Vilkkumaa, yritä edes olla ihmisiks.

Anonyymi-ap

Olet järkyn näkynen kun vääntelet.

21

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Maija Pilkkumaan vois vihdoinkin heivata pois tuomareista. Käyttäytyy täysin ylimielisesti ja niinkuin ymmärtäisi musiikista jotain. Ei tarvitse kuin kuulla yksi hänen ” kappaleensa” niin tietää että hänen pitäisi olla ihan jollain muulla alalla.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. Ärsyttävä tyyppi.


    • Anonyymi

      Koko voice yhtä teatteria. tosi hyviä laulajia hylätään kun oli väärä biisivalinta.HALOO, on ääni ratkaisee osuus!!!tympäsee "valmentajien" sössötykset.voi voi kun nyt jäin telineisiin systeemillä.lopetin jo koko paikan katsomisen ja niin olen kuullut hyvin monen tehneen. Missä ne teidän aikaisempien kausien voittajat on??

    • Anonyymi

      Tällä vilkkumaalla on hirvee itsensä esille tuomisen tarve ,samoin kuin rintakarva-kososella levyraadissa. Pariskunta on mukana tämän hetken tylsimmissä ohjelmissa.
      Saisko molempien tilalle laadukasta ohjelmaa kuten on elämäni biisi.

      • Anonyymi

        Joo.pakko kommentoida. Miten voiceen pääsee noin heikot artistit valmentajiksi.
        Yksikään ei ole laulajana kovin hääppönen.tuo on katsojien aliarvioimista ,mutta ennenkaikkea osallistujien.radio menee kiinni välittömästi kun sieltä tulee elaa ,Arttua ja näitä kahta lapsen äänellä lässyttäen laulavaa naista.


    • Anonyymi

      Vilkkumaalla taitaa olla *ittu täynmä *atiaisia kun pitää kokoajan pyörittää sitä persettään.

      • Anonyymi

        Mahtaa siellä kuhina käydä ja saivareita valkoisenaan 1 000 000 satiaista yhdessä ahtaassa römpsässä toinen samanmoinen määrä kehittymässä.


    • Anonyymi

      Nyt kun on monta viikkoa katseltu Maijan sheivattuja kainaloita niin haluaisimme nähdä myös Maijan isonkainalon, onko sekin posliini vai jopa täysin orkkis! Ei tarvitse kuin jättää pikkarit kotiin niin tuollaisella tuolissa pyörimisellä myös Maijan isokainalo pääsee parrasvaloihin.

      • Anonyymi

        Riittää kun häipyis koko ohjelmasta. Karmee tyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittää kun häipyis koko ohjelmasta. Karmee tyyppi.

        Voisi painua vittulaan.


    • Anonyymi

      Maijalla on hyväänäköinen mies! Oli Levyraadissa, se Mies, jolla oli paita auki napaan asti ja ah ne rintakarvat!

      • Anonyymi

        Vetoketjukin oli auki, hirveä halko miehellä!


    • Anonyymi

      Vääntelijä Vilkkunaama pudotti parhaan laulajan siis JonathanTimonen. Ylivoimaisesti paras. 16 vuotias ja noin loistava. Pojasta kuullaan vielä paljon!

      • Anonyymi

        Samaa mieltä.
        Katsotaan, miten jatkossa käy.
        Uskaltaako ajatellakaan, kuka koko skaban voittaa.


    • Anonyymi

      Ei osaa arvostella, kun ei osaa itse laulaa!

    • Anonyymi

      Käsittänätöntä, ettei ottanut jatkoon sitä saamenkielellä usein laulavaa??!

      Oli tällä naisella todella voimakas ääni, jollaista ei kyllä toista löydy tästä maasta!

    • Anonyymi

      Kerätään Vilkkunaamalle kolehti jos saatais se häipyyn julkisuudesta. Ei kestä kattoo kiemurtelee kun käärme. Joka suhteessa ärsyttävä.

    • Anonyymi

      Taitaa olla jotenkin sairas kun vääntelehtii kun joku käärme.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä monen kanssa. Tuntuu, että hänellä ei ole mitään järkevää sanottavaa arvioinnissaan. Kiemurtelee kuin" kissa pistoksissaan". Kaikki muut istuvat ja keskittyvät, tämä näyttelee niitä kainaloitaan ja laskeutuu melkein polviensa varaan. Toivottavasti ei jatka seuraavalle kaudelle.

      • Anonyymi

        Vilkkunaama kiemurtelee ja suu auki toljottaa. Pilaa koko ohjelman.


    • Anonyymi

      Vilkkumaa osaa eläytyä esityksiin eläväinen nainen. Jeeee. Mutta vilkkumaalla on pirun hyvännäköinen aviomies ihan käy kateeksi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe