Ikää yli 50v ja vapaa rauhanajanpalvelusta. ?
Juoksuhautahommat nuorempien puuhaa mutta ajamaan pystyisin monenlaisia vekottimia.
Jos sota syttyisi niin joudunko sotahommiin ?
7
279
Vastaukset
- Anonyymi
Olen korpraali 58v kiitettävin arvosanoin vapautettu sodan ja rauhanajan palvelusta
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Itse olen myös jo nostoväkiluokkaa, mutta toivoisin pysyväni reserviläisenä, jotta olen ainakin laskennallisesti miesvahvuudessa tekemässä itänaapurille selväksi kummalla puolen aitaa seison.
- Anonyymi
Armeija ei huru-ukkoja ja entisen haikailijoita tarvitse. Nuorta, fiksua, hyväkuntoista ja nopeasti palautuvaa porukkaa siellä tarvitaan. 50 täyttäneet jäävät kotiinsa uunia lämmittämään ja pihaa kolaamaan.
- Anonyymi
se on järkevää enemmän fyysisessä nuorukaisten olla kellä vielä ei hajoaminen alkanut kehossa, se tapahtuu 40 vuoden iässä, sitten pitäisi syödä paremmin.
tätä syömistä ei tarvi alle 40 v ajatella. - Anonyymi
Ei tarvitse valasi ei enään vaadi ryhtymään yhtikäs mihinkään. Hoitakoon EU ja Nato ja USA .
- Anonyymi
Nostoväki ikäiset ovat parasta tykin ruokaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417014
- 323948
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472107- 402068