Persut hoi! Kotiapulaiseksi voi opiskella vuodessa

Anonyymi-ap

Ei ole pakko jäädä kotiin sohvalle makaamaan. Kyllä töitä tekijöille riittää!

"Kansanopistosta valmistuneille kotiapulaiselle löytyy heti hyvä paikka ja kaikki saavat vähintään minimipalkan, 650 euroa kuukaudessa.

Kurssin ohjelma on kova. Kotiapulaiseksi ei olla valmiita pelkällä puuronkeittotaidolla ja essuun pukeutumisella. 900 tunnin aikana opitaan ammatti, 600 tuntia on teoriaa ja 300 tuntia käytännön työtä.

Sisäoppilaitoksena toimivassa kansanopistossa kotiapulaisen ammattiin valmistuva maksaa koulutuksestaan 1 500 euroa. Siihen sisältyvät opetus sekä asunto ja ruoka kouluaikana."

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saako kursille osalistua vasemmistolainen vai hyväksytäänkö ainoastaan, hoi persut?

• Anonyymi

Kommunistit eivät sovellu työelämään.

• Anonyymi

Kursille ei nyt osallistuta koska ollaan lakossa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinkun läheisyyspula FWB uhka vai mahdollisuus?

Aloin tässä vakavasti harkitsemaan FwB-miehen ”ottamisen” mahdollisuutta. Tosiaan itsellä alkaa kohtapuolin olemaan viik
      Sinkut
      181
      1431
    2. Voiko noin komea mies olla epävarma?

Jotenkin mahdoton ajatus, mut nyt ymmärtäisin sen käytöksen mua kohtaan, jos näin on 🤔
      Ikävä
      129
      1324
    3. Aamun ajatuksia

Meillä oli vahva yhteys. Sitä ei voi selittää, sen vain tunsi. Olen ikävöinyt sinua siitä asti, kun tiemme tavallaan erk
      Ikävä
      105
      1265
    4. Luovuttaisit jo

Tekee pahaa katsoa näitä keskusteluja, joissa kaipaat minua niin paljon. En ole susta kiinnostunut, joten voisitko lopet
      Ikävä
      155
      1175
    5. Jos Martina nai Aussi miehen

Tekeekö saman homman, kun meni Eskon kanssa naimisiin, veti pullollisen valkoviiniä aamupalaksi, ja oli kännissä omissa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      1033
    6. KTI-rikollispulju

KTI perintätoimisto nyhjää yrittäjien rahat. Lisäksi 4 vuotta hakkerointeja. AVI lupasi ottaa toimiluvat pois. Poliisit
      Turku
      241
      904
    7. Haluatko nainen että naidaan

Ilman kumia? Tuntuisiko ajatus paljaan kalun saaminen sinusta kiihottavalta?
      Ikävä
      63
      840
    8. No oletko nyt

Nainen tyytyväinen kun ei olla kohta enää missään tekemisissä? Minä en mutta ei sillä väliä. Vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      34
      731
    9. Ethän sinä

vaan luule, että oon varattu🤔
      Ikävä
      32
      723
    10. Mitä ihminen tekee, olipa se sitten fyysistä tai henkistä, sama energia tulee lopulta takaisin

Monien kansojen tiedossa on karman laki, vaikka he eivät tietäisikään, että kyse on karman laista. Mitä ihminen tekee,
      Hindulaisuus
      120
      669
    Aihe