Väkevä YLISTYS Koivarille!!!!!!!!!!
Koiviston Auto on YLISTETTY!
5
285
Vastaukset
- Anonyymi
Väkevä YLISTYS myös minulta!
- Anonyymi
Hei ja wäkewä ylistys joukkoliikenteen ystäwille! Minä en ymmärtänyt sanakaan mutta haluan ylistää joukkoliikenteen sanomaa ja naapurini Paavon taitavia käsiä! Yst. terv. Käpylän Kaarina jos ei jäänyt epäselvöksi
- Anonyymi
Juuri näin saimmehan oikein kuittauksen kera ainakin hsl ,liikenteen kuljettajat ohjevihkosen missä kerrotaan kuin esikoululaiselle aina hampaanpesusta kahvinjuontiin ohjeistusta,hienoa vasta 25 vuotta ajaneena minulle avautui miksi joskus homma tympii ,mutta miksi ei kerrottu mikä olisi sopiva yöpuku
- Anonyymi
tietysti yöpuku on myös työpuku olet aina valmiina palvelemaan
- Anonyymi
Tämäkin ketju omituista sisäpiirin höpötystä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614348KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1443100Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472408Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462333- 971971
- 241883
- 281596
- 221584
- 1501411
- 341233