Miksi kirjoitat tänne kun se ei johda mihinkään.
Kiinnostaa tietää
103
1038
Vastaukset
- Anonyymi
Siksi, koska en ajattele sen johtavan mihinkään.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Aikansa vielä käyn läpi asioita ja puran ja sitten tämä tästä. Ei ne asiat muutenkaan ole johtanut mihinkään.
- Anonyymi
Kukapa sitä kuvittelisi täällä edistävänsä asioita. Täällä puretaan tuntemuksia vain.
- Anonyymi
Minne sitten kirjoittaisin? Ja saattaapi johtaakin mihinkään. Vaikka erisuuntaan.
- Anonyymi
Niin kiinnostaa että...
- Anonyymi
Valmistelen sinua siihen asiaan.
- Anonyymi
Mihin asiaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin asiaan?
No mistä voisi olla kyse
Ihan muuten vaan...
- Anonyymi
Kuka sanoo, ettei johda mihinkään? Ja omia syitään ole edes pakko selittää.
- Anonyymi
Aika typeräähän se olisi olettaa, että täällä kaksi kaipaajaa oikeasti löytäisivät toisensa ja sopisivat oikeaan elämään treffit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika typeräähän se olisi olettaa, että täällä kaksi kaipaajaa oikeasti löytäisivät toisensa ja sopisivat oikeaan elämään treffit.
No, en ota kantaa oletuksiisi, jotka eivät liity siihen, miten asioita katselen. Mukavaa iltaa kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ehkä niin miten taidat tarkoittaa, mutta kaksi kaipaajaa ovat löytäneet toisensa ja siirtyneet oikeaan elämäänkin jo. 💗
- Anonyymi
Miten niin typerää? On mahdollista🙂
- Anonyymi
Ei oo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo.
Kyllä on, vaikka ei se miksi tuli tänne. ❤
- Anonyymi
Hyvä kysymys. Varmaankin pitkä tarina on oikea vastaus. Lähden nyt nukkumaan. Öitä.
- Anonyymi
Varmaankin niin on.... todella pitkä tarina.
- Anonyymi
Miksi ihminen hakkaa päätä seinään, ei varmaan kovin järkevistä syistä 🤓
- Anonyymi
Miksi kiusaat? Ei ole tarkoituskaan katsoa hänen suuntaansa ja sitten vinoilet lisäksi. Mikä sinua vaivaa?
- Anonyymi
Eikö ihmiset juuri sen takia tänne kirjoita?
Puhdistavat pääkoppaa kirjoituksillaan?
Näin itsellä ja en odota ikävältäni saavani
Mitään vastauksia koska anonyymi.
"Sivusta" - Anonyymi
Seku vuan.
- Anonyymi
Juntit.
- Anonyymi
Katsos kun se kaipaus voi jäädä, vaikka olisikin jo tiedostanut ettei mitään voi tulla. Onko tämä vähän niin kuin kuvitteellista keskustelua, koska ei ole vielä henkisesti päässyt irti? Kun haluaisi jatkaa matkaa, muttei pysty tutustumaan siinä mielessä miehiin. Ei kiinnosta riittävästi, että näkisi sen vaivan. Olen hänestä alusta lähtien tykännyt, en vain siedä häntä kovin hyvin. Aika kummallinen juttu kyllä. Ajattelin silloin, tämäkin vielä.
- Anonyymi
Saahan se kiinnostaa. En tiedä miksi. Ei mua oikeasti kiinnosta miksi joku kirjoittaa tänne.
- Anonyymi
En ole enää kirjoittanut tänne siten. Höpöttelen aikani kuluksi enkä kuvittele häntä enää tänne.
- Anonyymi
Vieläkö sinä luulet, ettö minä oon täällä.
- Anonyymi
No olethan sinä 🤣
- Anonyymi
Tämä on vain purkupaikka siis ikään kuin henkinen nyrkkeilysäkki useimmille. Toki jos fiksusti ihminen johonkin foorumiin kirjoittaa ja monet lukevat, niin ilman muuta voi muihin ihmisiin positiivisesti vaikuttaa. Asiaton kirjoittelu on tietysti pahaa ja täällä ei kannata siitä ottaa ollenkaan itseensä. Tsempit!
- Anonyymi
Siksi koska en tiedä mitä mieltä hän on minusta, enkä saa yhteyttä mitään muuta kautta. Niin täällä siksi yritän, vaikka todennäköisesti se on turhaa.
- Anonyymi
En pysty jatkamaan matkaa rakas!En pysty päästämään irti.
T. Parastaennen
https://m.youtube.com/watch?v=7w1HeDqYCU4
HYVÄÄ RUNEBERGIN PÄIVÄÄ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. Parastaennen
HYVÄÄ RUNEBERGIN PÄIVÄÄ!Lasaretista esim saisit mies apua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. Parastaennen
HYVÄÄ RUNEBERGIN PÄIVÄÄ!😃😃😃😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasaretista esim saisit mies apua
Mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. Parastaennen
HYVÄÄ RUNEBERGIN PÄIVÄÄ!Let me go!
- Anonyymi
Mistä tiedät ettei se johda mihinkään?
- Anonyymi
Se on nähty jo, toinen tykkää olla tääl,ei haluakaan pois,tää on tärkeintä hänelle en minä
- Anonyymi
Aluksi luulin... Sitten kun löysin tai luulin löytäväni oli ilo vaihtaa muutama viesti ja tuntui hyvältä kun täällä sai tunteilleen vastakaikua. Sitten vain siitä tuli kuin rutiini ihan huomaamatta. Nyt olen kyllä aikatavalla vähentänyt kirjoittamista tänne... Tunteet eivät ole muuttuneet vaikka vähempi täällä olenkin 💗
- Anonyymi
Juu kyllä ne asiat viedään loppuun ihan irl. Ikävää jollekin
- Anonyymi
Iskikö mustis?
- Anonyymi
Oletko narsissi eli mieheksiIuulija?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen juha jyskylästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin minä tiedottaa jos joku puupää sitä vielä kaipaa. T ilonmädättäjä
- Anonyymi
Sun pitää ymmärtää, että täällä on porukkaa etsimässä kontentteja mitä ei ole, suhtaudu kuin lapseen, että kas ni
- Anonyymi
Miksi kyselet tällaisia täällä? Ei johda mihinkään sekään.
- Anonyymi
Niin ei johda kun sä vain leikit kanssani
- Anonyymi
Täällä leikkii monenkin kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä leikkii monenkin kanssa.
Jaa kuka nytten muka? Tää itselleen kirjoitteleva äijäkö vai? Opiha uusi virsi jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa kuka nytten muka? Tää itselleen kirjoitteleva äijäkö vai? Opiha uusi virsi jo
Promiscous writings lol
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ees väitä että joku äijä juttelee itekseen. :D Toisinku sinä. Opihan siis itse uus virsi, rakas <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja niin muka, Voitais opetella yhessä niitä virsiä, tai jotain ihan muuta <3
- Anonyymi
niillä on kuulemma ystäviä myös Virossa.
- Anonyymi
Na hui, jobani vrot blje pedo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Na hui, jobani vrot blje pedo.
Very good conqistador
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Very good conqistador
En vinoile, en oo sillai kieroutunu
- Anonyymi
tuo on niissä yleistä, toinen kylän huiltamotyöntekijä näytti kotoaan kaapin, joka oli täynnä tavaraa, koristeita ja kynttilöitä, sanoi että ei ehkä ole kaikkia maksanut, niin kuuluu tehdä.
- Anonyymi
kai te tiedätte että jos työtään käyttää väärin siis itse, siitä tulee rangaistus. tai ammattiosaamistaan väärään tai hyväksikäyttää tietoa tai asemaa.
- Anonyymi
Kyll ne ätmi tulee tietoisiksi pikkuhiljaa, kallo on paksu muttei läpäisemätön
- Anonyymi
kun minuun kimppuun käydään ja jatketaan annan aina samalla, tavalla takaisin. muutamaa vielä odotetaan, muun muassa Juhaa ja paria muuta mietitään miten voitaisiin antaa sanalla mitalla.
- Anonyymi
Ilmaisen itseäni. En tavoittele mitään kirjoittamalla.
- Anonyymi
teen teille samaa, tuon julki asioita ja katson että kärsitte ja koette sanaa, ja teette asioita oikeassa elämässä myös ja otatte niistä rangaistuksen.
- Anonyymi
Vähän Sama asia kuin halu tai toive tai tarve nähdä tai päästä lähelle, tämäkin on halu käsitellä. Myös pettymyksiä.
- Anonyymi
sitten ne on monttu auki jos tahtoo hyville hyvää eikä voi viedä muilta?? eikä saa hakata jotain että siltä irtoaisi hyvää muille jotta tietyt pelastuu ja saa vuorostaan hyvää?
- Anonyymi
ja katsoin että jokaisen asumusta, vapaa ja työaikaa häiritään samoin, saavat kaikkea padksa etsitään se Minna ja kostetaan, itse jouduin kestämään sitä Jaria ja sitä Minnaa, myös itse, kun ei voi ut myöntää suhdettaan siihen mieheen. toivottavasti saadaan Kostaa.
- Anonyymi
ei vittu vois vähempää kiinnostaa mikään Jumalar toiminta tai joku miljonäärin flirtti. ei mitään hyvää tullut tänne.
- Anonyymi
Jos ei tyyris kurssi oo
- Anonyymi
toivottavasti saadaan kaikille helvetisti paskaa, ei mitään hyvää sanottavaa, toivottavasti saatte kaikkea paskaa elämäänne mitä Minulta veitte ja, teitte. toivottavasti kidutte ja kuolette.
- Anonyymi
ope on kuulemma lähdössä Turkkiin, toivottavasti matka on paska.
Veikkaan, että on helpompi elää illuusiossa kuin mahdollisesti särkeä unelmat kohtaamalla toinen ja kuulemalla totuus.
Mietin vain milloin tulee se päivä, että on tarpeeksi voimia kohdata totuus, olipa se mitä tahansa? En tiedä onko siihen ikinä tarpeeksi valmis ja joskus se pitää vain tehdä.
Huomenta vaan ja mukavaa päivää.- Anonyymi
Mikä tässä oli se ns ajatus naisena esiintyvä mies vai kuha vaa pulinaa joka hahmolla?
- Anonyymi
Koska Roope Ankka tai Taavi Ankka voittaa vaalit.
- Anonyymi
Ei voita. Joukahainen voittaa aina vaalit mennen tullen ja palatessa.
- Anonyymi
Rosvoja siis kannatat?
Onhan täällä Kirjoittelu johtanutkin jo mihinkään.
Ihan irl elämään asti. 🖤
Ja mulla nyt sattuu olemaan syyni miksi kirjoitin,
ja miksi edelleen kirjoitan. 💛
Kirjoitan näitä joitain muuallekin. 💛
Tänne kun kirjoitan ne on ikuisesti olemassa,
Sinä päivänä kun niitä tarvitaan. 🖤
Kuten kaikki muukin mitä muutkin kirjoittaneet. 🖤
Vaikka kuinka olisi poistettu täältä näkyvistä,
ne ovat siltikin löydettävissä. 😉
Juuri siksi tämä on se paikka mihin kirjoittanut. 🦊
Ps.
Ja siksi kirjoitan tänne että muutama tyyppi näkee.
💛 ❣🧙♂️🧙🧚👨👩👧👦 🐖🐾🐦♟🪡🧵 📝🗂 🔨 ♍ 💛- Anonyymi
Mihin sfääreihin tämä sinun kirjoittelu naisina, eritoten perheenäiteinä esiintyminen on sinut vienyt iso mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin sfääreihin tämä sinun kirjoittelu naisina, eritoten perheenäiteinä esiintyminen on sinut vienyt iso mies?
Äiti-issue on monelle deal breaker
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä ärrimurrittaa ettet asu tässä pk seudulla..
Mu5tasydän kirjoitti:
Mitä kuuluu? Onko sulla parempi fiilis tänään?
Eipä ole, eikä pysyvästi taida enää tullakaan koskaan. Hetkellisiä mielenhäiriöitä et luulee olevan ok.
originalpieninainen kirjoitti:
Eipä ole, eikä pysyvästi taida enää tullakaan koskaan. Hetkellisiä mielenhäiriöitä et luulee olevan ok.
Voimia sinulle, jospa se joskus helpottaisi. Toivon niin. Muista, että ainakin itse olen saanut sinusta empaattisen ihmisen kuvan. Koita uskoa siihen, että hyville ihmisille tapahtuu hyviä asioita. Posipölyä sinne. 💛
Mu5tasydän kirjoitti:
Voimia sinulle, jospa se joskus helpottaisi. Toivon niin. Muista, että ainakin itse olen saanut sinusta empaattisen ihmisen kuvan. Koita uskoa siihen, että hyville ihmisille tapahtuu hyviä asioita. Posipölyä sinne. 💛
Se varmaan omien murheiden lisäks kuormittaakin.
Kiitos 🖤❣
- Anonyymi
mitä viette ja etsitte minulta, sitä samaa paskaa teen teille.
- Anonyymi
Onko sillä jotain merkitystä johtaako vaiko eikö parempi tapa tää on kuluttaa aikaa kun baari ja samalla hankkia se kuppa ja kuuskyt muuta niiltä mahdollisilta yhdenillan kumppaneilta
- Anonyymi
Johtaahan. En kai muuten kirjoittaisi.
- Anonyymi
Pitääkö sen johtaa? Täällä voi saada vertaistukea, purkaa ajatuksia tai keskustella muiden kanssa. Joillekin tämä voi olla ainoa kontakti muihin.
- Anonyymi
Kadotin ystävän ja kaipaan yhteyttä häneen. Ehkä tämä on surutyötä.
- Anonyymi
minä voin kirjoittaa, rakastan yhtä miestä, mutta olemme kohdassa että pitäisi koko edetä yhteen, ehkä saman katon alle, tai sitten ottaa etäisyyttä. näin tämä ei kyllä toimi, sieltä täältä on ihana sinut tuntea tai sitten saada kokonaan.
- Anonyymi
Kyllä johtaa mutta ei sinun hyödyksesi.
- Anonyymi
Mistä tiedät ettei johda? Enhän minä sinulle kirjoita.
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1322929Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2552570Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641688Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1911595- 591542
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831209- 431185
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä771181Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M2961012Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391012