Paavalin pilkkaaja jatkaa pilkkaamistaan tuomioonsa asti.

Anonyymi-ap

Pilkkaajia on aina ollut ja varsinkin lopun lähetessä heitä vaan sikiää lisää.
Näinhän Kirjoitukset käyvät toteen.

Juud 1:18
sanoen teille: "Viimeisenä aikana tulee pilkkaajia, jotka vaeltavat jumalattomuutensa himojen mukaan".

2 Piet 3:3
”Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan”…

46

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin tekee, vaikka varoitettu on lukuisia kertoja.

    • Siinäkin pilkassa on päivämääränsä.
      Toivottavasti älyää asian.

      • Anonyymi

        Noin määrätietoinen, krooninen pilkkaaminen kertoo syvästä paatumuksesta. Varsinkin kun ko. henkilö tietää, mitä tekee ja jonkin verran jopa tuntee Raamattua.


    • Paavali oli huijari, mutta ei hänen syykseen kannata laskea tyhmiä huijattuja.

    • Anonyymi

      Niin tekee. Paha hänelle, erittäin paha.

    • Anonyymi

      VAINAJAN pilkkaaminen ei ole hyväksyttävää missään kulttuurissa. Erityisen tuomittavaa se on, kun pilkan kohteena on henkirikoksen uhri ja pilkkaan sisältyy rasistinen ja väkivallan hyväksyvä viesti.

      • Anonyymi

        Sellaiselle ihmiselle mikään ei ole pyhää.


    • Nämä ateistit herjaa niin pitkään kun Jumala sallii.
      Sitten se aika loppuu .
      Surkeinta on ,että he eivät ole nähneet mikä odottaa.
      Minä olen nähnyt 2 kaksi kertaa saatanan ja voin sanoa näille pilkkaajille, että teille ei ole pienintäkään aavistusta kenen kanssa leikitte........ei pienintäkään.
      Se valehtelee teille silmät ja korvat täyteen, koska te palvelette sitä ja teot sen paljastaa.
      Koska tiedän kun olen saanut nähdä peljättäviä asioita niin vieläkin toivon, että kääntyisitte ja anoisitte armoa Jumalalta.
      Teillä kun ei ole pienintäkään ymmärrystä millainen olento vie teidät kun kuolette.
      Tehkää parannus...pyydän tehkää.

      • Anonyymi

        Erittäin vakava vetoomus, kiitos.


      • Selkäkekkanaurua vartti!


      • Anonyymi

        "Minä olen nähnyt 2 kaksi kertaa saatanan"

        Tuo paljastuksesi kertookin sinusta oleellisimman, ei enää tarvitse ihmetellä mitään juttujasi joita palstalle suollat.


      • Anonyymi

        Näyttäytyikö Saatana vain vai yrittikö tuhota?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Minä olen nähnyt 2 kaksi kertaa saatanan"

        Tuo paljastuksesi kertookin sinusta oleellisimman, ei enää tarvitse ihmetellä mitään juttujasi joita palstalle suollat.

        Niin kerroin Totuuden eli sen ,että se saatana on myös olemassa ja odottamalla odottaa, että pääsisi teihin käsiksi.
        Se silottaa teille maallisen tien se kertoo teille juuri sen minkä haluatte ja kertoo kaiken Jumalan vastaisen.
        Me uskovat tiedämme tämän realismin täysin, koska me näemme ja olemme taistelussa saatanaan ja sen joukkoja vastaan.
        Niin te pilkkaatte koska te olette täysin ulkona Totuuden ymmärtämisestä.
        Me uskovat yritämme kertoa ja varoittaa..se on tehtävämme.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Niin kerroin Totuuden eli sen ,että se saatana on myös olemassa ja odottamalla odottaa, että pääsisi teihin käsiksi.
        Se silottaa teille maallisen tien se kertoo teille juuri sen minkä haluatte ja kertoo kaiken Jumalan vastaisen.
        Me uskovat tiedämme tämän realismin täysin, koska me näemme ja olemme taistelussa saatanaan ja sen joukkoja vastaan.
        Niin te pilkkaatte koska te olette täysin ulkona Totuuden ymmärtämisestä.
        Me uskovat yritämme kertoa ja varoittaa..se on tehtävämme.

        Itse olen uskova kristitty. Minulla on vastaavanlainen kokemus. Kammottavan hirveä. Mutta, kun sain hetken ymmärrystä ja huokaisin Jeesuksen nimen, se väistyi! Se riitti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen uskova kristitty. Minulla on vastaavanlainen kokemus. Kammottavan hirveä. Mutta, kun sain hetken ymmärrystä ja huokaisin Jeesuksen nimen, se väistyi! Se riitti.

        Jeesuksen nimi on ylitse kaiken muun olevaisen ja olemattoman.


    • Anonyymi

      Joskin ei ateistit Paavalia herjaa. Ei ateisti ymmärrä Raamattua siten että osaisi kertoa mitä Paavali valehtelee, miten häneen mennyt väärä Henki. Paavalia herjaa ne, jotka eivät usko uuden liiton Pyhän Hengen liittoon. He yrittävät saada Paavalin olemaan eksyttäjä, joka väärin korostaa Pyhää Henkeä. Siitä Paavalin herjaamisesta on kyse. Miksi ateistit jotain Paavalia herjaisivat jos eivät usko edes Jumalaan eikä mihinkään mitä Raamatussa kirjoitetaan. Ei heillä olisi mitään tarvetta vain Paavalin juttuja yrittää muuttaa toiseksi kuin mitä ne ovat. Ja eivät he edes ymmärtäisi juuri sopivia kohtia väittää valheeksi.

      • Anonyymi

        Pahin Paavalin herjaaja onkin eräs katkeroitunut mies, jonka motiivia on vaikea arvata. Ehkä hän saa siitä ”sisältöä” elämäänsä, tiedä sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahin Paavalin herjaaja onkin eräs katkeroitunut mies, jonka motiivia on vaikea arvata. Ehkä hän saa siitä ”sisältöä” elämäänsä, tiedä sitten.

        Sillä solvaajalla ei asiat ole hyvin. On polttanut paljon siltoja takanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä solvaajalla ei asiat ole hyvin. On polttanut paljon siltoja takanaan.

        Se on yhden miehen lahko. Rauniot takana.


      • Anonyymi

        Hema on ateisti ja herjaa kaikkia, mikä liittyy kristinuskoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pahin Paavalin herjaaja onkin eräs katkeroitunut mies, jonka motiivia on vaikea arvata. Ehkä hän saa siitä ”sisältöä” elämäänsä, tiedä sitten.

        Se herjaaja on äärimmäistä pimeyttä täynnä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on yhden miehen lahko. Rauniot takana.

        Loputtomiin herjaajat eivät jatka.Siihen tulee loppu.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Loputtomiin herjaajat eivät jatka.Siihen tulee loppu.

        Se on silloin katkeran elämän katkera loppu. Lukuisista kehoituksista huolimatta ei tehnyt parannusta herjoistaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on silloin katkeran elämän katkera loppu. Lukuisista kehoituksista huolimatta ei tehnyt parannusta herjoistaan.

        Ja sellaisen vuoksi ei pidä uskovankaan silmää räpäyttää kun tuomio tulee.
        Se tuomio on oikea tuomio, minkä Jumala antaa.
        Mitään sääliä ei pidä sellaista kohtaan tuntea.
        Jokaisen tulee elää elämä hyvin, että pysyy järkähtämättä pystyssä tekojensa edessä se joka ei elä varoituksista huolimatta on otettava vastaan Totuus, joka on totta jota ei voi huijata tai manipuloida.
        Se on niin.


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa. Monet ateistit ovat pilkanneet ja pilkkaavat edelleen uskovia, Raamattua, Raamatun henkilöitä, jopa Jeesusta Kristusta, joka on heidän puolestaan suunnattomasti kärsinyt.


    • Anonyymi

      Säälittävä mies!

    • Anonyymi

      Se on erikoinen asia tämä, kun pilkkaaja, joka on tarpeeksi syvälle mennyt pilkkaamisessaan, niin silloin tämä ihminen muuttuu turtaksi kaikelle Jumalan Hengen vaikutuksille ja Jumalan sanan kehoituksille. Se on tarkalleen sama kuin sanonta ”vettä hanhen selkään.”

    • Anonyymi

      Sinänsä melko normaalia että lakihenkiset harhaoppiset eivät voi hyväksyä Paavalia. Entistä kiikofariseusta, joka kääntyi sitten pois lakihenkisyydestä. Sellainen on lakihenkisen näkökulmasta luopio. Silloin kaikki mitä hän esittää uskosta on tietenkin lakihenkiselle valhetta. Eihän kukaan nyt voi kääntyä pois lakihenkisyydestä ja tulla uskoon. Sen täytyy olla pahojen henkien tekoja.

      Oikeastaan lakihenkisen harhappisen on pakosta herjattava Paavalia ja tehtävä hänestä valehteiija jos aikoo sovittaa UT:n teksti lakihenkiseen harhaoppiin. Muuta tietä ei ole.

      • Sinulla taitaa olla tietoa enemmän kuin tässä kerrot.


    • Anonyymi

      Synnintekijät uhoaa, että mitään lakeja ei ole, koska synti tarkottaa Jumalan lain rikkomista.

      1. Joh. 3:4

      Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

      • Anonyymi

        Oikein kirjoitat.

        Jumalan lakien kieltäjille ja kumoajille totuus selviää vasta taivaanportilla.

        Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, TE LAITTOMUUDEN TEKIJÄT."


    • Anonyymi

      Jumalan lakien ja käskyjen kunnioittaminen ja totteleminen on merkki, että ihmisellä on oikea Pyhä Henki, eikä vain sitä matkiva villitsevä hurmoshenki, jota on kovasti liikkeellä, varsinkin ns. vapaissa suunnissa.

      Hes. 36:27

      Henkeni minä annan teidän sisimpäänne ja vaikutan sen, että te vaellatte minun käskyjeni mukaan, noudatatte minun oikeuksiani ja pidätte ne.

    • Anonyymi

      Raamattu varoittaa terveen kristinuskon sekaan noin 100 v. sitten ilmestyneistä ns. vapaista suunnista. Kaikki ei ole kultaa, mikä kiiltää.

      2. Piet. 2:19

      He lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.

      • Anonyymi

        Kaikkea jumalisuutta ja apostoleja, varsinkin Paavalia herjaava äärilahkolaisuus on syvältä, syvältä Perkeleen vallan ytimestä. Siksi, HAVAHDU JA TEE PARANNUS!


    • Anonyymi

      Jumala nauraa lain kieltäjille, lahkolaisille, hurmostelijoille, pellehermanneille.

      Kaatajat, jalanvenyttäjät, ihmeparantajat, puoskarit, sielunhoitajat, ennustajat jne.

      "Katkaiskaamme heidän kahleensa, heittäkäämme päältämme heidän köytensä.
      Hän, joka taivaassa asuu, nauraa; Herra pilkkaa heitä."

      • Anonyymi

        Kristityt taistelevat tuulimyllyjä vastaan, jotain sellaista vastaan, jota ei ole olemassa. Ymmärtäkää nyt, että jotkut raamatunkohdat ovat vertauskuvallisia. Se pelätty paholainen on vertauskuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristityt taistelevat tuulimyllyjä vastaan, jotain sellaista vastaan, jota ei ole olemassa. Ymmärtäkää nyt, että jotkut raamatunkohdat ovat vertauskuvallisia. Se pelätty paholainen on vertauskuva.

        Niin kuin Don Quijote taisteli.


      • Anonyymi

        Herra pilkkaa heitä.
        Todellinen jumala ei pikkaa ketään. Millaista jumalaa oikein palvelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herra pilkkaa heitä.
        Todellinen jumala ei pikkaa ketään. Millaista jumalaa oikein palvelet?

        Kristityt ei palvelee pilkkaajajumala.


    • Anonyymi

      Jumala nauraa lain ja käskyjen kieltäjille. He ovat kapinassa Jumalaa vastaan.
      Ps.2
      "Katkaiskaamme heidän kahleensa, heittäkäämme päältämme heidän köytensä.
      Hän, joka taivaassa asuu, nauraa; Herra pilkkaa heitä."

      • Anonyymi

        https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/toimittajalta-kristinusko-on-joko-jumalallinen-rakkaustarina-tai-kosminen-painajainen
        Jumalan ikioma Auschwitz

        On teoriassa mahdollista, että maailman tyhjästä luonut Jumala on luodessaan päättänyt, että osa luoduista joutuu lopulta ikuiseen kidutukseen. David Bentley Hartin mukaan sen sijaan ei ole edes teoriassa mahdollista, että sellainen Jumala olisi hyvä.

        Jos yksikin luotu joutuisi lopulta ikuiseen tuskaan, maailma olisi kosminen painajainen ja sen luoja kosminen Hitler.

        Hitleriä ja Jumalaa erottaisi lähinnä se, että Hitlerin masinoima holokausti kesti muutaman vuoden, mutta Jumalan ikioma Auschwitz olisi ikuinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/toimittajalta-kristinusko-on-joko-jumalallinen-rakkaustarina-tai-kosminen-painajainen
        Jumalan ikioma Auschwitz

        On teoriassa mahdollista, että maailman tyhjästä luonut Jumala on luodessaan päättänyt, että osa luoduista joutuu lopulta ikuiseen kidutukseen. David Bentley Hartin mukaan sen sijaan ei ole edes teoriassa mahdollista, että sellainen Jumala olisi hyvä.

        Jos yksikin luotu joutuisi lopulta ikuiseen tuskaan, maailma olisi kosminen painajainen ja sen luoja kosminen Hitler.

        Hitleriä ja Jumalaa erottaisi lähinnä se, että Hitlerin masinoima holokausti kesti muutaman vuoden, mutta Jumalan ikioma Auschwitz olisi ikuinen.

        Jos ihmiset ajattelevat Jumalasta kuten Calvin, on lähinnä makuasia, palvooko ihminen Jumalaa vai paholaista.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihmiset ajattelevat Jumalasta kuten Calvin, on lähinnä makuasia, palvooko ihminen Jumalaa vai paholaista.

        Kristinusko, tai se, mitä siitä on jäljellä, vaikuttaa Tukholman syndroomalta.

        Tukholma-syndrooma on psykologinen tila, jossa panttivangeille tai muulla tavoin vastoin tahtoaan kaapatuille henkilöille kehittyy myötämielinen suhtautuminen kaappaajiinsa. Syndrooman vaikutuksesta kaapatut saattavat puolustaa kaappaajiaan tai auttaa näitä, sekä antaa jälkeenpäin näistä myötämielisiä todistuksia.

        Ehkä tällä ikuisella helvettiopilla on jotain tekemistä sen kanssa, vaikkakin huonommassa muodossa. Kristittyjen on pakko rakastaa sitä, joka lähettää ihmisiä ikuiseen kidutukseen. Koska jos ei rakasta, se on syy joutua ikuiseen kidutukseen. Mutta entä jos hän jonain päivänä lähettää myös "pelastuneet" ikuiseen kidutukseen? Koska miten voitte luottaa sellaisen sanaan, joka käyttäytyy niin? Kristityn elämä on siis jatkuvaa pelkoa, jopa "taivaassa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/toimittajalta-kristinusko-on-joko-jumalallinen-rakkaustarina-tai-kosminen-painajainen
        Jumalan ikioma Auschwitz

        On teoriassa mahdollista, että maailman tyhjästä luonut Jumala on luodessaan päättänyt, että osa luoduista joutuu lopulta ikuiseen kidutukseen. David Bentley Hartin mukaan sen sijaan ei ole edes teoriassa mahdollista, että sellainen Jumala olisi hyvä.

        Jos yksikin luotu joutuisi lopulta ikuiseen tuskaan, maailma olisi kosminen painajainen ja sen luoja kosminen Hitler.

        Hitleriä ja Jumalaa erottaisi lähinnä se, että Hitlerin masinoima holokausti kesti muutaman vuoden, mutta Jumalan ikioma Auschwitz olisi ikuinen.

        On siis aivan selvää, että tässä tapauksessa kyse ei ole lainkaan jumalasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siis aivan selvää, että tässä tapauksessa kyse ei ole lainkaan jumalasta.

        Katkaiskaamme heidän kahleensa, heittäkäämme päältämme heidän köytensä.
        Hän, joka taivaassa asuu, nauraa; Herra pilkkaa heitä
        Haahaahaaa. Jos niin olisi, on lähinnä makuasia, palvooko ihminen Jumalaa vai paholaista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5841
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2017
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1775
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe