Miks oikeasti

Anonyymi-ap

Käyt täällä? Et voi olla normaali. 😅

77

1138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En oo

• Anonyymi

Ei minulta. Tämä on joku kiusaaja vaan. Ihana jos mies käyt täällä ja vieläpä vuokseni.

• Anonyymi

Kyllä rakas käyn! On niin ikävä.

• Anonyymi

Jos ihminen osaa vähääkään käyttää järkeä ha päättelykykyä, niin se olit juuri sinä itse mies joka tämän erittäin kohdennetun ja herjaavan aloituksen kirjoitti. Koko kökkö teatterisi ohjaa siihen suuntaan ja oikein huutaa rivien välistä. Harmi jos ei passaa agendaan ynnä muuta, jos on onnistunut vakuuttamaan itsensä tai muut utopiaan

• Anonyymi

Miks täällä jonkun vuoksi pitäs käydä välttävä ajankulu tämä enempi on kun aikansa vois huonomminkin käyttää

• Anonyymi

Miks ihmiset ei sais olla erilaisia? Miks ihmiset on normaaleja vasta silloin kun ne elää aloittajan mielen mukaisesti?

• Anonyymi

Siis itekkin käyn täällä, mutta en olekaan normaali. 🫠

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekö sun mielestä ihmisestä tekee normaalin, että pysyy pois täältä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole normaali yksityisessä elämässäsi mutta noudatat normeja ja se näyttää ulospäin et olet normaalieläjä. Kaks eri asiaa. Olet fiksu kun ymmärrät tämän ettei ihmisen tarvii heiluu hullunkiilto silmissä ympäriinsä vaik mieli vähän tekisi.

• Minulle on ystävyys tärkeätä mutta ikävöin.

• Anonyymi

Miks sun mies pitää vääristellä nois kuvis!

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka sinä olet kun hiihdät perässäni?

• Anonyymi kirjoitti:

Ja miksi sinun pitää hokea minua mieheksi. Noinko paljon rakastunut minuun?

• Anonyymi

Ikävöit ketä n. Reilusta 5miljoonasta ihmisestä tai voishan heitä olla 5miljardiakin??

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ja miksi sinun pitää hokea minua mieheksi. Noinko paljon rakastunut minuun?

Eiköhän tuo edellinen kommentoit yritä vaan paimentaa muita järkevien kirjoihin, mikä on hyvä mutta aiheuttanee närästystä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävöit ketä n. Reilusta 5miljoonasta ihmisestä tai voishan heitä olla 5miljardiakin??

Tällähekellä maailmassa kuulemma jo noin 8 miljardia et siittä alat valikoimaan ketä heistä kaipaat

• Anonyymi kirjoitti:

Tällähekellä maailmassa kuulemma jo noin 8 miljardia et siittä alat valikoimaan ketä heistä kaipaat

Harmaaritaria ystävääni🤱🏻
        Hänen kanssaan oli ajatukset yhtenäiset.

• valtakunta kirjoitti:

Harmaaritaria ystävääni🤱🏻
        Hänen kanssaan oli ajatukset yhtenäiset.

Mutta sillä oli tärkeämpää julkkikset ja niiden tunteet tai noh joo . Luulen että varmaan korpinainen tällä kertaa. Ehkä sen valloittaa kun youtube. Tärkeämpää minulle on että hän löytää kauneimman kukkaisen kunhan tietäisi kun hän on löytänyt.🌸

• Anonyymi kirjoitti:

Muutenkin tarvitse ihan samanlaisen ihmisen kuin itseni se on paljon helpompaa Harmaarin ajatukset olivat hyvin paljon samallaiset hänellä myötätuntoiset empaattiset .
        E-Lukkakkin tämän vuoksi on vienyt minun sydämeen oikeasti kun muistuttaa Harmaaritaria välittämisestä mutta Harmaaritari ei ollut romanttisia eleitä minua kohtaa. Tottakai hän olisi jo avannut oven mun sydämeen mitä nopeammin mitä nopeammin on varattuja vähemmän minun ajatuksissa pyörii.

• Anonyymi

En edes pidä sanasta "normaali" 🙄

• Anonyymi

Käythän sinäkin täällä vaikka olet jalkeenjaanyt ja tyhmä.

• Anonyymi

Myönnän, olen jäänyt 25v.tasolle.Tyhmäkin olen sillä olen sinisilmäinen hölmö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole aloittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä puolestani on pysynyt (säilynyt) 16v tasolla.

—𝒦ℴ𝒾𝓅𝒾𝓇ℯ𝒾𝓈𝒾𝓂𝒾ℯ𝓈, ℯ𝓉 𝒶𝓁.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä puolestani on pysynyt (säilynyt) 16v tasolla.

—𝒦ℴ𝒾𝓅𝒾𝓇ℯ𝒾𝓈𝒾𝓂𝒾ℯ𝓈, ℯ𝓉 𝒶𝓁.

👍🏻👍🏻👍🏻

• Anonyymi

Sinähän S.S järkeviä kirjoittelet känässä öisin

• Anonyymi

Juttusi on tosi tyhmiä ja lapsellisia. Minusta tuntuu että sinulla ei ole koskaan ollut kavereita ja sosiaalista elämää. Olet jotenkin nolo.

• Anonyymi

Ei nyt ollut varsinaisesti pahanilkiseksi kysymykseksi tarkoitettu, mutta ilmeisesti osui johonkin arkaan kohtaan. En kyllä ymmärrä miksi, koska oletettavasti tällasen kysymyksen kysyjä (minä) käy itsekin täällä... Kommenttisi on vähän yliampuva vastanäpäytykseksi.

• Anonyymi

On ollut kavereita. En vain enää jaksa sitä säätöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole aloittaja. Sen voisit mainita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole aloittaja. Sen voisit mainita.

En ole aloittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrettävää.

• Anonyymi

Sulla taitaa olla elämä pilalla ku tästä teinin maalituksesta trolliäijälle tilkuttamalla ei oo tullu ei lasta ei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nyt ollut varsinaisesti pahanilkiseksi kysymykseksi tarkoitettu, mutta ilmeisesti osui johonkin arkaan kohtaan. En kyllä ymmärrä miksi, koska oletettavasti tällasen kysymyksen kysyjä (minä) käy itsekin täällä... Kommenttisi on vähän yliampuva vastanäpäytykseksi.

Yksisarvinen on ny vaa vähä tuuliajolla älä ätmi välitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole aloittaja.

En minäkään ole aloittaja.

• Anonyymi

Aloittaja osuu kyllä nyt aivan nappiin! Joo ihmettelen itsekin miksi käyn vielä. Noh alunperin kyseessä oli ns ystävänpalvelus josta näköjään muodostui jotain muuta!

• Anonyymi

Ohoh, jollain muullakin tälläinen tilanne. Tahtoisitko avata enemmän asiaa?

• Anonyymi

Koska helpottaa kirjoittaa tunteista johonkin ja sitten epänormaalilla tavalla unelmoida että juuri hän lukee ja vastaa siihen. Eli en ole normaali, vaikka tiedostan että ei hänellä olisi mitään syytä lukea täällä mitään. Ja ei hän täällä ole.

• Anonyymi

Sama kuin sä?🤷‍♀️

• Anonyymi

Määritä, mikä on normaalia ?

• En varmaan olekaan. Miten normaali määritellään? Jonkin yleisten normien mukaan?

• Anonyymi

https://www.iltalehti.fi/jaakiekko/a/2e1e3024-8e3b-4719-b1c3-00641c77a91d

Normaali ei itseään tyrkytä tai julista miksikään muuksi kuin jo olen mies tai olen nainen.
      Joten jos tuosta erotut niin et ole normaali.
      Kaikki lehdet ja julkisuus muutenkin on mennyt sairaaksi julistuksilla ja kaapista ulostuloilla jotta hänet huomataan ... siis tulijan minä.
      Olisi lapsille ja nuorille oikea esimerkki niin mielenterveyden kuin sairastumisen kannalta
      OLISI PAREMPI PIILOHOMO TAI PIILOLESPO KUIN JULKIHOMO TAI JULKILESPO.

• Anonyymi

No älä sit huutele täällä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No älä sit huutele täällä!

Saitko sä tälläkin kertaa muka tolkkua mitä ätmi sanoi? Oot iha hupitapaus kyl

• Anonyymi

Kukaan ei ole normaali.

• Anonyymi

En varmaan olekaan ihan 100% normaali

• Anonyymi

Sanoisinko SAMAT SANAT SINNE🤣🤣🤣

• Anonyymi

Millainen on normaali? Missä lukee normaalin määritelmä? Kertoisitko?

• Anonyymi

Nainen tai mies.
      Tyttö tai poika.
      On eikä näytä olevan.
      Elää tai on kuollut.
      Töissä tai työtön.
      jne.

• Anonyymi

Täällä alinomaa kiukkuavat femakot ja vanhusnaiset saavat täältä hyvänolontunnetta (hyvänolonhormonia), jota eivät enää seksistä (coitus) saa, mikäli mielestään onnistuvat lannistamaan tai kukistamaan jonkun keskustelijan, taidokkaasti käyttämällään terävällä sanan säilällään, mieluiten jotain femakonkakkaa levittäen.

—ℛℯ𝒾𝓈𝒾𝓈𝓉𝒾, ℯ𝓉 𝒶𝓁.

• Anonyymi

Olen minä. Tuli vaan pikkusen ikävä yhtä emäntää😄

• Anonyymi

Et saa yhteyttä emäntään muuta kautta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et saa yhteyttä emäntään muuta kautta?

En saa,täältä kaikkein viimeiseksi mutta kunhan nyt,huvikseni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En saa,täältä kaikkein viimeiseksi mutta kunhan nyt,huvikseni.

Mikset saa yhteyttä muuta kautta? Kyllähän aina saa jotain kautta yhteyttä jos tietää edes toisen nimen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset saa yhteyttä muuta kautta? Kyllähän aina saa jotain kautta yhteyttä jos tietää edes toisen nimen.

Ei saa kaikkiin. Tavallaanhan pallo on silloin siellä toisella,tietäähän hän itsekkin ettei kukaan tavoita jos haluaisi.

• Anonyymi

Käyn täällä ihan normaalisti. Olen oma itseni ja haluan keskustella vain rakkaan naiseni kanssa, ne asiat eivät kuulu muille!

• Anonyymi

No

Mitä mielen kielen päällä

• Anonyymi

Mikset juttele sen rakkaan naisesi kanssa muualla? Jos asiat ei muille kuulu, niin ei niitä täällä silloin kuulu jutella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset juttele sen rakkaan naisesi kanssa muualla? Jos asiat ei muille kuulu, niin ei niitä täällä silloin kuulu jutella.

Niin juuri. Mutta täällä on etupäässä vain todellisuudesta täydellisesti erkaantuneiden sekä siitä erotettujen höpinöitä, joita ei kannata alkaa ihmettelemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin juuri. Mutta täällä on etupäässä vain todellisuudesta täydellisesti erkaantuneiden sekä siitä erotettujen höpinöitä, joita ei kannata alkaa ihmettelemään.

Heh, tietäisit vaan missä minäkin mies nyt olen ja mitä teen, sen lisäksi että kirjoittelen tänne välillä kaipuussani. 😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh, tietäisit vaan missä minäkin mies nyt olen ja mitä teen, sen lisäksi että kirjoittelen tänne välillä kaipuussani. 😳

Sinulla ei ole naisena esiintyvä mies näkynyt minkään oksan haarassa naarasta heh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opittu jo ... sillisalaatti täällä.

• Anonyymi

Haha kyllä ne täällä kuuluu ja näkyy miljoonille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En arvaa ainakaan mitä teet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En arvaa ainakaan mitä teet!

Ei oo pakko. 🙂

• Anonyymi

On tää helpompi tapa kommunikoida kuin lehtien tekstiviesti palsta.

• Anonyymi

Kiitos tästä. Piristystä päivään! Olet hauska neiti! 😁

• Anonyymi

Ai helpompi, täällä ei ole kellään helppoo, neitokaiselle tiedoksi😁

• Määrittele ensin normaali.

• Anonyymi

Käyn täällä ihan vaan just siks että voin vakuuttaa itelleni että en oo pska, kiero, ja epärehellinen kuten joku muu.

• Anonyymi
    • Anonyymi

En mä tietääkseni olekkaan normaali kenellekään muulle kun itselleni mu miks mun tarvis normaali kenellekkään muulle edes olla silti osaan yleisellä paikalla käyttäytyä asiallisemmin kuin yksikään joka väittää olevansa normaali mikä olisi opetus tuolloin

• Anonyymi

Tavan vuoksi kai, siitä on jo aikapäiviä kun tämä oli unelmien pelikenttä.

• Anonyymi

Unelmien pelikenttä, jossa, toivottavasti, paras kaverini, on,

joka, unelmissani, 20-30 vuoden kuluttua, astuu elämääni,

kaikesta hyvästä, mitä olen tehnyt Rakkaan Suomen puolesta, ja, koko ihmiskunnan

puolesta,

jaksan, odottaa, ja, kun tiede vaivaani kehittyy,

niin, jaksan odottaa, paljon paremmin, ja, paremmin,

N

• Anonyymi

"SAMA SE MISSÄ ON"!!!

• Anonyymi

Kuka mikä saunassa meteliä kuka mitä häh.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      127
      2770
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      244
      2425
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      63
      1645
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      189
      1528
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      58
      1454
    6. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      75
      1153
    7. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1128
    8. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      39
      1109
    9. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1002
    10. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      288
      960
    Aihe