Pakkanen ja tatvi on puhuttanut suomessa jo pitkään ja loppua pakkasille ei näy.
Onko paratiisissa talvea ?
4
140
Vastaukset
- Anonyymi
Paratiisissakin on talvi. Näin asia ainakin minulle aikoinaan opetettiin.
1. Moos. 8:22 Niin kauan kuin maa pysyy, ei lakkaa kylväminen eikä leikkaaminen, ei vilu eikä helle, ei kesä eikä talvi, ei päivä eikä yö. - Anonyymi
Miten käy ikuisen elämän jos vaikka kovilla pakkasilla eksyn ja palellun ja kuolen? Mitenkä Jehova hoitaa hommat, ikuisuus aikaa niin vahinkojakin voi sattua.
- Anonyymi
Ja mikäs paratiisi se on jossa talvi kestää 6kk?
No, se on se vartiotorniparatiisi, jossa saa paskoakin kerätä 500 vuotta. Siitä puolet pakkasessa.
Ei vielä!? , miksi näkyisi loppua lumelle, pakkaselle, avuttomuudelle lämpimistä säistä, Jehovan pitäisi roiskaista todellisen uhrikaritsan verta näyttämölle että mantereet palaisi yhteen!!! Olisipa merkityksellistä elämää!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184351Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032380Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421931- 771525
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.161490- 1591483
- 10881
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 106767
- 64753