Ongelma hoitolassa

Anonyymi-ap

Asuntolassa hoitajat ovat vihaisia, kun he tietävät, että minä osaan käydä vessassa, mutta en halua käydä, koska minä haluan olla pissat ja kakat housuissa.
Hoitajat laittavat minulle väkisin vaipat jalkaan, vaikka minä tappelen vastaan ja vaikka he tietävät, että minä otan ne pois, kun tulee pissa tai kakka. Sitten tuntuu hyvältä, kun on pissa tai kakka housuissa ja tekee mieli itsetyydyttää. Mutta hoitajat pakottavat vaihtamaan housut, jos on pissaa tai kakkaa housuissa ja he ovat vihaisia, kun joka päivä tulee ylimääräistä pyykkiä.
Miksi he väkisin vaihtavat housut, kun minä haluan olla pissaisissa housuissa ja kakat housuissa?
Muidenkin asukkaiden mielestä on ällöä, että minulla on pissaa tai kakkaa housuissa ja he sanovat, että minä haisen.
Tulee paha mieli ja itkettää, kun minua ei hyväksytä sellaisena kuin olen.
Ja hoitajat suuttuvat, kun istun vaikka asuntolan yhteisissä tiloissa sohvalle tai nojatuolille ja se kastuu pissaan tai sille tulee kakkaa minun housuista.
Minä haluan olla kakat housuissa kulkeva pissahousu, kuten muut asukkaat minua kutsuvat.

9

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et ole ongelmiesi kanssa yksin. Myös Jarmo painii samojen ongelmien kanssa. Probleemasi poistuu, jos saat asioida vapaasti takseissa, Sierroissa ja Pirkanmaan käräjäoikeuden istunnoissa. Tarvittaessa sinuun voidaan asentaa myös havi-kynttilä.

    • Anonyymi

      Tykkään kakata ja pissata asuntolassa lattioille. Haluan, että muutkin asukkaat tekisivät niin. Haluaisin, että lattioilla olisi paljon kakkaa ja pissaa. Miksiköhän asuntolan hoitajat ja asukkaatkin huutavat, kun kakkaan ja pissaan lattioille ja yritän suostutella muutkin asukkaat tekemään niin?

      • Anonyymi

        Kokeileppas vaihteeksi eri autojen penkkejä, jos niistä löytyisi sopiva paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeileppas vaihteeksi eri autojen penkkejä, jos niistä löytyisi sopiva paikka.

        Miksi kehitysvamma-asuntolan hoitajat sanovat, että en saa pitää minun huoneessa kakkaa esimerkiksi lattialla, kun se on minusta ihanan hajuista ja haluaisin haistella sitä omassa huoneessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kehitysvamma-asuntolan hoitajat sanovat, että en saa pitää minun huoneessa kakkaa esimerkiksi lattialla, kun se on minusta ihanan hajuista ja haluaisin haistella sitä omassa huoneessa?

        Etkö voisi imeyttää sitä kakkaa auton penkkeihin, niin muutkin tekevät.


    • Anonyymi

      Taksi täynnä sontaa olisi aika järkyttävä näky.

      • Anonyymi

        Ikaalisten kuskit ovat tottuneet siihen. Kannattaa varoa jos asiakas alkaa riisua itseänsä alastomaksi matkan aikana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ikaalisten kuskit ovat tottuneet siihen. Kannattaa varoa jos asiakas alkaa riisua itseänsä alastomaksi matkan aikana.

        Leväsluodon Heikin taksissa tapahtui juuri tuolla tavalla.


    • Anonyymi

      Ikaalisissa ihan tavanomaista.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16695
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2108
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      189
      1709
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      211
      728
    Aihe