Sanna Marin laskettelee rikkaiden ja suur-ruhtinaiden suosimassa lomakohteessa.

Anonyymi-ap

79

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisi saanut velkaannuttaa vaikka tuplastikin, jotta saataisiin entistä kovempaa persu-ulinaa. Sitä on hauska kuunnella. Kun persuilla menee kaikki päin vittua.

      • Anonyymi

        "Persu-ulina"

        Jotenkin kummasti mä en o kyl kuullu viimeaikoina kun kommariulinaa soitä et bile-Marinin ottamat lainat menikin maksuun ennemmin kuin ruuhkatukka olis uskonutkaan. Joten olisko se ulina sun kommarilogiikallas vähentynyt sillä jos sitä velkaa oliskin ollut enemmän? :)

        Hiekkikselle röllimään 🍼 🤡


      • Anonyymi

        Maksa nyt vaan laskusi ja lopeta uikutus 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Persu-ulina"

        Jotenkin kummasti mä en o kyl kuullu viimeaikoina kun kommariulinaa soitä et bile-Marinin ottamat lainat menikin maksuun ennemmin kuin ruuhkatukka olis uskonutkaan. Joten olisko se ulina sun kommarilogiikallas vähentynyt sillä jos sitä velkaa oliskin ollut enemmän? :)

        Hiekkikselle röllimään 🍼 🤡

        Haha. Taas tulee lisää persu-ulinaa. Anna palaa beibe!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Persu-ulina"

        Jotenkin kummasti mä en o kyl kuullu viimeaikoina kun kommariulinaa soitä et bile-Marinin ottamat lainat menikin maksuun ennemmin kuin ruuhkatukka olis uskonutkaan. Joten olisko se ulina sun kommarilogiikallas vähentynyt sillä jos sitä velkaa oliskin ollut enemmän? :)

        Hiekkikselle röllimään 🍼 🤡

        Mee nyt persu istumaan sinne kaljakuppilaan kaltasitesi joukkoon. Persun itku on aina musiikkia korville. Uli uli...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha. Taas tulee lisää persu-ulinaa. Anna palaa beibe!

        Persu on pelottava. Näyttää syöpyneen sulle.


    • Anonyymi

      Marin tekeytyi köyhien puolustajaksi pääministerinä ollessaan.

      • Anonyymi

        Ja hölmöimmät vieläpä uskoi...


      • Anonyymi

        Eikö rikkaat voi puolustaa köyhiä?

        Keitä persut puolustavat? Venäläisiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö rikkaat voi puolustaa köyhiä?

        Keitä persut puolustavat? Venäläisiä?

        Venäläisiä? Ei persut ole kuin Pekka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäläisiä? Ei persut ole kuin Pekka.

        Ei saa ruokkia rölliä!

        Siitä tulee vielä yhteiskunnan syöpä, eli ylisuuri ameriikanpullukka, moisella ylensyönnillä, joka tarttee viedä sairaalaankin kaivinkoneella.

        Ainiin mut sehän oli yhteiskunnan syöpä, eli kommari, jo alunperinkin!? :/


      • Anonyymi

        Eikö jonkun pidä edes köyhiä puolustaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö rikkaat voi puolustaa köyhiä?

        Keitä persut puolustavat? Venäläisiä?

        Persuthan on ollut Orbanin kanssa suurimmat Putinin takapuolen
        nuolijoita ja ovat kai sitä edelleen


    • Anonyymi

      Onse kyllä supernoita , mut en mä usko et se päätti tän hallituksen super veroale jytkystä hyvätuloisille ja rikkaille .

      • Anonyymi

        Minäkin olen kateellinen Marinille, joka muiden rahoilla rellestää.


      • Anonyymi

        Reality check!?

        Tää hallitus on antamassa VAIN miljardin rikkaille! Marinin bilehileet taas lappas ilmasta koronatukirahaa KYMMENIÄ miljardeja rikkaille!


    • Anonyymi

      Sanna laittaa alpeilla nyt ilmastoa kondikseen.

      • Anonyymi

        Tyhmä Sanna, tyhmät Alpit, PS rules.


      • Anonyymi

        🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Marin luulee olevansa prinsessa Diana?

      Vielä puuttuu kuolonkolari.

      • Anonyymi

        Oisko yliannos todennäköisempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko yliannos todennäköisempi?

        Nahkatakkinen pintaliitäjä kapitalisti tämä demariSanna...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko yliannos todennäköisempi?

        Onhan sekin eräänlainen kolari kun elämä kohtaa kuoleman.


      • Anonyymi

        Ei kai kukaan niin hullu oo et antais sen ajaa? Vaikka heillä onkin "sama suunta" :) Mut Antti ajaa! Bussia. Ilman D-korttia.


      • Anonyymi

        Prideprinsessa. Ei sitä taida kiinnostaa homot sittenkään vaikka sen 2 äitiä kasvatti siitä tuollaisen sosialistin.


    • Anonyymi

      MT: Onko pääministerillä ollut aikaa hiihdellä tai kävellä jäällä?

      "Olen kotoisin Pirkkalan Toiviosta, jossa on mielettömän upeat ladut, ja hiihtänyt ala- ja yläasteella niin paljon, että olen saanut kiintiöni täyteen"

      Marin sanoi lokakuussa 2020 haluavansa asua jossakin vaiheessa maalla

      https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/61b0037e-29f6-5523-a19b-0d46f81c6166

      Pullantuoksuinen "emäntä" on harhautunut kiertoradalta? Nyt ei hiihtokiintiöt paina enää kun sekin on luksus tasoa.

      • Anonyymi

        Marin on kotoisin Helsingistä.


    • Anonyymi

      Mitä sitten? Minäkin olen siellä käynyt.

    • Anonyymi

      Boomereille kitinää. Sosialisti polkee köyhät jalkoihinsa.

    • Anonyymi

      Mulle olis ihan yks lysti mitä vosu touhua, mutta miksi IS uutisoi yksityisen ihmisen instajulkaisuja, miten alas jokin iltapäivälehti voikaan vajota.

      Jos jossain olis luksusvessa, ja Sanna kävis siellä paskalla, ottais kuvan niin olis lehdessä sekin otos. Pöntöstä vielä kuva jöötistä.

      • Anonyymi

        Mä luulen, että toi uutisointi on sitä WEF propagandaa, mikä tahansa uutinen kelpaa, kunhan pysyy julkisuudessa, on kaikille tuttu kun pitää taas varoittaa uusista viruksista ym. kusetuksista. Ilman jatkuvaa uutisointia Sanna unohtuis täysin.


    • Anonyymi

      Ylimielinen ote.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kävitkö tutustumassa Sanna Mariinin ajatuksiin osoitteessa sannamarin.net, minä kävin, mutta sitten Sanna poisti kaikki ajatuksensa? Juuri ennen 2023 vaaleja katosi kaikki Sannan ajatukset.

        https://www.youtube.com/watch?v=a7C6RuW7iqw


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävitkö tutustumassa Sanna Mariinin ajatuksiin osoitteessa sannamarin.net, minä kävin, mutta sitten Sanna poisti kaikki ajatuksensa? Juuri ennen 2023 vaaleja katosi kaikki Sannan ajatukset.

        https://www.youtube.com/watch?v=a7C6RuW7iqw

        Ketä kiinnostaa sen ajatukset? Kuvia vaan, kiitos <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävitkö tutustumassa Sanna Mariinin ajatuksiin osoitteessa sannamarin.net, minä kävin, mutta sitten Sanna poisti kaikki ajatuksensa? Juuri ennen 2023 vaaleja katosi kaikki Sannan ajatukset.

        https://www.youtube.com/watch?v=a7C6RuW7iqw

        🤣🤣🤣 Sanna poisti ajatuksensa 🤣🤣🤣
        On LSDP porukka hupaisaa. Entä jos siellä ei ajatuksia ollut kuten pääministerinä huomattiin.


    • Anonyymi

      Minua persuna niin korpeaa tämä!

    • Anonyymi

      Eipä tuo näytä suksivan....punaa poskilla, taitaa olla apresski-alkamassa.

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta pätkän vertaa tuon Suomen konkurssiin viejän edesottamukset.

      Kyllä sille vielä nöyryys tulee.

      • Anonyymi

        Routahan se porsaan aina kotiin tuo.


    • Anonyymi

      afterski kokkelit

    • Anonyymi

      Helikopteri vois vaikka pudota.

      • Anonyymi

        Hyi miten ruma kommentti :(


    • Anonyymi

      Älä murehdi, ei laskettele sun rahoilla. Eikä ole pienintäkään pelkoa, että Riikka Purra joskus laskettelisi, ei kelpaa edes Rukalle persujen pulkkamäkeen resupekka lasketteluun.

    • Anonyymi

      Verottajakin voisi hiukan penkaista asioita.

      • Anonyymi

        Niinpä. Syytä olisi.


    • Anonyymi

      Persujen itku on aina niiiin musiikkia korville. Jatkakaa ihmeessä! :D

    • Anonyymi

      BYYYYYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.

      Ei meillä PerusSuomalaisilla ole rohkeutta käydä ulkomailla.

    • Anonyymi

      Minäkin olen persu ja olen niin kateellinen Sanna Marinille.

      • Anonyymi

        https://yle.fi/a/74-20072943
        Valtaosa Sanna Marinin (sd) hallitukselta koronatukia saaneista yrityksistä olisi pärjännyt ilman näitä tukiakin selviää Etlan tutkimuksesta.
        Tällä tavalla Marinin hallitus suosi velkarahan jakamisella muun muassa näitäkin hyvin menestyviä yrityksiä.


    • Anonyymi

      AAAAAARGHHH!!

      Minä en kestä enää tätä miten kommunistilla menee hyvin ja minulla perussuomalaisella poravarilla ei riitä rahat mihinkään.

      Reilua?

    • Anonyymi

      Ihastuttavaa lukemista. Ainoastaan se surettaa, että meidän Sanna Marin ei päässyt jo parikymppisenä esittämään rikasta sosialistia, joka haluaisi että köyhätkin laskettelee Alpeilla tai juoksentelevat bikineissä Espanian hiekkarannoilla.
      Tosin onhan tämä hyvä juttu, että sosiaalidemokratian tavoite selkeää meille köyhillekin. Harmi, ettei voi nyt äänestää vaikkapa Antti Rinnettä presidentiksi ja Sanna Marinia taas pääministeriksi!

      • Anonyymi

        Monet demarit elää rikasta luxus-elämää suomalaisten veronmaksajien kustannuksella.


      • Anonyymi

        Niin. Parikymppinen vastaava kun olisi tosiaan ollut jopa viihdyttämiskelpoinen.


      • Anonyymi

        Ei kyllä viitsis korppupeffalla juoksennella bikineissä vaikka fyffee löytyykin.


    • Anonyymi

      K. Schwab eli Kelju K. Kojootti maksanee loman.
      Sannukan rahat menneet taas tovereiden jauhoihin.

    • Anonyymi

      Voi kun paistaa kateus alottajan avautumisesta. Saa Sanna lasketella Alpeilla tai missä tahansa, tienaa sen verran massia että eiköhän saa tienesteillään tehdä mitä haluaa. Mene töihin ja tienaa niin pääset joskus matkustamaan sinäkin. 😂

      • Anonyymi

        Saa toki!

        Mutta myös ME saadaan v..tuilla sille siitä, einstein! :) :D


      • Anonyymi

        Mites tuo aiheuttamansa Suomen Kansan myrkytys-ylikuolleisuus..? Unohtuiko jo?

        Kaatuneita on jo n. 135 000 suomalaista, ja 80% kaatumassa. Ja ydinsodan uhka perintönä häneltäkin, kun neiti ex-"kansan"edustaja laskettelee alpeilla.

        Uskotko tosissasi että kansa on unohtanut tosiseikat?

        Kaverinsa pitkänen, toki osallisena, hänkin.

        Ei täällä kukaan ole sannankaan tulevaisuudesta kateellinen. Voit olla siitä aivan tuhatvarma.


    • Anonyymi

      Minä joudun tyytymääm Mustavuoreen :-(

      Ei ole maailma reilu paikka.

      Miksi meitä persuja potkitaan aina päähän?

      • Anonyymi

        *uli*


    • Anonyymi

      Nousukas. Klassist uutta rahaa..

      Ko. nainen ei osaa käyttäytyä rahan kanssa.
      Lainkaan, itseasiassa.

      On enintään ylempää keskiluokkaa - mentaalisesti - lopun ikäänsä. Ja rahojensa vuoksi alempaa yläluokkaa ulkoisesti.

    • Anonyymi

      Meidän Sanna elää täyttä elämää. Toisin kuin tapatyötön kotona loisiva kateellinen palstapersu.

      • Anonyymi

        Täyttä tyhjyyttä se elää, itekseen lentelee ympäri planeettaa, moni tollanen on päätyny harakiriin.


    • Anonyymi

      Samppanjasosialisti ladybos 🤣 on nyt vuorineuvosten seurassa.😂😂😂. Tuliko äänestäjällä petetty olo.😝

      • Anonyymi

        Ei tullut ollenkaan pettynyt olo. Toiveikas olo, sillä lopultakin tajuan, mitä sosiaalidemokratia ja sosialismi on. Lasketaan alaspäin vaan ja näkyyhän se puolueen äänestyksessäkin.


    • Anonyymi

      Seison teidän rinnalla mä lähden vetämään arvot romukoppaan kultaa vuolemaan

    • Anonyymi

      Päässyt rahan makuun mukaan elämä on ihanaa

    • Anonyymi

      Kyllä, Marin luulee että on prinsessa Diana🤣
      Diana oli nöyrä, näytti hyvyyden aidosti.
      Marin laskelmoiva kylmä, ihme teko irvistys naamalla.

      • Anonyymi

        Marin luulee olevansa suurikin maailmantähti ja julkkis omissa harhoissaan, mutta todellisuus on ihan muuta Marinin kohdalla.


    • Anonyymi

      Sanna on Suomen oma prinsessa, joka on herännyt yli 100 vuotisesta SDP:n unesta.
      Suomalaisetkin saavat näin nauttia työväenluokan johtajan kuninkaallisesta loistosta.

    • Anonyymi

      Kuningashaave karahti kiville yli i sata vuotta sitten, mutta nyt vihdoinkin suomalaiset ovat päässeet keskelle kuninkaallista glamouria työkansan prinsessan ansiosta.

      • Anonyymi

        Miten tuo vaikuttaa sinun henkilökohtaiseen elämääsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuo vaikuttaa sinun henkilökohtaiseen elämääsi?

        Sannan ilmaiset asunnot, aamupalaa, bisnesluokan matkustellut, bileet yms. maksettiin minulta kerätyistä veroista. Siten se vaikutti henkilökohtaiseen elämääni.
        Täytyy vielä lisätä Sannan ottama 40%:n valtionvelan lisäys, mikä tulee vaikuttamaan vuosikymmeniä.
        Jos sairastun, niin Sannan tuhoama terveydenhoitojärjestelmä estää minua saamaan hoitoa.
        Koulujärjestelmä on tuhottu Sannan hallintoaikana ja se vaikuttaa puolestaan lasteni koulunkäyntiin, henkilökohtaista sekin.
        Ihan helpotuksen huokaus pääsi, kun kuuli Sannan siirtyneen Hollywoodiin.


    • Anonyymi

      On kyllä takinkääntäjä parhaasta päästä,petti äänestäjänsä,lähti haneen kun hävisi vaalit.Heristeli liikaa etusormeaan kireän nutturansa kanssa.Haukkui koko vaalien ajan kanssakisaajiaan,tympeää kuultavaa.Ei ihme että äijä lähti käveleen,tuollasta räksyttäjää kukaan kuuntele.Ilmasto kiittää kun lentelee maasta toiseen koneella,mihins ne ilmastotavoitteet jäi?

    • Anonyymi

      Vosu leijuu

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16685
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2098
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1930
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      187
      1700
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      952
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      210
      722
    Aihe