Mä tuun katumaan sitä loppuelämän, et "hylkäsin" sut, mutta luulisi sun jo ymmärtävän miksi tein sen

Anonyymi-ap

Joka päivä kaipaan sua. Sun sitä söpöä naurua varsinkin. Oikeastaan kaikkea sussa.
Tiedän, ettei sua kiinnosta. Kunhan haluan johonkin nää tunteet purkaa.

Miehelle

46

1589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muut ihmiset ei lue sun ajatuksia. Jos et ihan selkokielellä kertonut miksi lopetit suhteen, niin toinen ei sitä tiedä saati ymmärrä.

      • Anonyymi

        Totta, että ei tiedä tai ymmärrä, mut mitä turhaan kertoa tällaisia ihmiselle, jolle selkeästi ei ole merkinnyt yhtään mitään.


      • Anonyymi

        Koittakaa ny jo vittu ymmärtää ajatuksia on MAHDOTON lukea ne kun ei ole teksti muodossa jos ei ajatuksiaan ole kirjoittanut paperille tai tätänykyä jonnekin


    • Anonyymi

      Vaikea ymmätää jos kuitenkin aina ajayyelet. Elät vain kerran ja jos rakastaa jotain kannattais ehkä elää sen kanssa ketä rakastaa. Ei se tietysti aina toteudu ja elää pitää ilman. Hyvä et puret sydäntäsi edes tänne. Kannattais purkaa sitä kyllä sille ketä ajattelet.

      • Anonyymi

        Niin no sehän se ongelma on, että mulla on niin vahvat tunteet, että jokainen välinpitämätön tai muu tyly lausahdus, etten vaan käsitä mitään väärin, tuntui kuin tikarin iskuilta kuvaannollisesti. En pysty siihen enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no sehän se ongelma on, että mulla on niin vahvat tunteet, että jokainen välinpitämätön tai muu tyly lausahdus, etten vaan käsitä mitään väärin, tuntui kuin tikarin iskuilta kuvaannollisesti. En pysty siihen enää.

        Vaikuttaisi vähän siltä että se on ihan omaa vikaasi.

        Joko ihminen on väärä jonka käytös satuttaisi sinua jos olisitte yhdessä tai sitten toisella ei ole mitään hajua tunteistasi joten ei huomaa oman käytöksensä vaikutusta sinuun.

        Sen sijaan että olisi kertonut toiselle että toisen käytös ei ole hyväksyttävää niin päätit lähteä pois toisen luota tai mitä tahansa tuohon suuntaan.

        Se on ihan hyvä valinta jos siltä tuntuu.
        Itsekin olen joskus toiminut niin kun toisen käytös on vain satuttanut ja toinen ei ole huomioinut minua kuten olisin odottanut. Toisaalta en ole syyttänyt siitä toista ihmistä sinällään vaan todennut että emme todennäköisesti sopisi yhteen ja että toisella ei varmaankaan ole vastaavia kehittyviä tunteita minuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaisi vähän siltä että se on ihan omaa vikaasi.

        Joko ihminen on väärä jonka käytös satuttaisi sinua jos olisitte yhdessä tai sitten toisella ei ole mitään hajua tunteistasi joten ei huomaa oman käytöksensä vaikutusta sinuun.

        Sen sijaan että olisi kertonut toiselle että toisen käytös ei ole hyväksyttävää niin päätit lähteä pois toisen luota tai mitä tahansa tuohon suuntaan.

        Se on ihan hyvä valinta jos siltä tuntuu.
        Itsekin olen joskus toiminut niin kun toisen käytös on vain satuttanut ja toinen ei ole huomioinut minua kuten olisin odottanut. Toisaalta en ole syyttänyt siitä toista ihmistä sinällään vaan todennut että emme todennäköisesti sopisi yhteen ja että toisella ei varmaankaan ole vastaavia kehittyviä tunteita minuun.

        Edelleen pohjustin tätä aloitusta todella huonosti, mutta kyllä kerroin mikä mua harmitti. Annoin ehkä kuitenkin hieman erilaisemman kuvan mitä oikeasti tunnen/tunsin eli vähättelin selkeästi miten mua loukkasi kaikki ja kuinka oikeasti olin surullinen ihan jokainen päivä.


    • Anonyymi

      Pientä jakomielitautisuutta kirjoituksessasi.

      Hylkäsit hänet ja odotat hänen tietävän miksi. Kaipaat häntä ja päättelet, ettei häntä kiinnosta. Miksi ihmeessä pitäisi kiinnostaakaan, kun kerran jonkun syyn takia hänet hylkäsit?

      Yritä päättää!

      Grow up!

      • Anonyymi

        Mitä mun pitäisi päättää? Asiat on miten on ja en pysty niihin vaikuttamaan. Ei ole mun päätettävissä mitään.


      • Anonyymi

        Kirjoittelet mies aika itsestäänselviä juttuja aloituksiasi fasilitoimaan - ymmärsihän joka keu keu ny varmasti👍


    • Anonyymi

      Luulisi ymmärtävän, että mitä?

      • Anonyymi

        Ei mitään, kunhan purkasin ajatuksia ja tunteita.


    • Anonyymi

      Rähinä päälle Koskelan sanoin...

      • Anonyymi

        En harrasta rähinöintiä. Oon rauhaa rakastava 😊


      • Anonyymi

        Millä tavalla tämä sinun trollimiehen aloitukseen ujuttama info istuu kontekstiin tai mihin se ylipäänsä liittyy?


    • Anonyymi

      Aika suuri osa näistä palstan viesteistä kaipaisi jonkinlaisen Kaipaus Suomi sanakirjan koska en tästäkään ihan ymmärtänyt muuta kuin jonkun sekavaa avautumista lähinnä itselle.

      Kadut siis omaa tekoasi että hylkäsit toisen joka sekin on noissa heittomerkeissä aivan kuin sitä ei olisikaan tapahtunut.
      Sitten kovasti itse "tiedät" tai "luulet tietäväsi" että toisen pitäisi vain ymmärtää miksi tämä tapahtui.

      Sen jälkeen tulee sitten se osuus jossa kerrotaan kaipauksesta sekä se ettei toista kiinnosta.

      Varmaan ei ainakaan siinä vaiheessa kun toinen on "hylännyt" niin vähän pakko olla kiinnostamatta.

      Tietämättä tilanteesta tämän enempää niin nuo ajatukset ovat kauttaaltaan sekavia.

      • Anonyymi

        Voi vaikuttaa sekavalta, koska en pohjustanut asiaa tänne kunnolla. Enkä oikein haluakaan, koska purkasin edelleen vain tunteita. Ei tämä avautuminen vaikuta suuntaan eikä toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi vaikuttaa sekavalta, koska en pohjustanut asiaa tänne kunnolla. Enkä oikein haluakaan, koska purkasin edelleen vain tunteita. Ei tämä avautuminen vaikuta suuntaan eikä toiseen.

        Ei tietysti, mutta onhan jokin syy miksi tänne avaudut.

        Suurin syy ettet ole käsitellyt asiaa päässäsi "valmiiksi" ja toinen vielä siellä kummittelee?

        Pohjustatko asiaa vai et on ihan sinun oma asiasi.
        Mutta vastaukset ovat sitten sen mukaisia kun aloituksesi vaikuttaa sekavalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietysti, mutta onhan jokin syy miksi tänne avaudut.

        Suurin syy ettet ole käsitellyt asiaa päässäsi "valmiiksi" ja toinen vielä siellä kummittelee?

        Pohjustatko asiaa vai et on ihan sinun oma asiasi.
        Mutta vastaukset ovat sitten sen mukaisia kun aloituksesi vaikuttaa sekavalta.

        No tuohon en osaa vastata miksi kummittelee vieläkin. Käsitellyt olen liikaakin ja pitäisi mennä vaan eteenpäin.


    • Anonyymi

      Huomiota pitää saada tavalla tai toisella😂

      • Anonyymi

        En mä kaipaa huomiotakaan.


      • Anonyymi

        Sinulta tuo spämmäävä mies taitaa sitä pääasissa saada kun elät ”vähän” liiaksi tätä palstatodellisuutta😂 ei sais nauraa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulta tuo spämmäävä mies taitaa sitä pääasissa saada kun elät ”vähän” liiaksi tätä palstatodellisuutta😂 ei sais nauraa

        Psykoottinen kateus on vakava asia nääs


    • Anonyymi

      Tottakai kiinnostaa jos haluat olla yhteydessä nii laita suoraan minulle sitä viestiä ja ole nainen äläkä pelkää

      • Anonyymi

        Ottaisin, mut tiedän ettei oo toivottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottaisin, mut tiedän ettei oo toivottavaa.

        Ei ole toivottavaa. Sulle on ilmaistu asia jo monta kertaa. Kuinka tyhmä sä olet? ET KIINNOSTA MUA PÄTKÄÄKÄÄN. Ikinä. Hyi helvetti. Terveiset Mrkj.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole toivottavaa. Sulle on ilmaistu asia jo monta kertaa. Kuinka tyhmä sä olet? ET KIINNOSTA MUA PÄTKÄÄKÄÄN. Ikinä. Hyi helvetti. Terveiset Mrkj.

        Ohhoh. Onko kaikki ok? 🥹 Ei ollut sulle tää aloitus.


    • Anonyymi

      Ei se mitään m-nainen. Niinhän se sanonta kuuluu että niin makaa kuin petaa.

      • Anonyymi

        En ole m-nainen.


    • Anonyymi

      No kiitos samoin.

    • Anonyymi

      Hienoa

    • Anonyymi

      Miksi sä poistatat mun laittamat viestit sulle?

      • Anonyymi

        Mistä sä puhut? En ymmärrä?


    • Anonyymi

      Mehän pistetään homma kuntoon

    • Anonyymi

      Pannaan me

    • Anonyymi

      Luulisi nyt tietävän

      • Anonyymi

        No ehkä nyt tietää?


    • Anonyymi

      Nähdäänkö huomenna? Voin tulla porkkanalla lähelle.

      • Anonyymi

        En tiedä mistä puhut, joten ei.


      • Anonyymi

        Oletko se yöllinen jänis täällä mun kotikujalla? Sivusta kysyn.
        Miniporkkanoita tuon sulle aamulla.


    • Anonyymi

      Lumitöitä ja tallissa omat hommansa
      Pakkasia tulossa muutamaksi päiväksi.

      • Anonyymi

        Ei ollut sulle. Ei "harrasta" tuollaisia.


    • Anonyymi

      Hylkäsit ja ymmärrän täysin. Loppu mikä loppu. Kaikkea hyvää sulle. Ok.

      • Anonyymi

        Kaikkea hyvää myös sulle ja anteeksi 💗 kaipaan sua silti.


    • Anonyymi

      Keskenkasvuisuuttasi et osannu arvostaa sitä mitä sulla oli vaan piti kenties yrittää löytää jotain parempaa onnea valitsemallesi polulle voi kai sitä elämänsä noinkin kuluttaa

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16695
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2108
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      189
      1709
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      211
      728
    Aihe