Vasemmistolaiset kannattaa Haavistoa

Anonyymi-ap

Nyt kaikki oikeistolaiset äänestämään Stubbia

28

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ennakkoääni meni Stubbille notta kolahti.

      • Anonyymi

        Itse kävin piirtämässä kirkkoveneen kun kummastakaan ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kävin piirtämässä kirkkoveneen kun kummastakaan ei ole.

        Jätän äänestämättä. Paras mielenosoitus kun kumpikaan ei miellytä


      • Anonyymi

        Minulla Haavistolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätän äänestämättä. Paras mielenosoitus kun kumpikaan ei miellytä

        Kyllä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kävin piirtämässä kirkkoveneen kun kummastakaan ei ole.

        JEP !! Ja Petosjytky oli.. Oman maan köyhät petettiin. ( Ennen vaaleja petturipurra sano TV haastattelussa : "Köyhiltä ei voi eikä saa leikata meille se EI käy". näin sano ja heti petti. Heti alkoi leikata köyhiltä.. )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätän äänestämättä. Paras mielenosoitus kun kumpikaan ei miellytä

        #PETOSJYTKY.. Minä äänestin protestiksi molemmilla kierroksilla Aake Kallialaa.. #Huijausjytky. Oman maan köyhät pettivät. . .


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­N­­y­­m­­f­o­m­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18260029

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kyllä se on hyvä kun saa piilossa laittaa numeron 10 ja kehua muillekin samassa piiloleikissä käyneille, 8 piirtäneensä.

    • Anonyymi

      Toinen Trumpin puudeli ja toinen Putinin, kuinka sattuikaan meillä hullu naapuri itärajan takana.

    • Anonyymi

      Miksi ? Vastaanpa.

      • Anonyymi

        Minä äänestin julkisesti homoa ,Stubbin äänestäjät salahomoa. Alex on piilohomoe eli bi.


    • Anonyymi

      Ei tiedä missä ollaan kuuden vuoden päästä. Maan talous kuralla ja porukat vain lakkoilee, ei hyvältä näytä.

    • Anonyymi

      Stubb on joka ikisessä tentissä vastannut kysymyksiin asiallisesti.
      Haavisto kehuu itseään vaan, mitä on tehnyt ja vähän myös Haavisto yrittää mollata Stubbia. Hävytön Haavisto ja typerä myös.
      Stubb on hyvin ystävällinen ja asian tunteva. Komea mies, kaunis vaimo.
      Saamme heistä hyvän presidentti parin.
      Ääneni menee sunnuntaina ilman vaihtoehtoja vain Alexander Stubille.

    • Anonyymi

      Mistään hinnasta en äänestä limasta homoparia.
      Toinen homo on mustalainen ja toinen sen omistaja.
      Mustalainen on ottanut pahoinpitely tuomioita.
      Toinen siis omistaja luulee, että pääsee presidentiksi ilman opiskeluja.

      Oksettava pari. Liikkukoon nytkin, missä liikkuu, en menisi niitä kymmentä metriä lähemmäksi. Ei todellakaan kiinnosta katsella homoja.

      Ääni Stubille.

    • Anonyymi

      Minäkin äänestin Stubbia.

    • Anonyymi

      Eka kierroksella äänestin Rehniä. Nyt Stubbia.
      Olen kepulainen, enkä missään tapauksessa olisi voinut äänestää vihervasemmistolaista.

    • Anonyymi

      Stupido osoitti tyhmyytensä jälleen kerran. Ei tiedä edes suuntaa antavasti klapiläjän hintaa. Aivan pihalla tavallisen tallaajan asioista. Haavisto sen sijaan tiesi hyvinkin tarkasti klapiläjän hinnan. Tää ratkaisi että annan ääneni haavistolle. Pitää tietää mieluiten miten arki pyörii Tuupovaarassa, eikä sitä mitä espresso maksaa Firenzessä.

      • Anonyymi

        Hah hah ! Haavisto ei voi polttaa klapejaan kun maapallo pitää "pelastaa". Stubb voi polttaa surutta Haavistonkin klapit kun sillä ei ole mitään merkitystä ilmastonmuutokseen. Nytkin metri lunta ja -30 pakkasta.


    • Anonyymi

      Stubbi Saulin oppiin, pitää harkita mitä sanoo.

    • Anonyymi

      Minä olen keskellä ja äänestän Haavistoa älä valehtele

    • Anonyymi

      Minä vasemmalla ja Stubb saa ääneni.

    • Anonyymi

      Ei presidentin tarvitse kaikkea tietää. Ei ainakaan klapikuution hintaa.

    • Anonyymi

      Presidentin pitää hallita ulkopolitiikka, ja pitää olla hyvä esiintymään ja osata keskustella.
      Puolison täytyy olla edustavan näköinen ja kaunis. Vähän sellaista kuninkaallisuutta kaivataan. Sitä on nyt tulossa . Hyvä niin.

    • Anonyymi

      Noniin tehdään aluksi selväksi, että molemmista ehdokkaista löytyy hyviä puolia niin Stubbista kuin Haavistosta eli tämän tarkoitus ei ole nyt sanoa että toinen olisi parempi!

      MUTTA

      En tiedä oletteko huomanneet kuinka kova tarve medialla on tehdä Alexista presidentti, esimerkiksi tehdään gallup tutkimuksia 1000-2000 ihmisellä. Läväytetään ne etusivulle ja kerrotaan, että stubb johtaa näin paljon. Tämä voi olla ehkä vähän haitallista, sillä osa ihmisistä saattaa äänestää periaatteella ”noh äänestän tätä gallup voittajaa niin kuulunpa voittajan puolelle”
      Siis joissakin maissa ilmeisesti kielletty gallupit 2 viikkoa ennen vaaleja.

      Kumpi vaan tulee valituksi niin molemmat hyviä. Mutta mietin vain tämmöstä näkökulmaa, että mikä vaikutus tälläkin voi olla.

      Kiitos kun luit!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lähtikös Kimmo Tiilikainen Haaviston tiimiin?

      • Anonyymi

        Onko tää Pekka Tiilikaisen poika ?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5828
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3555
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1905
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1376
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe