Stubido ostoprofessuuripaperinsa kanssa. ja Haavisto Al Holin sekoilunsa ja puolustusvoimien alasajo.
Suoraan sanottuna sysypaskoja molemmat enkä äänestä kumpaakaan.
Vaikea on kumpaakaan äänestää.
19
258
Vastaukset
- Anonyymi
En äänestä edes taktiikkamielessä kumpaakaan.
- Anonyymi
Haavisto on telkkarimainoksessa aika pelottavan näköin. Haavisto katsoo kameraa etukumarassa alta kulmiensa . Näin kamalaa painajaista että Haavito tuli kimppuuni kulli pystyssä hengittäen äänekkäästi nenäsä kautta ikäänkuin kuolema noutamassa omaansa. Hyi saatana että oli sänky hiestä märkä ja vaimo kyseli että mitä säpsähteli ja kauhuparkaisit nukkuessaisi
- Anonyymi
Stubb on kertonut poliittisen uransa alkuvaiheessa olevansa biseksuaali. (Nykypäivä 3/2004) Nykypäivä on Kokoomuksen puoluelehti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stubb on kertonut poliittisen uransa alkuvaiheessa olevansa biseksuaali. (Nykypäivä 3/2004) Nykypäivä on Kokoomuksen puoluelehti
Ilmankos meidän homojen luottomerkissä BMW:ssä on sitten BiTurbot..
- Anonyymi
Kyllä maailmassa on päin p....tä! Nämä sukupuoli jutut sotketaan näiden kaa ! Hemmetti kuka pii ja kuka on homo ja lespo ja jotain muuta! Kertoo vain siitä miten maailma on kipee! En ymmärrä !
- Anonyymi
Itse saatan olla trans-sukupuoleton..
- Anonyymi
Ei se äänestäminen ole vaikeaa. Jos ymmärtää pitää kynää oikein päin kädessä ja osaa kirjoittaa (vai onko se piirtämistä) numeron lappuun, niin se on siinä. :) Toki se numero pitää olla myös ehdokkaiden joukossa.
T: Ohjeistaja- Anonyymi
Voiko käyttää roomalaisia numeroita, eli joko VIII tai X?
tähh?
- Anonyymi
Ensimmäisen kerran jätän vaaleissa äänestämisen! En ilkeä äänestää kumpaakaan. Eikö löytynyt parempia ehdokkaita?
- Anonyymi
Se juna meni jo...
- Anonyymi
Voihan se olla että tuolla "suuressa maailmassa" ammattiopiston opettajaa kutsutaan "professoriksi". Onhan Saksassakin joka-toinen tohtori
- Anonyymi
Molemmat ovat evakkojen poikia...
- Anonyymi
Hyviä ehdokkaita ne molemmat ovat. Sen kun valitsee paremman vaan. Miksi pitää rypeä jossain enemmän tai vähemmän kuvitelluisaa kielteisissä asioissa?
- Anonyymi
Millä tavalla se on kuviteltua, mitä silmät näkee ja korvat kuulee?
- Anonyymi
Ihan totta. Sydäntä tulisi olla kyllä ihmisellä https://littmann.3msuomi.fi/3M/fi_FI/p/d/b00037556/?utm_term=hcbg-litt-auscul-fi_fi-lead-littmann_alwayson-ona-googdi-pfx-wtb-display-jan24-00000&gclid=EAIaIQobChMIk-zOsZCRhAMVk0QeAh0ABAUAEAEYASAAEgJp5vD_BwE
- Anonyymi
Koskaan en vielä ole jättänyt äänestämättä mutta nyt on pakko jättää. Ei vaan voi.
- Anonyymi
Haavisto on joutunut oppimaan kantapään kautta, Stubbilla voi olla pahimmat tunaroinnit vielä edessä.
Vanhempi voi olla varmempi tässä tapauksessa. - Anonyymi
Minä kirjoitin lappuun 5. Aivan kuten ykköskierrokselkakin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664