Vaikea on kumpaakaan äänestää.

Anonyymi-ap

Stubido ostoprofessuuripaperinsa kanssa. ja Haavisto Al Holin sekoilunsa ja puolustusvoimien alasajo.

Suoraan sanottuna sysypaskoja molemmat enkä äänestä kumpaakaan.

20

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En äänestä edes taktiikkamielessä kumpaakaan.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

❤️ ­­N­­y­­­m­­f­­o­m­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18250357

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Haavisto on telkkarimainoksessa aika pelottavan näköin. Haavisto katsoo kameraa etukumarassa alta kulmiensa . Näin kamalaa painajaista että Haavito tuli kimppuuni kulli pystyssä hengittäen äänekkäästi nenäsä kautta ikäänkuin kuolema noutamassa omaansa. Hyi saatana että oli sänky hiestä märkä ja vaimo kyseli että mitä säpsähteli ja kauhuparkaisit nukkuessaisi

• Anonyymi

Stubb on kertonut poliittisen uransa alkuvaiheessa olevansa biseksuaali. (Nykypäivä 3/2004) Nykypäivä on Kokoomuksen puoluelehti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stubb on kertonut poliittisen uransa alkuvaiheessa olevansa biseksuaali. (Nykypäivä 3/2004) Nykypäivä on Kokoomuksen puoluelehti

Ilmankos meidän homojen luottomerkissä BMW:ssä on sitten BiTurbot..

• Anonyymi

Kyllä maailmassa on päin p....tä! Nämä sukupuoli jutut sotketaan näiden kaa ! Hemmetti kuka pii ja kuka on homo ja lespo ja jotain muuta! Kertoo vain siitä miten maailma on kipee! En ymmärrä !

• Anonyymi

Itse saatan olla trans-sukupuoleton..

• Anonyymi

Ei se äänestäminen ole vaikeaa. Jos ymmärtää pitää kynää oikein päin kädessä ja osaa kirjoittaa (vai onko se piirtämistä) numeron lappuun, niin se on siinä. :) Toki se numero pitää olla myös ehdokkaiden joukossa.

T: Ohjeistaja

• Anonyymi

Voiko käyttää roomalaisia numeroita, eli joko VIII tai X?
        tähh?

• Anonyymi

Ensimmäisen kerran jätän vaaleissa äänestämisen! En ilkeä äänestää kumpaakaan. Eikö löytynyt parempia ehdokkaita?

• Anonyymi

Se juna meni jo...

• Anonyymi

Voihan se olla että tuolla "suuressa maailmassa" ammattiopiston opettajaa kutsutaan "professoriksi". Onhan Saksassakin joka-toinen tohtori

• Formulamestari Alain Prostiakin kutsuttiin professoriksi.

• Anonyymi

Molemmat ovat evakkojen poikia...

• Anonyymi

Hyviä ehdokkaita ne molemmat ovat. Sen kun valitsee paremman vaan. Miksi pitää rypeä jossain enemmän tai vähemmän kuvitelluisaa kielteisissä asioissa?

• Anonyymi

Millä tavalla se on kuviteltua, mitä silmät näkee ja korvat kuulee?

• Anonyymi

Koskaan en vielä ole jättänyt äänestämättä mutta nyt on pakko jättää. Ei vaan voi.

• Anonyymi

Haavisto on joutunut oppimaan kantapään kautta, Stubbilla voi olla pahimmat tunaroinnit vielä edessä.

Vanhempi voi olla varmempi tässä tapauksessa.

• Anonyymi

Minä kirjoitin lappuun 5. Aivan kuten ykköskierrokselkakin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2234
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      25
      1813
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1445
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      109
      1274
    5. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      15
      1259
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1035
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      874
    9. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      853
    10. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      74
      846
    Aihe