Sinä joka et osaa tehdä omia mietelmiä, kuin vain Pyhien kirjoituksista.

Anonyymi-ap

Olet luuseri ja tylsimys.

10

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Virhe.

      Pyhien kirjoituksia eri tavoin.

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍒 ­­N­­y­m­­f­­­o­m­­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18263938

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Nämä sanat jotka puhun ovat HENKI JA ELÄMÄ.

      Ei ihminen elä yksin leivästä vaan jokaisesta sanasta joka lähtee Jumalan suusta.

      On olemassa neljä eri ihmistyyppiä

      1. Asiakeskeinen
      2. Ihmiskeskeinen
      3. Nautintokeskeinen
      4. Konekeskeinen

      Asiakeskeisyys on kuivaa.

      On olemassa kaksi miestyyppiä

      1. Metsästäjä jolle viina on kaikki kaikessa
      2. Keräilijä jolle pimppi on kaikki kaikessa

      On olemassa sellaisia jotka haluaa kaikkien olevan samanlaisia kuin mitä itse on. Vain yksi tyyppi ihmisiä on sallittu. Miksi? Sitä en tiedä. Kerro sinä.

      • Anonyymi

        Sinä ja mikä henki sinussa?


      • Anonyymi

        Ihmisten stereotypiointi on aina vähän hoopoa, mutta jos uskomme tuon jaottelusi, niin mikä on se ainut sallittu ihmistyyppi?

        Kysymyksesi ”miksi” jää vähän vaikeaksi, kun en edes ole samaa mieltä kanssasi tuollaisten jaottelujen mielekkyydestä saati, että jonkintyyppiset ihmiset olisivat jotenkin kiellettyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ja mikä henki sinussa?

        Tuo henkilö vaimoineen ja muine henkineen on kyllä kiinnittänyt huomiota.

        Noita ei kasva kuin lähinnä Pirkanmaalla. Savolaistenkaan "vitsit" eivät ole hauskoja kuin ehkä savojengin omissa piireissä, mutta tuo Ikaalisten ympäristö lyö kyllä tyhmyydessään ja alatyylisissä viisasteluissaan ja puujalka-"vitsailuissaan" kepeästi laudalta muun Suomen.

        Muusta maailmasta nyt puhumattakaan.

        Heidät tunnistaa heti. Pärjäisi ehkä Putous-tyyppinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisten stereotypiointi on aina vähän hoopoa, mutta jos uskomme tuon jaottelusi, niin mikä on se ainut sallittu ihmistyyppi?

        Kysymyksesi ”miksi” jää vähän vaikeaksi, kun en edes ole samaa mieltä kanssasi tuollaisten jaottelujen mielekkyydestä saati, että jonkintyyppiset ihmiset olisivat jotenkin kiellettyjä.

        Konekeskeinen.

        Jaottelu eri tyyppeihin on siinä mielessä mielekästä että se on PARANNUS entiseen nähden. Eräät pyrkii askel askeleelta parantamaan tai täydellistämään kuvaa todellisuudesta.

        Jos on ottanut Kristuksen vastaan ei pelkää valoa , vaan on mieltynyt valoon.
        Mutta jos on tunnustamatonta syntiä tai ei ole Kristuksesta kiinnostunut niin kaihtaa valoa. Näin opetti Apostoli Johannes.

        Miten itse omin sanoin asian näet? Miksi ei saa muka jaotella eri tyyppeihin. Mulla on kaksi kaveria. Toinen on täysin riippuvainen ihmissuhteista ja on puhelimessa monta tuntia päivässä. Toinen taas on nautintokeskeinen ja polttaa ketjussa tupakkaa , nauttii ruokaa ja käyttäisi huumeita jos pystyisi.
        Mä itse olen asiakeskeinen ja siteeraan vain kirjoituksia. Olen siis tylsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo henkilö vaimoineen ja muine henkineen on kyllä kiinnittänyt huomiota.

        Noita ei kasva kuin lähinnä Pirkanmaalla. Savolaistenkaan "vitsit" eivät ole hauskoja kuin ehkä savojengin omissa piireissä, mutta tuo Ikaalisten ympäristö lyö kyllä tyhmyydessään ja alatyylisissä viisasteluissaan ja puujalka-"vitsailuissaan" kepeästi laudalta muun Suomen.

        Muusta maailmasta nyt puhumattakaan.

        Heidät tunnistaa heti. Pärjäisi ehkä Putous-tyyppinä.

        Pohjanmaalaisten vitsit ovat syvällä haudoissa, en ole kuullut itse mitään,


    • Anonyymi

      Mehän olemme sellaisia kuin evoluutio on meidät miljoonien vuosien kuluessa luonut. Toisin ajatteli sivistää vasta parin viimeisen tuhannen vuoden aikana ja tehdä sellaisen evoluutiohyppäyksen siinä. Siksi se meni vähän vinksalleen eikä tullu viisasta humaania ihmistä, joka rauhassa rakentama elämää, vaan tuli sotaisa satuolentoihin uskova olento, jonka päämäärä on vain tuottaa mahdollisimman suuria määriä aseita.

      Joten ei ihme jos luonne on vähän kieroutunut.

      Tosin ei evoluutiolla ole mitään päämäärää tehdä ihmistä ilman kahdensuuntaisia persoonallisuushäiriöitä, vaan sille kaikki on sattuman oikkuja.

    • Anonyymi

      Kyllä he sen verran osaavat tehdä omia mietelmiä, että laittavat pyhiin kirjoituksiin sellaista mitä itse pyhissä kirjoituksissa ei ole edes mainittu.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4985
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe