Linna naisvankilasarja

Anonyymi-ap

Harvinaisen paljon syyttömiä koottu kodinomaisiin olosuhteisiin. Naiset on huijattu tekemään pahoja tai sitten he vain "ajautuvat" rikoksen teille.

16

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten me vielä voisimme kohentaa naisvankien asemaa , aivan selvästi he kärsivät nykyisestä asiaintilasta .

      • Anonyymi

        Viikonloppuisin voisi vartijat järjestää vangeille karaåkea ym juhlia, ja tarjoilla vangeille martineita ja suola palaa, sekä tehdä vaikka kerran kuukaudessa ulkomaan matkoja etelän aurinkoon,, trsk.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viikonloppuisin voisi vartijat järjestää vangeille karaåkea ym juhlia, ja tarjoilla vangeille martineita ja suola palaa, sekä tehdä vaikka kerran kuukaudessa ulkomaan matkoja etelän aurinkoon,, trsk.

        Siellähän on jo karaoke ja ruokaa saa tehdä sellaista, kuin itse huvittaa.


      • Anonyymi

        Halauksia ja pehmoleluja. Valtion piikkiin plastiikkakirurgiaa ja kauneudenhoitoa, jotta siviiliin paluu sujuu helpommin,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halauksia ja pehmoleluja. Valtion piikkiin plastiikkakirurgiaa ja kauneudenhoitoa, jotta siviiliin paluu sujuu helpommin,

        Jokaiseen selliin/huoneeseen baarikaappi, ja henkilö kohtainen vartija, joka tuo aamiaisen sänkyyn, ja käärii jointit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellähän on jo karaoke ja ruokaa saa tehdä sellaista, kuin itse huvittaa.

        Viime jaksossa näkyivät paistavan ribsejä grillikastikkeella lisukkeineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viikonloppuisin voisi vartijat järjestää vangeille karaåkea ym juhlia, ja tarjoilla vangeille martineita ja suola palaa, sekä tehdä vaikka kerran kuukaudessa ulkomaan matkoja etelän aurinkoon,, trsk.

        Eipäs olla ilkeitä. Aika rankkaa on tuo naislusiminen tiukoilla säännöillä:

        "Avovankilassa on osittain tiukemmat säännöt kuin kivitalossa, vaikkei muuria olekaan ympärillä. Päivässä on mm. ilmoittautuminen kaksi kertaa ja iltakierrolla pitää olla pystyssä sängystä. Omat ruoat ja pyykit hoidetaan itse."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime jaksossa näkyivät paistavan ribsejä grillikastikkeella lisukkeineen.

        Niihin on tarttunut toksinen maskuliinisuus:

        " Miehet syövät enemmän lihaa kuin muut ja ovat myös vastahakoisempia luopumaan siitä. Miksi äijäruoka tarkoittaa niin monille juuri lihaa? Voiko maskuliinisuutta rakentaa niin, ettei siihen liity eläinten tappamista?"

        Toksinen maskuliinisuus selittää myös ajautumisen rikoksiin.


    • Anonyymi

      Kauneusleikkaukset voisi valtio kyllä hoitaa näille leideille siinä kun kuitenkin on sitä aikaa .

      • Anonyymi

        Johto puhui kauniisti "naiserityisestä vankeinhoitotyöstä" (jos muistan sanamuodon oikein).
        Minkälaista on vastaava miehille tarjottava mieserityinen hoito?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Olivatko ne murhaajia ja huumeiden tukkumaahantuojia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olivatko ne murhaajia ja huumeiden tukkumaahantuojia?

        Katso videopätkät niin selviää,


    • Anonyymi

      Nuo kyllä antavat yksipuoleisen kuvan suomen vankilakäytännöistä että puukottajat ja murhaajat järkiään eläisivät tuollaisissa oloissa .

    • Anonyymi

      Nainen on aina omasta mielestään "viaton", teki sitten mitä tahansa

      • Anonyymi

        Tietenkin. Kun vuokrakämppä pannaan remonttiin ja tulee maksun aika, ei nainen koskaan ole tehnyt mitään. Tekijä on aina se miesystävä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe