Olisipa ollu dashcam käytössä, pitää kai laittaa..
Joku ajelija manskulla, pysähdyn suojatien eteen koska on jalankulijoita tulossa niin ei pysähdy vaan ajaa vaan ohi, minulla oli aikaa joustavasti pysähtyä mutta tämä joku ajaa vaan ohi ja vielä joukkoliikennekaistaa. Miten pihalla voi olla liikennesäännöistäl, saa ihmetellä, tuosta menisi ajokortti hyllylle.
Tämä oli siinä ennen tullinpuomin shelliä, kaiken lisäksi tämä ajelija ajaa henkilöautollaan tätä keskikaistaa joka on vain joukkoliikenteelle aamulla, muina aikoina myös pakuilla ja raskaalle liikenteelle.
Ps te aika moni muuten ajalette joukkoliikennekaistaa vaikka ette saisi ajaa siellä.
MINÄ tiedän säännöt, tiedätkö sinä!
Tänään helsingissä liikenteessä, huh huh
Anonyymi-ap
3
250
Vastaukset
- Anonyymi
Siis hän on lähtenyt liikenteeseen, varokaa kaikki, hän voi lähteä uudelleen.
- Anonyymi
Muiden hengen ja terveyden vaarantaminen liikenteessä on osoitus suuresta asennevammasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2254117Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te981327- 481159
- 751047
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901