Posti jakaa yöllä postia

Anonyymi-ap

Kyllä tämä menee jo kotirauhan häirinnäksi kun postihenkilö kulkee kerrostalon käytävällä äänekkäästi. Voiko tämän kieltää. Ei ole valtion postilaitoksen virkamiehillä muuta kuin kusta isossa päässä edelleen. Perkele lopettakaa saatana yöllinen ihmisten valvottaminen.

13

2228

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valtionlaitoksella ei ole kuin ajattelematonta kusipäistä porukka työssä.

• Anonyymi

Muuta pölhö omaan taloon.

• Anonyymi

Jos Suomeen tulisi uusi kotona.orpo ja pörö muka johtavat.uusi leikkaus ja joukko kuolema.sotaveteraani!!!

• Anonyymi

Pyydä postinjakelun keskeyttämistä ja hae postisi poste restantesta...

• Anonyymi

Taitaapi Sinnuu valvottaa jokin muu kuin yöjakelu???

Vedä muutama "nappi" huiviisi niin helpottaa!

• Anonyymi

Olen soittanut niistä Postin yöllisistä häiriöjakeluista turvakengät jaloissa klompsitaan taloyhtiön hiljaisuusaikana kolmelta aamuyöstä monta kerrosta ylös ja alas ajoneuvona vielä joku helvetin ylimitoitettu pyörän ja mopon hypridi.
      Taloyhtiömme pienelle, kapealle pihapolulla postin laiska yöjaka katsoo oikeudekseen hypridillään sotkea vain kävelyyn tarkoitetun pikku polun, mutta katsotaan tarttuuko Posti huomauttamalla/ohjaamalla paahtunutta jakajaansa, ettei vaan Posti pelkää rasismisyytöksiä?

• Anonyymi

Aamulehden varhaisjakelun hoitaa Posti. Ja se mopo toimii kyllä ihan sähköllä.

• Anonyymi

jos kerrostalossa jokin posti tai naapuri häiritsee .pitää muuttaa maalle niin että lähin naapuri on vähintään kilsan päässä saa olla rauhassa.tai jos on kerrostalo kyttääjä niin ei auta muutto ei ole ketä kytätä.

• Anonyymi

Samaa mieltä

• Anonyymi

Se jysähdys mikä kuuluu irakilaisen jakajan tulosta klo 2 yöllä
      on niin voimakas, että ns. hyväunisiinkin kuuluvat siihen heräävät.
      Onko edes laillista rikkoa taloyhtiön ja asukkaiden yöllistä kotirauhaa?

• Anonyymi

Anna palautetta henkilkötiedoilla niin loppuu. Tehos kun annoin palautetta pari kertaa yöllisestä postin jakelusta. Laita myös kellonaika koska häirintä on tapahtunut ja jos ei auta kuormita poliisia joka kerta rikosilmoituksella kotirauhan häirinnästä niin kyllä se loppuu.

• Anonyymi00017

Pyydä taloyhtiötä laittamaan postilaatikot ulos tai talon ala-aulaan ja hae itse postisi sieltä.

Eivät ne jakajatkaan halua oikeasti juosta teidän rapuissanne, vaan kun on pakko.

• Anonyymi00018

No kun minulle ei tule postia vaan naapureille jotka ei saa laskujansa muutettua e-laskuksi. yms.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      297
      1223
    2. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      307
      1148
    3. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      958
    4. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      87
      914
    5. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      899
    6. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      101
      869
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      110
      733
    8. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      588
    9. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      13
      584
    10. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      3
      577
    Aihe