Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mikä on ExPersPussukan kohtalo?

Anonyymi-ap

90-luvun LAL-kruununjalokivestä häpeälliseen nöyryytykseen.

14

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muistan hyvin kuinka pyylevät LALlin pamput meinasivat tukehtua intoonsa kohkatessaan Expressinsä kanssa, meni ihan suuruudenhulluksi, ja neste nousi päähän, nyt mahalasku (toki LALlin osalta mahalasku tapahtui jo kymmenisen vuotta sitten), Expressi oli kurittava kahle monelle liikennöitsijälle, pakko oli, vieläköhän Pekola ja LL jatkaa häpeänuolen kuljettamista autojensa kuoseissa?

      • Anonyymi

        Ja katkeroitunut pois potkittu on katkera myös linja-autoliitolle, eikä vain Paunulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja katkeroitunut pois potkittu on katkera myös linja-autoliitolle, eikä vain Paunulle.

        EB upotti mm. Artturi Anttilan, orjuutetun. Vainiokin meinasi upota mutta pääsi viime hetkellä ulos EB:stä. Messukeskuksen ständi oli niin kallis että Masa joutui kaivamaan omaa kuvettaan ettei velkajäävuori uppoaisi. Koivisto kiskaisi heti kauppojen jälkeen Satakunnan ja Lauttakylän irti kurituskahleesta. Helmikkala irtautui EB:stä liian myöhään, ehti saada niin pahoja vammoja että myöhemmin Paunu haistoi veren ja ahmi ramman Helmikkalan suuhunsa. Vei autojen rahat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EB upotti mm. Artturi Anttilan, orjuutetun. Vainiokin meinasi upota mutta pääsi viime hetkellä ulos EB:stä. Messukeskuksen ständi oli niin kallis että Masa joutui kaivamaan omaa kuvettaan ettei velkajäävuori uppoaisi. Koivisto kiskaisi heti kauppojen jälkeen Satakunnan ja Lauttakylän irti kurituskahleesta. Helmikkala irtautui EB:stä liian myöhään, ehti saada niin pahoja vammoja että myöhemmin Paunu haistoi veren ja ahmi ramman Helmikkalan suuhunsa. Vei autojen rahat.

        Ja nyt Koivisto haistoi veren ja söi Paunun! Kyllä varmaan pyörisi Masi haudassaan jos tietäisi että hänen bussinsa maalatan nyt OnniBusin punaisiksi! 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EB upotti mm. Artturi Anttilan, orjuutetun. Vainiokin meinasi upota mutta pääsi viime hetkellä ulos EB:stä. Messukeskuksen ständi oli niin kallis että Masa joutui kaivamaan omaa kuvettaan ettei velkajäävuori uppoaisi. Koivisto kiskaisi heti kauppojen jälkeen Satakunnan ja Lauttakylän irti kurituskahleesta. Helmikkala irtautui EB:stä liian myöhään, ehti saada niin pahoja vammoja että myöhemmin Paunu haistoi veren ja ahmi ramman Helmikkalan suuhunsa. Vei autojen rahat.

        Onko Hartsa ja Kimmo siksi niin katkeria, koska heidän kykynsä riittävät vain räksyttämiseen rakkikoiran tavoin? Latu on ollut pitkään vapaa, Hartsa kokeilikin mutta joka kerta päättyi mahalaskuun ja tie vei jopa tiilenpäitä lukemaan näiden "bisnesten" jälki-ilmiönä. Kimmo puolestaan on päätynyt ajamaan tyhjää lähiliikenneautoa tyhjällä moottoritiellä yön pimeydessä. Ei kovin mairittelevat tulevaisuudennäkymät näillä herroilla ole. Jatkuukohan katkeruus vielä eläkepäivilläkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EB upotti mm. Artturi Anttilan, orjuutetun. Vainiokin meinasi upota mutta pääsi viime hetkellä ulos EB:stä. Messukeskuksen ständi oli niin kallis että Masa joutui kaivamaan omaa kuvettaan ettei velkajäävuori uppoaisi. Koivisto kiskaisi heti kauppojen jälkeen Satakunnan ja Lauttakylän irti kurituskahleesta. Helmikkala irtautui EB:stä liian myöhään, ehti saada niin pahoja vammoja että myöhemmin Paunu haistoi veren ja ahmi ramman Helmikkalan suuhunsa. Vei autojen rahat.

        Tuosta kirjoituksesta kun otetaan pois paskanjauhaminen, niin asiaa tuossa ovat vain pilkut ja pisteet.
        EB oli ihan kelpo ajatus, mutta myöhemmin monikin liikennöitsijä laski, että siihen sijoitettu raha ei tuo riittävästi lisää matkalipputuloja ja erosi EB:stä.
        Ei eroamiseen tarvittu muuta kuin ilmoitus asiasta, ei siellä väkisin pidetty ketään, joten
        puheet kenenkään upottamisesta ja orjuutuksesta ovat puhdasta mielikuvitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta kirjoituksesta kun otetaan pois paskanjauhaminen, niin asiaa tuossa ovat vain pilkut ja pisteet.
        EB oli ihan kelpo ajatus, mutta myöhemmin monikin liikennöitsijä laski, että siihen sijoitettu raha ei tuo riittävästi lisää matkalipputuloja ja erosi EB:stä.
        Ei eroamiseen tarvittu muuta kuin ilmoitus asiasta, ei siellä väkisin pidetty ketään, joten
        puheet kenenkään upottamisesta ja orjuutuksesta ovat puhdasta mielikuvitusta.

        EB oli ihan hyvä brändi omana aikanaan, mutta aika ja erityisesti internet ovat ajaneet siitä ohi. Aikoinaan eb perustettiin yrityskohtaisten markkinointikulujen pienentämiseksi, mutta nykyään internetin aikakaudella markkinoinnista on tullut niin paljon edullisempaa, että markkinointiyhteenliittymiä ei tarvita. Samalla jokainen yritys voi harjoittaa oman näköistänsä markkinointia ja samalla tiedottaa ajankohtaisista asioista omille asiakkailleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EB oli ihan hyvä brändi omana aikanaan, mutta aika ja erityisesti internet ovat ajaneet siitä ohi. Aikoinaan eb perustettiin yrityskohtaisten markkinointikulujen pienentämiseksi, mutta nykyään internetin aikakaudella markkinoinnista on tullut niin paljon edullisempaa, että markkinointiyhteenliittymiä ei tarvita. Samalla jokainen yritys voi harjoittaa oman näköistänsä markkinointia ja samalla tiedottaa ajankohtaisista asioista omille asiakkailleen.

        Ei EB:hen olisi orjuuttavia kahleita pitänyt sisällyttää, mutta kun neste nousi päähän, kusiosmoosi = LAL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei EB:hen olisi orjuuttavia kahleita pitänyt sisällyttää, mutta kun neste nousi päähän, kusiosmoosi = LAL

        En tiedä oletko sinä koskaan ollut liikennöitsijänä EB:ssä, mutta minä olen.
        Eroaminen oli juurikin noin helppoa kuin tuossa eräs kirjoittaja sanoo, ilmoitus vain ja homma oli selvä.
        On ihan turhaa länkyttää asioista, joista ei tiedä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä oletko sinä koskaan ollut liikennöitsijänä EB:ssä, mutta minä olen.
        Eroaminen oli juurikin noin helppoa kuin tuossa eräs kirjoittaja sanoo, ilmoitus vain ja homma oli selvä.
        On ihan turhaa länkyttää asioista, joista ei tiedä mitään.

        Eroaminen EB:stä olisi tietenkin ollut itsemurha useimmille. Vain iso Koivisto pystyi pysymään järkevästi EB:n ulkopuolella. Moni EB:n jäsen valitteli kahleita, joita LAL EB-jäsenille asetti, esim. kaluston käyttökiellot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä oletko sinä koskaan ollut liikennöitsijänä EB:ssä, mutta minä olen.
        Eroaminen oli juurikin noin helppoa kuin tuossa eräs kirjoittaja sanoo, ilmoitus vain ja homma oli selvä.
        On ihan turhaa länkyttää asioista, joista ei tiedä mitään.

        En tiedä oletko käynyt Pekan ja Laurin korkeakoulun sukuoikeusajan linja-autobisneksestä mutta minä olen. Tiedän siis alasta kaiken ja varsinkin sen salaisuudet ja suhmuroinnit. EB oli yksi orjuutuksen ja suojelurahojen perinnän muoto. On ihan turhaa länkyttää asioista, joista ei tiedä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä oletko käynyt Pekan ja Laurin korkeakoulun sukuoikeusajan linja-autobisneksestä mutta minä olen. Tiedän siis alasta kaiken ja varsinkin sen salaisuudet ja suhmuroinnit. EB oli yksi orjuutuksen ja suojelurahojen perinnän muoto. On ihan turhaa länkyttää asioista, joista ei tiedä mitään.

        Jos olet käynyt Pekan ja Laurin "korkeakoulun", niin voin kertoa, että olet oppinut siellä ehkä nipin napin pukemaan punaiset housut jalkaasi.
        Mitään muuta nämä kaksi professoria eivät osaa, toivottavasti heille on siitä apua junanlähetyshommissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä oletko käynyt Pekan ja Laurin korkeakoulun sukuoikeusajan linja-autobisneksestä mutta minä olen. Tiedän siis alasta kaiken ja varsinkin sen salaisuudet ja suhmuroinnit. EB oli yksi orjuutuksen ja suojelurahojen perinnän muoto. On ihan turhaa länkyttää asioista, joista ei tiedä mitään.

        "En tiedä oletko käynyt Pekan ja Laurin korkeakoulun sukuoikeusajan linja-autobisneksestä mutta minä olen. Tiedän siis alasta kaiken ja varsinkin sen salaisuudet ja suhmuroinnit. EB oli yksi orjuutuksen ja suojelurahojen perinnän muoto. On ihan turhaa länkyttää asioista, joista ei tiedä mitään."

        Mistähän sinä olet nuo kaikki salaliittoteoriasi keksinyt, mutta lopeta nyt tuo länkyttäminen asioista, joista et oikeasti mitään tiedä, muuta kuin nuo salaliittoteoriasi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe