Hyvät kansalaiset! Olkaa huoleti. Voitte kysyä mitä vain ja Lellavan lelunukke takaa, että saatte vastauksen.
Vastaukset 11
- Anonyymi
Paljonko kello on?
- Anonyymi
No nyt son 16.06. Kiitos hyvästä kysymyksestä. Jatkakaa samaan malliin, niin Lellavan lelunukke on tyytyväinen.
- Anonyymi
Hur smör du?
- Anonyymi
Jasså... Du kan inte fråga sådant. "Smör" betyder ett pålägg som man lägger på bröd. 🧈-->🍞 Du menade förmodligen: Hur mår du? Tack, jag mår jättebra, och du? Lellavan lelunukke har beundrare I Närpes så är det faktiskt viktigt att kunna tala på svenska.
- Anonyymi
Kuten kansalaiset huomaatte, on Lellavan lelunukke vastannut kysymyksiinne alle tunnissa - eikö olekin helpottavaa. Olisiko tässä teille uusi luottopoliitikko, tuleva presidenttinne? Testatkaapa kysyä vallan kahvassa olevilta. Veikkaan vastausprosentin jäävän aika pieneksi.
Minulta saa myös yksityistä mentaalista valmennusta alalle kuin alalle. - Anonyymi
Olet sää joku mysgubbe?
- Anonyymi
Lellavan lelunukke (Lellavas leksaksdocka) är inte alls en mysgubbe-typ person. Hon har doktor-tittlar inom många områden. Hon är en skicklig politiker, ett allmänt geni och ledare för staden Kauhajoki.
- Anonyymi
Det är spännande och roligt prata på svenska🇦🇽
- Anonyymi
Härligt! Jag saknar sommaren, för då skulle Lellavas leksaksdocka kunna semestra på Åland.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Härligt! Jag saknar sommaren, för då skulle Lellavas leksaksdocka kunna semestra på Åland.
Tyst nu jag pratar med min kompis
- Anonyymi
Miten Lellavan lelunukke kommentoi vaalitulosta?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521013Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17916Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501810- 46747
- 42674
- 37639
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30606Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169562Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan58546