Minulla ei ole riitaa Putinin kanssa, joten ei tarvitse taistella.
Onko sinulla riitaa Vladimir Putinin kanssa?
14
161
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on riita sen siasta syntyneen himmelin kanssa ja tarvitsen sinut kanssani sotimaan ja sinähän tulet kun minä käsken!
- Anonyymi
Nykyään kaikki on sen kanssa riidoissa miten venäläinen kohtelee muita maan päällä.
- Anonyymi
No juurihan stubbi kertoo TV että 300 000 kaatunutta venäjän kansalaista on kuollut siis Ukrainan rajoilla ja tuhansia koneita palanut jäänyt mutaan ja jokiin.Laivoja uponnut mereen ja lentokoneita pudonnut pitkin asovan merta.Siltoja tuhottu Krimillä ja talot paskana.Nekin mitä venäjän kansalaiset rakentanut uudestaan on uudestaan saanut osumia.Sen päälle jää kosto viha katkeruus vuosiksi eteenpäin. Sen päälle mohametit ei osaa hoitaa teitä eikä sairaita missään maassa. Pitkin venäjää kulkee Iranin sotilaita ja Syyrian ja muslimit vainoaa kristittyjä yhdessä juutalaisten kanssa myös budhat sen päälle maapallo saastuu ja tauteja leviää lääkkeet on piraattia kalkkia ja soodaa.Kyllä vähän olisi aihetta katsoa peiliin venäläinen ja ne varastetut koirat vaatteet niitä voitte selitellä Jeesukselle sitten kuolemanne jälkeen.
- Anonyymi
Käskysi ei vain kanna ulkomaille, hoho
- Anonyymi
Minulla on riitaa juurikin Putlerin kanssa, ei tavallisten venäläisten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne maksa Kelan rahoja sulle sinne ulkomaille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
totta, ei kannakaan. Sitä varten on torpedot😉
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ei Putte ole riidoissa. Sanoo vaan että aloittaja pn naztsi ja kellarissa on biolabra.
- Anonyymi
nato taitaa olla viha-järjestö ? kun alkoi omin luvin edetä itään,
'eikä halunnut sopia, ei halunnut neuvotella.
Nyt nato jäi kiinni ukrainaan ja ruumiita tulee, kalliiksi tulee...
Mutta loppuu se kuin vietnam, kun riittävän kalliiksi tulee.- Anonyymi
No missä olette oppinut Suomen kieltä Pietarin yliopistolla vai kielikurssilla.Nato nyt ei ole taaskaan syyllinen jos joku maa ihan itse haluaa siihen liittyä ja täyttää kriteerit. Kun kukaan ei KUKAAN EI EI EI halunnut liittyä mihinkään Stalinin varastelu koplaankaan koskaan täällä.
- Anonyymi
Minullakaan ei ole riita Putinin kanssa. Taistelkoot ne joilla on.
- Anonyymi
Putinilla on riitaa kaikkien kanssa. Venäjä on kuin se taloyhtiön häirikkönaapuri. Siksi kannattaa muuttaa omaan rauhaan. Liika CH₄N₂O pitoisuus päässä saa aikaan epätoivottuja vaikutuksia.
- Anonyymi
Aivan, sieltä kun ei tulekaan Putin vaan 800 000 venäläistä hullun kiilto silmissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002