Stubido ostoprofessuuripaperinsa kanssa. ja Haavisto Al Holin sekoilunsa ja puolustusvoimien alasajo.
Suoraan sanottuna sysypaskoja molemmat enkä äänestä kumpaakaan.
Vaikea on kumpaakaan äänestää.
20
211
Vastaukset
- Anonyymi
En äänestä edes taktiikkamielessä kumpaakaan.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18250357
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Haavisto on telkkarimainoksessa aika pelottavan näköin. Haavisto katsoo kameraa etukumarassa alta kulmiensa . Näin kamalaa painajaista että Haavito tuli kimppuuni kulli pystyssä hengittäen äänekkäästi nenäsä kautta ikäänkuin kuolema noutamassa omaansa. Hyi saatana että oli sänky hiestä märkä ja vaimo kyseli että mitä säpsähteli ja kauhuparkaisit nukkuessaisi
- Anonyymi
Stubb on kertonut poliittisen uransa alkuvaiheessa olevansa biseksuaali. (Nykypäivä 3/2004) Nykypäivä on Kokoomuksen puoluelehti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stubb on kertonut poliittisen uransa alkuvaiheessa olevansa biseksuaali. (Nykypäivä 3/2004) Nykypäivä on Kokoomuksen puoluelehti
Ilmankos meidän homojen luottomerkissä BMW:ssä on sitten BiTurbot..
- Anonyymi
Kyllä maailmassa on päin p....tä! Nämä sukupuoli jutut sotketaan näiden kaa ! Hemmetti kuka pii ja kuka on homo ja lespo ja jotain muuta! Kertoo vain siitä miten maailma on kipee! En ymmärrä !
- Anonyymi
Itse saatan olla trans-sukupuoleton..
- Anonyymi
Ei se äänestäminen ole vaikeaa. Jos ymmärtää pitää kynää oikein päin kädessä ja osaa kirjoittaa (vai onko se piirtämistä) numeron lappuun, niin se on siinä. :) Toki se numero pitää olla myös ehdokkaiden joukossa.
T: Ohjeistaja- Anonyymi
Voiko käyttää roomalaisia numeroita, eli joko VIII tai X?
tähh?
- Anonyymi
Ensimmäisen kerran jätän vaaleissa äänestämisen! En ilkeä äänestää kumpaakaan. Eikö löytynyt parempia ehdokkaita?
- Anonyymi
Se juna meni jo...
- Anonyymi
Voihan se olla että tuolla "suuressa maailmassa" ammattiopiston opettajaa kutsutaan "professoriksi". Onhan Saksassakin joka-toinen tohtori
- Anonyymi
Molemmat ovat evakkojen poikia...
- Anonyymi
Hyviä ehdokkaita ne molemmat ovat. Sen kun valitsee paremman vaan. Miksi pitää rypeä jossain enemmän tai vähemmän kuvitelluisaa kielteisissä asioissa?
- Anonyymi
Millä tavalla se on kuviteltua, mitä silmät näkee ja korvat kuulee?
- Anonyymi
Ihan totta. Sydäntä tulisi olla kyllä ihmisellä https://littmann.3msuomi.fi/3M/fi_FI/p/d/b00037556/?utm_term=hcbg-litt-auscul-fi_fi-lead-littmann_alwayson-ona-googdi-pfx-wtb-display-jan24-00000&gclid=EAIaIQobChMIk-zOsZCRhAMVk0QeAh0ABAUAEAEYASAAEgJp5vD_BwE
- Anonyymi
Koskaan en vielä ole jättänyt äänestämättä mutta nyt on pakko jättää. Ei vaan voi.
- Anonyymi
Haavisto on joutunut oppimaan kantapään kautta, Stubbilla voi olla pahimmat tunaroinnit vielä edessä.
Vanhempi voi olla varmempi tässä tapauksessa. - Anonyymi
Minä kirjoitin lappuun 5. Aivan kuten ykköskierrokselkakin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706