Etsitkö Totuutta?

Anonyymi-ap

Etsiä, find, limtso.
fin, eng, hepreja

Limtsonoitko Totuutta?

Oletko valinnut turvaksesi Valheet?

Jos olet Valheen lapsi niin vastaa vielä viimeiseen kysymykseen.

Miten vietät aikaasi Helvetissä vai olisiko jo aika sinunkin ymmärtää että sinne et halua ikuisesti joutua ja siellä olemaan?

Tutuille tietonantona: Olin etsinyt kauvan valmisverhoja ja jättänyt joitakin ostamatta, kun en ollut varma jostakin jutusta. Nyt sitten Prismassa luin että pimeäverhot. Otin sen paketin mukaan ja huomasin että verhoja olikin paketissa vain yksi verhosiivu. Jouvun ostamaan toisenkin verhosiivun. Mutta nyt mulla on verhoasija alkanut vetämään eteenpäin kun uskalsin vaan ottaa verhopaketin mukaan.

Verhon pituus osuu lattialle eli menee hieman ns. kuin sukat joskus makkaralle. Joku 2-3 senttiä on liikaa pituutta, mutta en ala leikkaamaan kun ei ole siitä kokemusta.

Keittijö verhotkin haluan ja ne pitää olla lyhyemmät. Varmaan Prismasta nekin hajen kun sieltä nyt uskalsin ostaa verhot. House nimiset verhot.Haluan selaiset , joissa olis kukkija jatai hejelmijä. Mun lapsuujen ikkunassa oli hetelmijä ja opin niitä kyselemällä jo pikku naperoksellisuutena tietämään mikä on omena ja mikä päärynä. Ne oli niin kauniit verhot. Mulla on ikävä lapsuutta, niitä hetkijä kun tuijottelin lumoutuneena hetelmijen kauneutta ikkunaverhollisuuvessa. Ei mitenkään hienonnäköset, mutta hoitaa hommansa eli pimentää huoneen niin että voi pelata kevätiltaisin pitkään pleikkari kolmosella paljon kun sähkönhinta halpenee.

Pleikkari nelosen ostan sitten kun GTA6 on saapunut saapumuksessaan saapuvaisuuveksi kuin itse Saapumuksellisuus saapumuksensa päivänä Öljikselle.

Se kova lihaksikas nöyrä jäätelöstä ja kermakakuista tykkeevällinen sälli,

Selef Urge

8

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikun pleikkari nelonen mulla on ja venailen milloin GTA6 ilmestyy niin sitten ostan pleikkari nelosen. Ostin uuven tietokoneen joku aika sitten. Lenovon jonkin. On ollut ihana. Kaikki toimii sutjakkaast kuten pitääkin.

      Entinen oli hijas hp.

      Selef Urge

      • Anonyymi

        Nyt taitaa olla ajatus ties missä!

        Ostan siis pleikkari vitosen kun GTA6 ilmestyy.

        Selef Urge


    • Anonyymi

      Mistä olet saanut noin mahtavat lihakset ?

      • Anonyymi

        Lihasvoiman kasvattaminen lihaksikkuuteen lihaksitulleessa lihaksikossa edellyttää rautan pumppaamista lihaksoittavuujessa lihaksoittavasti lihaksijoittajen lihaksikkaaksi lihaksikkuuteen lihaksijoittajen lihaksistollisuuvessa.


        Selef Urge


    • Anonyymi

      Se unohtui sanoa että suklaakonvehteista ja ihan tavallisestakin sukaasta tykkään ja pirtelöistä ja sitten vielä mä tykkään syöjä hanpurilaisijakin.

      https://www.youtube.com/watch?v=i18cL-RWnyQ

      Pitkijä kävelyitäkin harjoittelen että jaksaa sitten talsija kun kutsun saatuvain pitää alkaa kulkemaan kohti selustaa epäevankelioivissa jalanaskelmissa hiiviskellen kuin susi yössä valppaana vaanijen. Elämme jännijä ojotusten aikoja.

      Selef Urge

    • Anonyymi

      Kaikki, mitä on ennalta kirjoitettu, on kirjoitettu meille opiksi, että meillä kärsivällisyyden ja Raamatun lohdutuksen kautta olisi toivo.

      Room 15:4

      Koko Raamattu on kirjoitettu jokaiselle ihmiselle OPIKSI!

      Syy siihen on: Jotta jokaisella ihmisellä olisi
      1. Kärsivällisyys sydänmissämme
      jonka kautta
      2.Raamatun lohdutus
      jonka kautta on sydämessämme TOIVO.

      Toivo sydämessä tekee hywweetä!

      Selef Urge

    • Anonyymi

      Kiva homma kun verhot sait lopulta hankittua. Suosittelen panostamaan laatuun verhoissa.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3065
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      106
      2411
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2197
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      156
      1982
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1827
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1257
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe