LEX-VILLE koirarekisteri

Anonyymi-ap

viimeinkin lex-ville,koirarekisteri ja heti perään koiravero,näillä saaraan suitsittua metsästäjien kotikissoihin kohristamaa terrorismia,ja viranomaisetkin joutuvat jo puuttumaan asiaan muutenkin kuin painamaan asian villaisella, ja vähättelemällä kissojen henkirikoksia

33

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin varmaan, viranomaisilla on tärkeämpääkin tekemistä kuin kissajahti. Esimerkiksi sun pontikkatehdas.

      • Anonyymi

        Taitaa olla pään sekaiseksi saamiseksi Kela-korvattavat apteekista. Tuskin pontikkaa.


    • Anonyymi

      Onneksi tulee myös kissarekisteri.

      • Anonyymi

        Miksi sellainen tulisi? Kissoilla on täydellinen vapaus tulla ja mennä, eli ei vaikuttaisi mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sellainen tulisi? Kissoilla on täydellinen vapaus tulla ja mennä, eli ei vaikuttaisi mihinkään.

        Jos seuraat aikaasi, Eviran ja kissa harrastajien sivuja, niin tulevaisuudessa kissat myös rekisteröidään. Ja se on hyvä, kissatkin arvostus nousee niiden omistajien silmissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sellainen tulisi? Kissoilla on täydellinen vapaus tulla ja mennä, eli ei vaikuttaisi mihinkään.

        Ulko-oven avaus vapauttaa kissin lopullisesti maallisista vaivoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulko-oven avaus vapauttaa kissin lopullisesti maallisista vaivoista.

        Olen tässä 60 vuotta seurannut kuinka kissat ovat onnellisia saadessaan kulkea vapaana ja kiitokseksi huolenpidosta ne kiikuttavat hiiiriä vastalahjaksi, tosin ne syövät ne itse, kunhan ovat ansaitut kehunsa saaneet. Yhtään kissaa ei ole kadonnut ja kaikki ovat eläneet pitkän, onnellisen elämän.
        Onnellisen kissan elämää on onni seurata. Se makaa selällään omalla säkkituolillaan auringonpaisteessa ja venyttelee raukeana raajojaan. Ikkunalla seuraa mieluummin ihmisiä, kuin toisen ikkunan takana lintulaudalla nokkivia talitinttejä.
        Kun tulee vieraita, niin se on ensimmäisenä tervehtimässä ja puskemassa jalkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tässä 60 vuotta seurannut kuinka kissat ovat onnellisia saadessaan kulkea vapaana ja kiitokseksi huolenpidosta ne kiikuttavat hiiiriä vastalahjaksi, tosin ne syövät ne itse, kunhan ovat ansaitut kehunsa saaneet. Yhtään kissaa ei ole kadonnut ja kaikki ovat eläneet pitkän, onnellisen elämän.
        Onnellisen kissan elämää on onni seurata. Se makaa selällään omalla säkkituolillaan auringonpaisteessa ja venyttelee raukeana raajojaan. Ikkunalla seuraa mieluummin ihmisiä, kuin toisen ikkunan takana lintulaudalla nokkivia talitinttejä.
        Kun tulee vieraita, niin se on ensimmäisenä tervehtimässä ja puskemassa jalkaan.

        Niin, maantien luiskat on täynnä kissinraatoja mutta onhan se niinkin että ei sodassakaan kaikki kuole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, maantien luiskat on täynnä kissinraatoja mutta onhan se niinkin että ei sodassakaan kaikki kuole.

        Ei tämä sotaa ole kuin mustasmaas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä sotaa ole kuin mustasmaas.

        Uhriudut kuin perusmielensäpahoittajasuomalainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uhriudut kuin perusmielensäpahoittajasuomalainen.

        HÄ?! Miksi muka uhriudum, kun meiltä ei ole kadonnut yhtään kissaa?


      • Anonyymi

        Kansalaiset sirutetaan viiden vuoden sisällä, jotta heitä voidaan valvoa. Kela suoritta sirutuksen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä sotaa ole kuin mustasmaas.

        Me suomalaiset olemme kuin uhrilampaat, nöyriä ja alistuva. Helposti huijattavia.


    • Anonyymi

      turhaan metsästäjät LEX-VILLESTÄ koirarekisteristä kissanomistajille kiukuttelevat,ovathan itse härskillä ja röyhkeällä toimillaan saaneet sen aikaan,tyylinhän jokainen tietää se on että minähän kissat tapoin mutta torista se missä on vainajat,ja sillä sitten retostellaan nettiä myöten

      • Anonyymi

        Laita toinenkin kerros foliota.


      • Anonyymi

        Mikä porukka täällä kiukuttelee? Kissanomistajat täällä möykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä porukka täällä kiukuttelee? Kissanomistajat täällä möykkää.

        Mulla ei ole kissaa, mutta vihaan naapurin kaikelle räksyttävää rakkia.
        Sääliksi käy myös lapsia joiden kissoja joku hullu tappaa huvikseen.


    • Anonyymi

      Höpöttelet taas ihan omiasi.

      Metsästäjät eivät suinkaan kohdista kotikissoihin terroria, vaan asia on ihan päinvastoin: Ne on nimenomaan kissanomistajat, jotka terrorisoivat ympäristöään ja naapureitaan pitämällä elukoitaan HEITTEILLÄ.

    • Anonyymi

      En halua kuseksivia kissoja tontilleni saatika kyttäämään pikkulintuja lintulaudalleni.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä, pysyköön kissat omilla tonteillaan. Ainut kissaeläin, joka kuuluu Suomen luontoon on ilves.


    • Anonyymi

      katkeraahan se uusi koiravero on,joka vielä joka vuosi nousee,mutta itsehän aukaisitte pandoran lippaan holtittomalla ammuskelulla ja eläin rääkkäyksellä,jäävuoren huippuja oli kun yksi juopporetku oli retostellut kuinka oli tappanut supin potkimalla,rentulta oli viety aseetkin monesti järjettömän väkivallan takia, mutta retale käytteli poikansa aseita kunnes aina sai aseensa takaisin

      • Anonyymi

        Kukaab ei oikeasti tarvitse aseita, joten hulluilta ne tulee viedä iäksi.


      • Anonyymi

        Katkerana ovat kissanomistajat, joka asiasta, kun narsistilla ei mene asiat niinkuin tahtoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkerana ovat kissanomistajat, joka asiasta, kun narsistilla ei mene asiat niinkuin tahtoo.

        Hyvä ettei tappajalle sentään jäänyt traumoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ettei tappajalle sentään jäänyt traumoja.

        Jollain on traumoja, ja joka asiasta.


    • Anonyymi

      Kiinalainen keittiö on ymmärtänyt koiran arvon parhaiten. Pataan vaan!

      • Anonyymi

        Ravunpyytäjät Suomessa huomanneet että syöttinä kissa on paras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ravunpyytäjät Suomessa huomanneet että syöttinä kissa on paras.

        Koirat kintaina.


    • Anonyymi

      Luokuttaa ja täräyttää sinne sitte jätesäkkiin kaatikselle.

      • Anonyymi

        Pölvästi 😒


    • Anonyymi

      Koirat on täysin turhia eläimiä.

    • Anonyymi

      Mun koira voi aivan hyvin, vaikka ei ole koirarekisterissä.

      • Anonyymi

        Turha piski on sekin.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe