Yle uutisissa tänään: tuulivoimaloiden syöttötariffi tulee maksamaan veronmaksajille noin 2,1 miljardia euroa. Tästä on jo maksettu noin 1,6 miljardia euroa.
Kallista on ollut maaseudun maisemien ja pikkukylien lähimetsien tuhoaminen tuulivoimaloilla.
Syöttötariffituki tuulivoimaloille noin 2,1 miljardia euroa
6
142
Vastaukset
- Anonyymi
Ja suurin osa näistä suomalaisten maksamista veroeuroista valuu ulkomaille ulkomaisten tuulivoimafirmojen myötä. Köyhä kotimaamme kannattelee ulkomaisia firmoja, jotka ovat löytäneet täältä Pohjolasta sinisilmäisen uurastajakansan, joka toivottaa raharosvot tervetulleeksi hyödyntämään laihoja veroeurosäkkejä.
- Anonyymi
Eilen eduskunnassa kinattiin valtion varojen vähäisyydestä ja kohteista joista pitäisi kuluja vähentää. Tämä olisi hyvä kohde. Kaikki tukiaiset heti pois, koska voittoa tulee yhtiöille kaikista myllyistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilen eduskunnassa kinattiin valtion varojen vähäisyydestä ja kohteista joista pitäisi kuluja vähentää. Tämä olisi hyvä kohde. Kaikki tukiaiset heti pois, koska voittoa tulee yhtiöille kaikista myllyistä.
Tuo yllätti tv-uutisissa kun kerrottiin tuulivoimalle edelleen maksettavista tukiaisista. Ei ihme että valtion talous on kuralla. Kenen vastuulla on että tukiaisia vieläkin maksetaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo yllätti tv-uutisissa kun kerrottiin tuulivoimalle edelleen maksettavista tukiaisista. Ei ihme että valtion talous on kuralla. Kenen vastuulla on että tukiaisia vieläkin maksetaan?
Tuulivoiman on kerrottu olevan hyvinkin kannattavaa. Miksi ihmeessä me tuemme sitä tilanteessa, jossa puhutaan sairaaloiden lakkauttamisista ja sote-palvelujen huonontamisesta edelleen.
Voi vain ihmetellä, miten meillä oli varaa ylläpitää toimiva SOTE 80-luvulla, kun elintasomme oli huonompi??!
- Anonyymi
vuosittain maksetaan oletettua tuuluulta tukea noin 200 mij vuodessa,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559