Henkilökohtaisena avustajana

Anonyymi-ap

Olin vanhahkolle miehelle avustajana . Suihkutin ja tein ruokaa ja siivosin ja pyykkäsin. Hän auttoi kyllä kun hän halusi olla mukana kaikessa mutta avustajan kanssa. Tässä yks päivä kun kampasin hänen hiuksiaan,hän istui tuolilla ja minä hänen lähellään.,niin hän alkoi puristella peppuani. Ja sanoi että on hyvä. Menin vähän hämilleni mutta hymyilin. Sitten hän laittoi kätensä paidan alle kosketteli rintoja. Sanoin että mitäs löytyy.,hän pysi istumaan viereen ja sanoi että on kyllä uhkeat. Hymyilin.
Sitten hän nosti paitaani ja ja laittoi kätensä liiveihin ja otti rinnan käteensä ja puristeli. Upea nainen hän sanoi. Kiitin. Ja sanoin että voisin tiskata. Hän otti käsillään rintani vapaaksi ja sanoi että pappa vähän imasee. No.hän imi. Hän kertoi halunnensa tätä jo hetken aikaa. Ja kyllä se minuakin kiihotti. Ihana tyttö hän sanoi. Sitten meni kädet housuihin. Ja halusi makuuhuoneeseen . Menimme makkariin. Hän otti paitani pois. Ja otti tissin käteensä ja nuoli ja imi. Sitten laski housuni ja pyysi mennä sngylle makaamaan. Levitti käsillään jalkani ja hyväili pilluani. Laittoi sormia pilluun ja sanoi että märkä tyttö. Otti housunsa pois ja tuli päälleni. Ensin istuvaan asentoon että sai kullinsa sisääni ja sitten alkoi naida minua. Hitaasti mutta varmasti. Hän laukesi. Ja minä laukesin. Kun olimme pukeneet ja kotiyöt valmiina,puin ja hän tuli eteiseen saattelemaan. Taputti pepulle että huomenna nähdään. Ja niin näimme. Hän hyväili kauniisti. Emme naineet joka päivä silti.

16

768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oih

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­N­­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18259438

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Vau

    • Anonyymi

      Noei siinä mitn

    • Anonyymi

      Hoh hoijaa

    • Anonyymi

      Sehän on kiva että joku on niin kohtelias että haluaa vanhempia ihmisiä auttaa,sellaisia ihmisiä pitäs olla enemmän. Kaikista parasta on jo nautinto on molemmin puolinen ilman taka ajatuksia :)
      Kyllä vanhukset on hellät hetket ansainneet.
      Nykyään kun saattaa olla monelaisia petollisia hmisiä liikkeellä mm. rahan takia.
      Tällaiselle kunnollisille hoitajalle pitäs antaa Presitentin kunnia mitalli.
      Pitää myös muistaa että leski rouvia on vielä enemmän sellaisia jotka haluisi miehen hellyyttä ,harmi että heillä on vielä vähemmän mahdollisuuksia tällaiseen hyväntekeväisyyteen ja iso joukko vanhempia naisia joutuu vain haaveilemaan lemmiskelystä peiton alla.
      Minusta se on mitä parhainta hyväntekeväisyyttä auttaa näin lähimmäisiä.

    • Anonyymi

      Jes spedellä taas jutut ku juosten kustuja buaahaa

      • Anonyymi

        Ja mihin tekstistä noin päättelet.


      • Anonyymi

        Jaahaas buaahaa spedellä se vaan toisto aina päällä.


      • Anonyymi

        Äläs nyt buaahaa spede liiottele etsä pysty tekee kun yhden asian kerrallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahaas buaahaa spedellä se vaan toisto aina päällä.

        Mitäs olet hähähää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs olet hähähää

        Kyselet hönö tuota itseltäsi.


    • Anonyymi

      Viikonloppuisin hänellä on eri hoitaja. Joten silloin hän ei kuulemma saa seksiä. Minä olen viikolla. Ja koska kaikesta supistetaan niin meitä avustajiakaan ei enää niin tarvita. Mutta mies sanoi tai kysyi että kävisinkö ilman palkan maksua häntä hoitamassa. Koska tuntuu että hän on paljon energisempi kun saa olla enemmän liikuntas kanssani. Ja hän onkin piristynyt. Jotkut kysyvät että mitä minä olen hänen kanssaan tehnyt kun hän on erilainen. Harrastanut liikuntaa eri lailla olen sanonut. Ja olemme jatkaneet hänen pyynnöstään sekstailua. Hänen ehdoillaan. Voi olla väärin että tyydyttää ikäihmisen halut mutta ei ne minnekkään katoa vaikka ikää tuleekin. Ja hän on tosi hyvä kaikessa mitä teemme. Minäkin nautin.

      • Anonyymi

        Jep jep koitahan spede jo jarruttaa menee yli hilseen buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep jep koitahan spede jo jarruttaa menee yli hilseen buaahaa

        No spede onko sulla kiire johonkin. Vai yritätkö saada hilseesi karisemaan vauhdilla.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe