Kyllä niin kirpaasi kattoa kun tv.s oikein näyttämällä näytettiin näiden elättien töihin paluu.Joululoma oli ny viimein loppu töihin paluuta piti vähä silootella ankaralla tarjoilulla veronmaksajien piikkiin.Sielä Kurvisen Anttiki santsas pöyrän ääres kaksin käsin!
Teki oikee pahaa kattoa koko touhu!
Kansa näkee nälkää ja näiden mässäilyjä televisioidaan!
Eduskunnan elätit
15
391
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa aloittaa vaalityö heti kirjoituksessa ilmenneellä tarmolla. Pääset sitten mässäilemään. Samalla voit estää tiedotusvälineiden pääsyn katsomaan ihanaa olotilaasi.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Miksi kansanedustajat syötetään ennenkuin alkavat työt?
Luulisi heillä olevan varaa aamupalaan kotonakin...?- Anonyymi
Gobalistis aikoo ajaa ihmiset päästö verotuksilla kotoaan EU- lain nojalla. Gobalistit rokotti tietooisesti myrkyillä eliniän laskemiseksi 80% väestöstämme. Vuosittainen ylikuolleisiuus 15 000 henkeä. Gobalistit myi sählömme pörssiin EU- lain nojalla lista on loputon.
- Anonyymi
Ja tosi moni persuedustaja, mm Sillanpää Kokkolasta jatkoi lyhyttä lomaansa, että ei tarvinnut ottaa kantaa
- Anonyymi
Vaatimattomat 4.7 kk lomalla vuodessa
Työpäivät Miedon mukaan ti.ke.to- Anonyymi
..... ja silloinkin paikalla kyselytunnilla jotta teeveehin pääsöö ja joskus äänestyksis jos ryhmänjohtaja muistaa käskiä.
- Anonyymi
Asetu ehdolle ja aloita vaalityö heti! Näillä teemoilla menestys on taattu!
- Anonyymi
Perusta uusi puolue, TYHMIENPUOLLUSTAJAT, olet pätevä puolueesi kansanedustajaksi.
- Anonyymi
Stubb aikoo elättää vaimonsa valtion rahoilla, vaikka puoliso vain edustaa. Sinne ne säästöt sitten meneekin
- Anonyymi
Valtion rahoolla sitä Orpokin akkansa elättää.
Ja onkos se Haukiakaan missään oikeistöis ikää ollu?
Kyllä se koko eduskunta on meikäläisten palkkapussilla elättinä.
Vähintä mitä voisivat ees yrittää tehdä näin niinku julkisesti olis itte ostaa omat sumppinsa ja känttynsä työmaallaan - Anonyymi
Stubb ainakin tahtoo elättää myös vaimonsa verorahoilla.
- Anonyymi
Kuinka nii? Onko sanonu sullen?
- Anonyymi
Vitun köyhät äänestäkää nyt vaan sitä numero 8!
Olisi teistä vätyksistä edes kerran elämässä hyötyä yhteiskunnalle :DD - Anonyymi
Pekkakin haluaa akallensa palkan valtiolta kun parturien maine on vähän niin ja näin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791