti turvallisuuden kannalta
Hän on hankkinut Suomen presintiksi riittävät osaamiset.
Ei tuo Amerikan sirkupelle vakuuta,kärsimätönn luonne presidentinksi, liian nuorikin.
On käsittämätöntä nykyaikana, että homous on jokin este olla presidentti.
Muualla maailmassa katsota kieroon meitä juntteja. Mehän otamme vaikka turpiin kunhan homot eivä vain istu johtoon.
Tyhmää kansaa.
Homoja, Lesboja, transuja sekä heteroja
Anonyymi-ap
1
132
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273543- 412379
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352208Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71967Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431542- 381399
- 1271272
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591220Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451185- 131179