ei hän jätä vastaamatta yhteydenottoihin. Jos jättää vastaamatta, ei hän välitä siitä miten paljon se sattuu naista. Aivan turhaa olen kuluttanut aikaa. Rakastaen yksipuolisesti. Viesteihin En enää vastaa
Jos mies tykkää naisesta
41
557
Vastaukset
- Anonyymi
Rakkautta olisi paljon jaettavaksi, vastaanottajat vain ovat harvassa.
- Anonyymi
Näin nettimaailmassa ei ole mitään varmuutta kenelle vastaillaan, voi vastata ei halutulle sukupuolelle. Tyypillistä on myös ainakin tunnuksellisten kohdalla, että samaa tunnusta voi käyttää useampia naisia ja/tai miehiä. Tämä koskee siis kaikkia suhdepalstoja yleensä.
- Anonyymi
Lol, eikö tämä ole trollimies aika perinteistä käytöstä esim deittipalveluissa, joissa joku laittaa kaikki verkot vesille ja kokeilee eaim monen kuukauden päästä kepillä jäätä, että mitä kuuluu ja miten joulunpyhät meni ym🤭
- Anonyymi
Esim perjantai-iltana kello 9 promillet nousussa, että ootkohan sinäki viihteellä
- Anonyymi
Ei välttämättä jos se vaan pitää naisesta liikaa ja ajatelee ettei ole tarpeeksi hyvä hänelle. Tai se on kaatunut molemmat kädet menne poikki. Eikä voi kirjoittaa viestiä. Tai puhelin yms. hävinnyt . Unohtanut salasanan eikä ole saanut viestiä auki. Mustasukkainen henkilö on murtautunut hänen laitteisiin ja poistanut ne viestit ennen kuin ehtinyt lukea. Makaa sairaalassa tajuttomana. Pelkä sitoutua ja tietää jos vaataa ei voi elää ilman tätä naista. Kaikki mahdollista. 🤔
- Anonyymi
No tässä ois kyllä.. selitystä miksi en ole nähnyt jotain itse mitä olisin muka nähnyt mutta en reagoi. 🤔
Salasana hommakin osuis.. pienillä eroilla.
Kaikki on tosiaan mahdollista.
Mutta ehkä kuitenkin suurimmaksi osin se
ettei nainen merkitse mitään.
Molemmat kädet poikkikin pystyy viestimään..
Edes jotenkin.. - Anonyymi
Hei, tuohan kertoo juuri minun elämästä, osittain. Jotain tosi outoa on tässä viime kuukausina tapahtunut. Ja samaa epäilen minäkin, mustasukkaisuutta henkilöltä, jota en edes välttämättä tunne kovin hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, tuohan kertoo juuri minun elämästä, osittain. Jotain tosi outoa on tässä viime kuukausina tapahtunut. Ja samaa epäilen minäkin, mustasukkaisuutta henkilöltä, jota en edes välttämättä tunne kovin hyvin.
Kovasti tuo muistuttaa omaakin tilannetta. Oletko mies vai nainen? Kyllä on viimeisen vuoden aikana ollut outouksia. Varsinkin juuri noissa olemassa olevista mutta ei perille tulleissa ja kadonneissakin yhteyksissä. Ja joissakin yhteyksissä kun saa vastauksia,
ne ovat niin omituisia olleet ettei voi uskoa vastaajan olevan oikea ihminen joka pitäisi olla. - Anonyymi
Eka ja vika syy: egon luomia (*usein vääriä)uskomuksia itsestään.
Onko tunteita tarpeeksi jos ei ota selvää? Ainakaan ei saa koskaan tietää, vaikka olisi se loppuelämän aito rakkaus, jos ei ota selvää.
Kohtaamalla pelkonsa, niiltä vapautuu.
Vika kohtaan, kyllä osaa elää ilman toista, ainakin oppii tarvittaessa pakon edessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eka ja vika syy: egon luomia (*usein vääriä)uskomuksia itsestään.
Onko tunteita tarpeeksi jos ei ota selvää? Ainakaan ei saa koskaan tietää, vaikka olisi se loppuelämän aito rakkaus, jos ei ota selvää.
Kohtaamalla pelkonsa, niiltä vapautuu.
Vika kohtaan, kyllä osaa elää ilman toista, ainakin oppii tarvittaessa pakon edessä.Lisään vielä, että eka ja vika kohta ei ole kannattava syy olla vastaamatta ja satuttaa toista. Noissa tilanteissa vastata edes jotain. Vaikka, että en tiedä mitä sanoa. Tai, koen epävarmuutta.. Tai mitä tahansa.
- Anonyymi
Nämä ovat tosi hellyttäviä selityksiä, mutta ehkä se totuus kuitenkin on siinä kiinnostuksen puuttumisessa, jos vastaaminen jää. Sitähän yrittää kaikkensa, vaikkei edes osaisi, kun on riittävän ihana ihminen vastassa. Sivu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovasti tuo muistuttaa omaakin tilannetta. Oletko mies vai nainen? Kyllä on viimeisen vuoden aikana ollut outouksia. Varsinkin juuri noissa olemassa olevista mutta ei perille tulleissa ja kadonneissakin yhteyksissä. Ja joissakin yhteyksissä kun saa vastauksia,
ne ovat niin omituisia olleet ettei voi uskoa vastaajan olevan oikea ihminen joka pitäisi olla.Mies olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tässä ois kyllä.. selitystä miksi en ole nähnyt jotain itse mitä olisin muka nähnyt mutta en reagoi. 🤔
Salasana hommakin osuis.. pienillä eroilla.
Kaikki on tosiaan mahdollista.
Mutta ehkä kuitenkin suurimmaksi osin se
ettei nainen merkitse mitään.
Molemmat kädet poikkikin pystyy viestimään..
Edes jotenkin..Jep.Nainen ei merkitse mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep.Nainen ei merkitse mitään.
Eipä siinä mitään, johan tässä eteenpäin mennään. Omapa on menetyksensä tietää kyllä :D
- Anonyymi
Jatkan vielä että miehethän monesti olettaa ettei viestiin tarvitse reagoida mitenkään jos et erikseen kysy jotain tai laita että voitko nyt jumalauta vastata.
- Anonyymi
LOL 😮😂
- Anonyymi
Jotku haluaa vain elää haaveissa ja irl ei pysty tutustumaan
- Anonyymi
Jotkut eivät halua vastata mitään myöskään irl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut eivät halua vastata mitään myöskään irl.
Jaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa
Olet vain pettynyt
- Anonyymi
Juurikin näin,tämmösen olisi hyvä tajuta mahdollisimman nopeasti.
"Jos mies tykkää naisesta ei hän jätä vastaamatta yhteydenottoihin."
Tuollainen vaihe voi elämässä olla, esimerkiksi kun tulee tavaksi että yhteydenotot ovat aina jotain ikävää.Naiset ovat luonnon asettama ansa
- Anonyymi
Sit on näitä poikkeuksia
- Anonyymi
Mies kun on luonnostaan metsästäjä, niin astuu joskus ansaan hänkin 😉😊❤️
Anonyymi kirjoitti:
Mies kun on luonnostaan metsästäjä, niin astuu joskus ansaan hänkin 😉😊❤️
Älykäs nainen joka myöntää virheensä
Oletko koskaan tavannut naista joka myöntää virheensä ja oletko tavannut naista jonka iän hän tunnisti- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Älykäs nainen joka myöntää virheensä
Oletko koskaan tavannut naista joka myöntää virheensä ja oletko tavannut naista jonka iän hän tunnistiOlen, itseni. Kyllä omat virheet voi myöntää ja niin tapana tehdä.
Anonyymi kirjoitti:
Olen, itseni. Kyllä omat virheet voi myöntää ja niin tapana tehdä.
salama iskee vain huippuihin
- Anonyymi
No höpö höpön älähän nyt tottakai välitän ennenkin ollaan oltu näin erillään laitahan nyt vaan viestiä minulle äläkä kiukuttele
- Anonyymi
Mihin mää laitan?
- Anonyymi
Ei minulle soita kuin puhelinkaupustelijat :(
- Anonyymi
Tosiasiat on hyvä tunnustaa. Niin minäkin olen tehnyt. Ja se on kunniallista.
Sivullinen Näin minäkin uskon ja ajattelen. Jos toinen ei vastaa edes asialliseen viestiin, niin antaa olla. Ketjussa sinänsä oli hauskoja kommentteja, että sitä ääneen sai nauraa tänäänkin. 😊
- Anonyymi
Mies osoittaa käytöksellään että nainen ei ole minkään arvoinen ihmisenä kun ei vastaa yhtään mitään.
- Anonyymi
Selvä!
- Anonyymi
Kyllä joo, miehen pitää vastata heti mut nainen saa odottaa vaikka viikon ja sehän ei satuta..
- Anonyymi
Olisikin turhan myöhäistä enää vastata. Kaksi toivotusta saa riittää.. vaikka vaan toiseen tuli " vastaus " sekin täällä, joten ei oikein vakuuta! Kyllä sitä vähemmästäkin jo uskoo, joten eipä sitten muuta.
Ehkä joku toinen osaa arvostaa sitten paremmin, jos vielä jonkun kanssa haluan olla, vaikka en ihan helpolla kenenkään matkaan todella lähde. Kaikkea hyvää loppuelämään miehelle!
nAinen - Anonyymi
Aikalailla totta! Mutta joskus saattaa satuttaa ajattelemattomuuttaan. Miesten nii kui naistenkin on hyvä muistaa, että omia liikkuja pitää yrittää miettiä etukäteen.
- Anonyymi
Joo, mulle on joskus käynyt, että seurustelukumppani "katosi" ja ei vastannut puhelimeen. Kun sain yhteyden, hän oli kylmä kuin kivi. Yritin kysyä, mitä tapahtui. Ei hän selittänyt tai sanonut mitään. Sitten hän otti aika ajoin yhteyttä "kysellen kuulumisia". Minua alkoi ottamaan päähän, et miks se kyselee ja sitten muka haluaa tavata.
Kuin kohtalon oikusta minut heitettiin samaan työpaikkaan. Olin raivona. Työt kärsivät.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1272770Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2442425Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j631645Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1891528- 581454
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa751153Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751128- 391109
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391002Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M288960