Sillä on kaikki kehitysmaan tunnusmerkit, mukaanluettuna surkea ja toimimaton jätehuolto.
Suurinta jätettä tosin ovat venäläiset itse. Esimerkiksi heidän hallitsijansa. Katsoin tänään dokumentin Venäjän ensimmäisestä tsaarista, Iivana Julmasta, joka oli sadistinen lapsentappaja. Iivana mm valmisti valtavia paistinpannuja, joilla hän paistoi ihmisiä elävältä. Hän myös upotti ihmisiä ensin kuumaan ja sitten kylmään veteen, vuorotellen, kunnes heidän ihonsa irtosi. Myöhemmin mm Stalin pyrki palauttamaan Iivana Julman kunniaan, sillä olihan hän itse samanlainen. Nykyään tietysti myös Putin on samanlainen. Venäjällä hallitsijana on siis aina ollut mielenvikainen sadisti, joten on syytä epäillä, että venäläiset ovat kansanluonteeltaan mielenvikaisia sadisteja ja lapsentappajia. Siitä pohjimmiltaan johtuu, ettei Venäjästä koskaan ole kehittynyt sivistynyttä länsimaata vaan se on jäänyt kehitysmaan tasolle.
Venäjä on kehitysmaa
Anonyymi-ap
3
475
Vastaukset
- Anonyymi
Miks venäjällä on kautta aikain ollut kansan teurastajia mikä tätä kansaa vaivaa. Ovatko täysin idiootteja.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18263340
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
Mikä tahansa muu kansa olisi tehnyt venäjänkaltaisesta maasta rikkaan paratiisin? On luonnonvaroja, öljyä.kultaa mineraaleja. Paljon viljelymaata eli kaikkea mitä tarvitaan? Mutta venäläiset eivät ole saaneet aikaan kuin paskalätin?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1703349Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732151Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii492068- 411971
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321471Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3851075Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1141003- 46879