Kiinnostaa tietää

Anonyymi-ap

Miksi kirjoitat tänne kun se ei johda mihinkään.

103

1013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siksi, koska en ajattele sen johtavan mihinkään.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍒 ­N­y­m­­­f­­o­m­a­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Aikansa vielä käyn läpi asioita ja puran ja sitten tämä tästä. Ei ne asiat muutenkaan ole johtanut mihinkään.

    • Anonyymi

      Kukapa sitä kuvittelisi täällä edistävänsä asioita. Täällä puretaan tuntemuksia vain.

    • Anonyymi

      Minne sitten kirjoittaisin? Ja saattaapi johtaakin mihinkään. Vaikka erisuuntaan.

    • Anonyymi

      Niin kiinnostaa että...

    • Anonyymi

      Valmistelen sinua siihen asiaan.

      • Anonyymi

        Mihin asiaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin asiaan?

        No mistä voisi olla kyse


    • Ihan muuten vaan...

    • Anonyymi

      Kuka sanoo, ettei johda mihinkään? Ja omia syitään ole edes pakko selittää.

      • Anonyymi

        Aika typeräähän se olisi olettaa, että täällä kaksi kaipaajaa oikeasti löytäisivät toisensa ja sopisivat oikeaan elämään treffit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika typeräähän se olisi olettaa, että täällä kaksi kaipaajaa oikeasti löytäisivät toisensa ja sopisivat oikeaan elämään treffit.

        No, en ota kantaa oletuksiisi, jotka eivät liity siihen, miten asioita katselen. Mukavaa iltaa kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika typeräähän se olisi olettaa, että täällä kaksi kaipaajaa oikeasti löytäisivät toisensa ja sopisivat oikeaan elämään treffit.

        Ei ehkä niin miten taidat tarkoittaa, mutta kaksi kaipaajaa ovat löytäneet toisensa ja siirtyneet oikeaan elämäänkin jo. 💗


    • Anonyymi

      Miten niin typerää? On mahdollista🙂

      • Anonyymi

        Ei oo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo.

        Kyllä on, vaikka ei se miksi tuli tänne. ❤


    • Anonyymi

      Hyvä kysymys. Varmaankin pitkä tarina on oikea vastaus. Lähden nyt nukkumaan. Öitä.

      • Anonyymi

        Varmaankin niin on.... todella pitkä tarina.


    • Anonyymi

      Miksi ihminen hakkaa päätä seinään, ei varmaan kovin järkevistä syistä 🤓

    • Anonyymi

      Miksi kiusaat? Ei ole tarkoituskaan katsoa hänen suuntaansa ja sitten vinoilet lisäksi. Mikä sinua vaivaa?

    • Anonyymi

      Eikö ihmiset juuri sen takia tänne kirjoita?
      Puhdistavat pääkoppaa kirjoituksillaan?
      Näin itsellä ja en odota ikävältäni saavani
      Mitään vastauksia koska anonyymi.
      "Sivusta"

    • Anonyymi

      Seku vuan.

    • Anonyymi

      Juntit.

    • Anonyymi

      Katsos kun se kaipaus voi jäädä, vaikka olisikin jo tiedostanut ettei mitään voi tulla. Onko tämä vähän niin kuin kuvitteellista keskustelua, koska ei ole vielä henkisesti päässyt irti? Kun haluaisi jatkaa matkaa, muttei pysty tutustumaan siinä mielessä miehiin. Ei kiinnosta riittävästi, että näkisi sen vaivan. Olen hänestä alusta lähtien tykännyt, en vain siedä häntä kovin hyvin. Aika kummallinen juttu kyllä. Ajattelin silloin, tämäkin vielä.

    • Anonyymi

      Saahan se kiinnostaa. En tiedä miksi. Ei mua oikeasti kiinnosta miksi joku kirjoittaa tänne.

    • Anonyymi

      En ole enää kirjoittanut tänne siten. Höpöttelen aikani kuluksi enkä kuvittele häntä enää tänne.

    • Anonyymi

      Vieläkö sinä luulet, ettö minä oon täällä.

      • Anonyymi

        No olethan sinä 🤣


    • Anonyymi

      Tämä on vain purkupaikka siis ikään kuin henkinen nyrkkeilysäkki useimmille. Toki jos fiksusti ihminen johonkin foorumiin kirjoittaa ja monet lukevat, niin ilman muuta voi muihin ihmisiin positiivisesti vaikuttaa. Asiaton kirjoittelu on tietysti pahaa ja täällä ei kannata siitä ottaa ollenkaan itseensä. Tsempit!

    • Anonyymi

      Siksi koska en tiedä mitä mieltä hän on minusta, enkä saa yhteyttä mitään muuta kautta. Niin täällä siksi yritän, vaikka todennäköisesti se on turhaa.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pysty jatkamaan matkaa rakas!En pysty päästämään irti.
        T. Parastaennen

        https://m.youtube.com/watch?v=7w1HeDqYCU4

        HYVÄÄ RUNEBERGIN PÄIVÄÄ!

        Lasaretista esim saisit mies apua


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasaretista esim saisit mies apua

        Mies?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Mistä tiedät ettei se johda mihinkään?

      • Anonyymi

        Se on nähty jo, toinen tykkää olla tääl,ei haluakaan pois,tää on tärkeintä hänelle en minä


    • Anonyymi

      Aluksi luulin... Sitten kun löysin tai luulin löytäväni oli ilo vaihtaa muutama viesti ja tuntui hyvältä kun täällä sai tunteilleen vastakaikua. Sitten vain siitä tuli kuin rutiini ihan huomaamatta. Nyt olen kyllä aikatavalla vähentänyt kirjoittamista tänne... Tunteet eivät ole muuttuneet vaikka vähempi täällä olenkin 💗

    • Anonyymi

      Juu kyllä ne asiat viedään loppuun ihan irl. Ikävää jollekin

      • Anonyymi

        Iskikö mustis?


      • Anonyymi

        Oletko narsissi eli mieheksiIuulija?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko narsissi eli mieheksiIuulija?

        Olen juha jyskylästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko narsissi eli mieheksiIuulija?

        Voin minä tiedottaa jos joku puupää sitä vielä kaipaa. T ilonmädättäjä


      • Anonyymi

        Sun pitää ymmärtää, että täällä on porukkaa etsimässä kontentteja mitä ei ole, suhtaudu kuin lapseen, että kas ni


    • Anonyymi

      Miksi kyselet tällaisia täällä? Ei johda mihinkään sekään.

    • Anonyymi

      Niin ei johda kun sä vain leikit kanssani

      • Anonyymi

        Täällä leikkii monenkin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä leikkii monenkin kanssa.

        Jaa kuka nytten muka? Tää itselleen kirjoitteleva äijäkö vai? Opiha uusi virsi jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa kuka nytten muka? Tää itselleen kirjoitteleva äijäkö vai? Opiha uusi virsi jo

        Promiscous writings lol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa kuka nytten muka? Tää itselleen kirjoitteleva äijäkö vai? Opiha uusi virsi jo

        En ees väitä että joku äijä juttelee itekseen. :D Toisinku sinä. Opihan siis itse uus virsi, rakas <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa kuka nytten muka? Tää itselleen kirjoitteleva äijäkö vai? Opiha uusi virsi jo

        Ja niin muka, Voitais opetella yhessä niitä virsiä, tai jotain ihan muuta <3


    • Anonyymi

      niillä on kuulemma ystäviä myös Virossa.

      • Anonyymi

        Na hui, jobani vrot blje pedo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Na hui, jobani vrot blje pedo.

        Very good conqistador


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Very good conqistador

        En vinoile, en oo sillai kieroutunu


    • Anonyymi

      tuo on niissä yleistä, toinen kylän huiltamotyöntekijä näytti kotoaan kaapin, joka oli täynnä tavaraa, koristeita ja kynttilöitä, sanoi että ei ehkä ole kaikkia maksanut, niin kuuluu tehdä.

    • Anonyymi

      kai te tiedätte että jos työtään käyttää väärin siis itse, siitä tulee rangaistus. tai ammattiosaamistaan väärään tai hyväksikäyttää tietoa tai asemaa.

      • Anonyymi

        Kyll ne ätmi tulee tietoisiksi pikkuhiljaa, kallo on paksu muttei läpäisemätön


    • Anonyymi

      kun minuun kimppuun käydään ja jatketaan annan aina samalla, tavalla takaisin. muutamaa vielä odotetaan, muun muassa Juhaa ja paria muuta mietitään miten voitaisiin antaa sanalla mitalla.

    • Anonyymi

      Ilmaisen itseäni. En tavoittele mitään kirjoittamalla.

    • Anonyymi

      teen teille samaa, tuon julki asioita ja katson että kärsitte ja koette sanaa, ja teette asioita oikeassa elämässä myös ja otatte niistä rangaistuksen.

    • Anonyymi

      Vähän Sama asia kuin halu tai toive tai tarve nähdä tai päästä lähelle, tämäkin on halu käsitellä. Myös pettymyksiä.

    • Anonyymi

      sitten ne on monttu auki jos tahtoo hyville hyvää eikä voi viedä muilta?? eikä saa hakata jotain että siltä irtoaisi hyvää muille jotta tietyt pelastuu ja saa vuorostaan hyvää?

    • Anonyymi

      ja katsoin että jokaisen asumusta, vapaa ja työaikaa häiritään samoin, saavat kaikkea padksa etsitään se Minna ja kostetaan, itse jouduin kestämään sitä Jaria ja sitä Minnaa, myös itse, kun ei voi ut myöntää suhdettaan siihen mieheen. toivottavasti saadaan Kostaa.

    • Anonyymi

      ei vittu vois vähempää kiinnostaa mikään Jumalar toiminta tai joku miljonäärin flirtti. ei mitään hyvää tullut tänne.

      • Anonyymi

        Jos ei tyyris kurssi oo


    • Anonyymi

      toivottavasti saadaan kaikille helvetisti paskaa, ei mitään hyvää sanottavaa, toivottavasti saatte kaikkea paskaa elämäänne mitä Minulta veitte ja, teitte. toivottavasti kidutte ja kuolette.

    • Anonyymi

      ope on kuulemma lähdössä Turkkiin, toivottavasti matka on paska.

    • Veikkaan, että on helpompi elää illuusiossa kuin mahdollisesti särkeä unelmat kohtaamalla toinen ja kuulemalla totuus.

      Mietin vain milloin tulee se päivä, että on tarpeeksi voimia kohdata totuus, olipa se mitä tahansa? En tiedä onko siihen ikinä tarpeeksi valmis ja joskus se pitää vain tehdä.

      Huomenta vaan ja mukavaa päivää.

      • Anonyymi

        Mikä tässä oli se ns ajatus naisena esiintyvä mies vai kuha vaa pulinaa joka hahmolla?


    • Anonyymi

      Koska Roope Ankka tai Taavi Ankka voittaa vaalit.

      • Anonyymi

        Ei voita. Joukahainen voittaa aina vaalit mennen tullen ja palatessa.


      • Anonyymi

        Rosvoja siis kannatat?


    • Onhan täällä Kirjoittelu johtanutkin jo mihinkään.
      Ihan irl elämään asti. 🖤

      Ja mulla nyt sattuu olemaan syyni miksi kirjoitin,
      ja miksi edelleen kirjoitan. 💛

      Kirjoitan näitä joitain muuallekin. 💛

      Tänne kun kirjoitan ne on ikuisesti olemassa,
      Sinä päivänä kun niitä tarvitaan. 🖤

      Kuten kaikki muukin mitä muutkin kirjoittaneet. 🖤

      Vaikka kuinka olisi poistettu täältä näkyvistä,
      ne ovat siltikin löydettävissä. 😉

      Juuri siksi tämä on se paikka mihin kirjoittanut. 🦊



      Ps.
      Ja siksi kirjoitan tänne että muutama tyyppi näkee.
      💛 ❣🧙‍♂️🧙🧚👨‍👩‍👧‍👦 🐖🐾🐦♟🪡🧵 📝🗂 🔨 ♍ 💛

      • Anonyymi

        Mihin sfääreihin tämä sinun kirjoittelu naisina, eritoten perheenäiteinä esiintyminen on sinut vienyt iso mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin sfääreihin tämä sinun kirjoittelu naisina, eritoten perheenäiteinä esiintyminen on sinut vienyt iso mies?

        Äiti-issue on monelle deal breaker


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin sfääreihin tämä sinun kirjoittelu naisina, eritoten perheenäiteinä esiintyminen on sinut vienyt iso mies?

        Kylläpä ärrimurrittaa ettet asu tässä pk seudulla..


      • Mitä kuuluu? Onko sulla parempi fiilis tänään?


      • Mu5tasydän kirjoitti:

        Mitä kuuluu? Onko sulla parempi fiilis tänään?

        Eipä ole, eikä pysyvästi taida enää tullakaan koskaan. Hetkellisiä mielenhäiriöitä et luulee olevan ok.


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Eipä ole, eikä pysyvästi taida enää tullakaan koskaan. Hetkellisiä mielenhäiriöitä et luulee olevan ok.

        Voimia sinulle, jospa se joskus helpottaisi. Toivon niin. Muista, että ainakin itse olen saanut sinusta empaattisen ihmisen kuvan. Koita uskoa siihen, että hyville ihmisille tapahtuu hyviä asioita. Posipölyä sinne. 💛


      • Mu5tasydän kirjoitti:

        Voimia sinulle, jospa se joskus helpottaisi. Toivon niin. Muista, että ainakin itse olen saanut sinusta empaattisen ihmisen kuvan. Koita uskoa siihen, että hyville ihmisille tapahtuu hyviä asioita. Posipölyä sinne. 💛

        Se varmaan omien murheiden lisäks kuormittaakin.
        Kiitos 🖤❣


    • Anonyymi

      mitä viette ja etsitte minulta, sitä samaa paskaa teen teille.

    • Anonyymi

      Onko sillä jotain merkitystä johtaako vaiko eikö parempi tapa tää on kuluttaa aikaa kun baari ja samalla hankkia se kuppa ja kuuskyt muuta niiltä mahdollisilta yhdenillan kumppaneilta

    • Anonyymi

      Johtaahan. En kai muuten kirjoittaisi.

    • Anonyymi

      Pitääkö sen johtaa? Täällä voi saada vertaistukea, purkaa ajatuksia tai keskustella muiden kanssa. Joillekin tämä voi olla ainoa kontakti muihin.

    • Anonyymi

      Kadotin ystävän ja kaipaan yhteyttä häneen. Ehkä tämä on surutyötä.

    • Anonyymi

      minä voin kirjoittaa, rakastan yhtä miestä, mutta olemme kohdassa että pitäisi koko edetä yhteen, ehkä saman katon alle, tai sitten ottaa etäisyyttä. näin tämä ei kyllä toimi, sieltä täältä on ihana sinut tuntea tai sitten saada kokonaan.

    • Anonyymi

      Kyllä johtaa mutta ei sinun hyödyksesi.

    • Anonyymi

      Mistä tiedät ettei johda? Enhän minä sinulle kirjoita.

    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16685
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2098
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1930
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      187
      1700
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      952
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      210
      722
    Aihe