Jätin sut, kun rakastit liikaa.

Anonyymi-ap

En tykkää jos toinen lahkeessa kiinni ja rajoittaa menoja.

28

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No toivottavasti olet onnellinen, kun olet jatkanut matkaa. Tähän sopiikin Taulut-kappaleesta lainattava sanoitus:
      "Emmä voinu jäädä sun luo, mul' on ura vauhdis."

      👋

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🔞 ­­­N­­­y­­­m­f­­­o­­­m­­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18250732

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kiitos. Hyvä että jätit.

      • Anonyymi

        Ole hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä!

        Ilo oli pilata oma elämä.


    • Anonyymi

      Nyt lienee toisin?

    • Anonyymi

      Tiedän tunteen. Inhottava tunne jos toinen roikkuu lahkeessa ja meinaa vetää väkisin housut alas. Mutta elämä on valintoja. Jos ura on tärkeintä, sitä pitää rakastaa sitten eniten.

      • Anonyymi

        Olit kirjoittaessasi varmasti vakavissasi, mutta en voinut olla nauramatta mielikuvalle housuja kiskovasta tyypistä. 😶


    • Anonyymi

      Kukaan ei rajoita menojani ja päätän aivan itse missä kuljen

      • Anonyymi

        Mun exä sanoi mulle aikoinaan että ikävöin häntä liikaa ja näytän surulliselta kun lähtee. Syylisti siitä.Oltiin etäsuhteessa ja nähtiin harvoin jotka nekin pienet hetket ajat käytti kavereihin. En tiedä oliko sitten jotenkin roikkuva kun ikävöin.


    • Anonyymi

      Ei tuossa ole "liikaa rakastamisesta" kyse.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä tästä. Rakastuminen tai ihastuminenkin voi saada tuollaista käytöstä esiin joissakin ihmisissä, mutta ihmiset ovat monen tekijän summa. Itse haluaisin ennemmin molemmilla olevan myös omaa aikaa ja harrastuksia. - joku muu


    • Anonyymi

      Minulle sopisi nainen jota saisin rakastaa niin paljon kuin haluan ja jolle on ok kun en hänen viereltään kaipaa pois.

      • Anonyymi

        Saaks kysyy että kaipaatko jotakin tiettyä naista vai kaipaatko yleisesti naista vierellesi? Kun niin kuulostaisi ihanalta.


      • Anonyymi

        Sellainenhan olisi ihanaa. Mutta tuskinpa koskaan . . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saaks kysyy että kaipaatko jotakin tiettyä naista vai kaipaatko yleisesti naista vierellesi? Kun niin kuulostaisi ihanalta.

        Yhden tietyn naisen lahkeessa voisin olla kiinni. En halua muuten olla naisen kanssa. Naisen on oltava semmoinen jonka kanssa tunteet on molemminpuolisia, ollaan herkkiä ja rakastetaan paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainenhan olisi ihanaa. Mutta tuskinpa koskaan . . . .

        Miten niin muka ei koskaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin muka ei koskaan?

        No eipä tunnu sellaiselle...


    • Anonyymi

      Teit oikein kun minä en halua naista jolle ei riitä yksi mies.

    • Anonyymi

      Jaa, että semmonen nainen. Mene menojasi niin että hippulat vinkuu --->

    • Anonyymi

      Minulle taas riittää yksi mies enkä muita halua.

    • Anonyymi

      En tavoittele yleisiä naisia.

    • Anonyymi

      Rähinä päälle

    • Anonyymi

      "Rajoittaa menoja"

      Kuulostaa...

      A: Teinikapinalta (vanhemmat rajoittaa mun menoja, en tykkää)
      B) Pettäjältä (tykkään pyöriä vastakkaisen sukupuolen kanssa ja nusaista ketä sattuu)

      • Anonyymi

        Siinä on täsmällisesti kuvattu ainoat vaihtoehdot. Kummassakin tapauksessa kannattaa pysytellä kaukana.


    • Anonyymi

      Anna mennä vain.
      Mitä sinä parisuhteella, mene menojasi.

      Problem solved.

      Ja sille toiselle - älä takerru keneenkään.
      Tutustu ensin itseesi, vasta sitten voit olla jotakin, mitä vastapuoli haluaa.

    • Onneksi olet poistunut sen elämästä minäkin olisin ollut onnellinen. Roikun kiiinni🙆🏻‍♀️🫧🌸🥰

    • Anonyymi

      Minua ei ole koskaan jätetty. Varmaan siksi etten ole tuollainen. Olen reilu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16720
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      23
      2118
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe