Hyvät kansalaiset! Olkaa huoleti. Voitte kysyä mitä vain ja Lellavan lelunukke takaa, että saatte vastauksen.
Vastaustakuu
11
335
Vastaukset
- Anonyymi
Paljonko kello on?
- Anonyymi
No nyt son 16.06. Kiitos hyvästä kysymyksestä. Jatkakaa samaan malliin, niin Lellavan lelunukke on tyytyväinen.
- Anonyymi
Hur smör du?
- Anonyymi
Jasså... Du kan inte fråga sådant. "Smör" betyder ett pålägg som man lägger på bröd. 🧈-->🍞 Du menade förmodligen: Hur mår du? Tack, jag mår jättebra, och du? Lellavan lelunukke har beundrare I Närpes så är det faktiskt viktigt att kunna tala på svenska.
- Anonyymi
Kuten kansalaiset huomaatte, on Lellavan lelunukke vastannut kysymyksiinne alle tunnissa - eikö olekin helpottavaa. Olisiko tässä teille uusi luottopoliitikko, tuleva presidenttinne? Testatkaapa kysyä vallan kahvassa olevilta. Veikkaan vastausprosentin jäävän aika pieneksi.
Minulta saa myös yksityistä mentaalista valmennusta alalle kuin alalle. - Anonyymi
Olet sää joku mysgubbe?
- Anonyymi
Lellavan lelunukke (Lellavas leksaksdocka) är inte alls en mysgubbe-typ person. Hon har doktor-tittlar inom många områden. Hon är en skicklig politiker, ett allmänt geni och ledare för staden Kauhajoki.
- Anonyymi
Det är spännande och roligt prata på svenska🇦🇽
- Anonyymi
Härligt! Jag saknar sommaren, för då skulle Lellavas leksaksdocka kunna semestra på Åland.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Härligt! Jag saknar sommaren, för då skulle Lellavas leksaksdocka kunna semestra på Åland.
Tyst nu jag pratar med min kompis
- Anonyymi
Miten Lellavan lelunukke kommentoi vaalitulosta?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393