Tuleva maamme herra tasavallan herra presidentti on oivallinen osoitus ja seuraus rappiosta yhteiskunnan keskuudessa.
Rappeutuminen alkaa jälleenrakennekseen osallistuneen jäsenistön poistuttuessa,heidän ponnistelujen tuloksena syntyneen hyvinvoinnin tuloksena.
Hyvinvointi on muuttunut loisivien vapaamatkustajien elinsijaksi.
Siihen ei kuulu vastuu,moraali,etiikka.
Mulle,nyt heti kaikki.
Rappeutumisilmiö
Anonyymi-ap
1
149
Vastaukset 1
- Anonyymi
Todellinen Vastuu ei kelpaa.
Mutta edut kelpaa..... ( esim. armeijan reserv. eroavat, jne..).
Aina on ollut epäsopua. Historia kertoo.
Nytkin 2024 epäsopuilu jatkuu. Kaikilla tasoilla !
On selvää yhteistyön puutetta, neuvottelukyvyn puutetta.
Eri uskomukset ja ryhmät alkaa itse jumaliksi, ja haluaa määrätä.
Tässä helmikuun 2024 aikana moni asia on sekaisin, taas kerran.
Mutta silti jätkä se vaan porskuttaa.
https://youtu.be/Z8PlCWWGHnY?si=2BoEnACGiuf3OonC
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791416
- 851293
- 1041038
- 48859
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7616Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.73521