Eduskunnan elätit

Anonyymi-ap

Kyllä niin kirpaasi kattoa kun tv.s oikein näyttämällä näytettiin näiden elättien töihin paluu.Joululoma oli ny viimein loppu töihin paluuta piti vähä silootella ankaralla tarjoilulla veronmaksajien piikkiin.Sielä Kurvisen Anttiki santsas pöyrän ääres kaksin käsin!
Teki oikee pahaa kattoa koko touhu!
Kansa näkee nälkää ja näiden mässäilyjä televisioidaan!

15

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa aloittaa vaalityö heti kirjoituksessa ilmenneellä tarmolla. Pääset sitten mässäilemään. Samalla voit estää tiedotusvälineiden pääsyn katsomaan ihanaa olotilaasi.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍒 ­­N­­­y­m­­­f­o­­­m­­­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Miksi kansanedustajat syötetään ennenkuin alkavat työt?
      Luulisi heillä olevan varaa aamupalaan kotonakin...?

• Anonyymi

Gobalistis aikoo ajaa ihmiset päästö verotuksilla kotoaan EU- lain nojalla. Gobalistit rokotti tietooisesti myrkyillä eliniän laskemiseksi 80% väestöstämme. Vuosittainen ylikuolleisiuus 15 000 henkeä. Gobalistit myi sählömme pörssiin EU- lain nojalla lista on loputon.

• Anonyymi

Ja tosi moni persuedustaja, mm Sillanpää Kokkolasta jatkoi lyhyttä lomaansa, että ei tarvinnut ottaa kantaa

• Anonyymi

Vaatimattomat 4.7 kk lomalla vuodessa
      Työpäivät Miedon mukaan ti.ke.to

• Anonyymi

..... ja silloinkin paikalla kyselytunnilla jotta teeveehin pääsöö ja joskus äänestyksis jos ryhmänjohtaja muistaa käskiä.

• Anonyymi

Asetu ehdolle ja aloita vaalityö heti! Näillä teemoilla menestys on taattu!

• Anonyymi

Perusta uusi puolue, TYHMIENPUOLLUSTAJAT, olet pätevä puolueesi kansanedustajaksi.

• Anonyymi

Stubb aikoo elättää vaimonsa valtion rahoilla, vaikka puoliso vain edustaa. Sinne ne säästöt sitten meneekin

• Anonyymi

Valtion rahoolla sitä Orpokin akkansa elättää.
      Ja onkos se Haukiakaan missään oikeistöis ikää ollu?
      Kyllä se koko eduskunta on meikäläisten palkkapussilla elättinä.
      Vähintä mitä voisivat ees yrittää tehdä näin niinku julkisesti olis itte ostaa omat sumppinsa ja känttynsä työmaallaan

• Anonyymi

Stubb ainakin tahtoo elättää myös vaimonsa verorahoilla.

• Anonyymi

Kuinka nii? Onko sanonu sullen?

• Anonyymi

Vitun köyhät äänestäkää nyt vaan sitä numero 8!
      Olisi teistä vätyksistä edes kerran elämässä hyötyä yhteiskunnalle :DD

• Anonyymi

Pekkakin haluaa akallensa palkan valtiolta kun parturien maine on vähän niin ja näin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1449
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1235
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      202
      1213
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      219
      1204
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1049
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1009
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      936
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      798
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      78
      791
    Aihe