Kyllä tämä menee jo kotirauhan häirinnäksi kun postihenkilö kulkee kerrostalon käytävällä äänekkäästi. Voiko tämän kieltää. Ei ole valtion postilaitoksen virkamiehillä muuta kuin kusta isossa päässä edelleen. Perkele lopettakaa saatana yöllinen ihmisten valvottaminen.
Posti jakaa yöllä postia
9
879
Vastaukset
- Anonyymi
Valtionlaitoksella ei ole kuin ajattelematonta kusipäistä porukka työssä.
- Anonyymi
Muuta pölhö omaan taloon.
- Anonyymi
Jos Suomeen tulisi uusi kotona.orpo ja pörö muka johtavat.uusi leikkaus ja joukko kuolema.sotaveteraani!!!
- Anonyymi
Pyydä postinjakelun keskeyttämistä ja hae postisi poste restantesta...
- Anonyymi
Taitaapi Sinnuu valvottaa jokin muu kuin yöjakelu???
Vedä muutama "nappi" huiviisi niin helpottaa! - Anonyymi
Olen soittanut niistä Postin yöllisistä häiriöjakeluista turvakengät jaloissa klompsitaan taloyhtiön hiljaisuusaikana kolmelta aamuyöstä monta kerrosta ylös ja alas ajoneuvona vielä joku helvetin ylimitoitettu pyörän ja mopon hypridi.
Taloyhtiömme pienelle, kapealle pihapolulla postin laiska yöjaka katsoo oikeudekseen hypridillään sotkea vain kävelyyn tarkoitetun pikku polun, mutta katsotaan tarttuuko Posti huomauttamalla/ohjaamalla paahtunutta jakajaansa, ettei vaan Posti pelkää rasismisyytöksiä?- Anonyymi
Aamulehden varhaisjakelun hoitaa Posti. Ja se mopo toimii kyllä ihan sähköllä.
- Anonyymi
jos kerrostalossa jokin posti tai naapuri häiritsee .pitää muuttaa maalle niin että lähin naapuri on vähintään kilsan päässä saa olla rauhassa.tai jos on kerrostalo kyttääjä niin ei auta muutto ei ole ketä kytätä.
- Anonyymi
Samaa mieltä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243