Master replicat

Mystery Jedi

Master replicat ovat aivan sika kalliita! Eikö niitä löydy mistään halvemmalla? Tai edes Suomesta? Vastauksia kiitos.

25

3061

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yara

Suomesta löytyy ainakin pari valomiekkamallia pulju.netistä. Maksaa vähän päälle 200e =)

• Darth Divionn

niistä oikeista valomiekka kopioista..siis että ne on tehty alkuperäisistä osista...? Nehän maksaa jotain 369 dollaria..plus..toimitus 60 dollaria..kallista. Ite haluaisn tilata Darth Vaderin valomiekan.

• Mystery Jedi

Juuri niistä puhun. Eli myydäänkö niitä Suomessa missään? Jenkeistä nimittäin se maksaisi paljon enemmän (tietääkseni)...

• Darth Divionn
        Mystery Jedi kirjoitti:

Juuri niistä puhun. Eli myydäänkö niitä Suomessa missään? Jenkeistä nimittäin se maksaisi paljon enemmän (tietääkseni)...

Tuskin niitä suomessa myydään. Ehkä jos oikein hyvin ettii. Mulla olis vielä yks kysymys.. haluaisin tilata vielä sellaisen Force Fx valomiekan..loistaakohan se aidosti? Se sisältää muistaakseni noin 45 prosenttia alkuperäisiä osia.
        Onkohan ostamisen arvoinen?

• Mystery Jedi
        Mystery Jedi kirjoitti:

http://toypalace2.shoppingserver.de/start.mv?L=English

Mutta aivan mainioita nuokin... Paitsi että aivan törkeän kallista ja lähes kaikki ovat loppuunmyytyjä. Eli tietääkö kukaan paikkaa SUOMESTA jossa näitä myytäisiin

• Mystery Jedi
        Darth Divionn kirjoitti:

Tuskin niitä suomessa myydään. Ehkä jos oikein hyvin ettii. Mulla olis vielä yks kysymys.. haluaisin tilata vielä sellaisen Force Fx valomiekan..loistaakohan se aidosti? Se sisältää muistaakseni noin 45 prosenttia alkuperäisiä osia.

En sattumoisin tuollaista force fx valomiekkaa omista joten en tiedä... Mutta hyvältähän ne vaikuttaa. ;)

• Darth Divionn
        Mystery Jedi kirjoitti:

http://toypalace2.shoppingserver.de/start.mv?L=English

Mutta aivan mainioita nuokin... Paitsi että aivan törkeän kallista ja lähes kaikki ovat loppuunmyytyjä. Eli tietääkö kukaan paikkaa SUOMESTA jossa näitä myytäisiin

Voi pask...tosiaan lähes kaikki on loppunmyytyjä..mutta mä tiedän toisen sivun missä on paljon enemmän jäljellä.

• Mystery Jedi
        Darth Divionn kirjoitti:

Voi pask...tosiaan lähes kaikki on loppunmyytyjä..mutta mä tiedän toisen sivun missä on paljon enemmän jäljellä.

Mikäs se sivu mahtaa olla? Masterreplicas.com? Vai joku muu? Kerro pliis

• yara
        Darth Divionn kirjoitti:

Mulla on tuollainen force fx Vaderin valomiekka. Mielestäni se loistaa melkoisen hienosti ja aidosti,varsinkin vähän hämärässä.(Äänetkin enimmäkseen ihan OK)Mutta tää on vaan meikäläisen mielipide.

• Darth Divionn
        Mystery Jedi kirjoitti:

Mikäs se sivu mahtaa olla? Masterreplicas.com? Vai joku muu? Kerro pliis

että näin..sielä on vaa kalliit tomituskulut..

• Darth Divionn
        yara kirjoitti:

Mulla on tuollainen force fx Vaderin valomiekka. Mielestäni se loistaa melkoisen hienosti ja aidosti,varsinkin vähän hämärässä.(Äänetkin enimmäkseen ihan OK)Mutta tää on vaan meikäläisen mielipide.

Paljonko meni rahaa yhteensä? Toimitus miekka jne.?

• yara
        Darth Divionn kirjoitti:

Paljonko meni rahaa yhteensä? Toimitus miekka jne.?

...miekka maksoi 219e ja toimitus muistaakseni kympin,tämä siis suomesta tilattu.(pulju)

• anttiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
        yara kirjoitti:

tiiätkö yhtään kauppaa josta saa fx force valomiekan

• palpatine

master replica olisi hieno!

• aidon näköisen valomiekan

enkä mitään jonkun lelufirman halpoja jäljitelmiä

• meneekö

force fx valomiekkojen terää sisään, vai jääkö se kokonaan ulos?

• Luke Skywalker
        meneekö kirjoitti:

force fx valomiekkojen terää sisään, vai jääkö se kokonaan ulos?

Ne terät on "normaaleissa" ihan pönkköjä, removable -malleista saa terän irti. Missään mallissa terät ei kuitenkaan mene sisälle, ja elokuvissakin (ehkä) on terät kokonaan tehty tietokoneilla animoimalla.

• lolol
        Luke Skywalker kirjoitti:

Ne terät on "normaaleissa" ihan pönkköjä, removable -malleista saa terän irti. Missään mallissa terät ei kuitenkaan mene sisälle, ja elokuvissakin (ehkä) on terät kokonaan tehty tietokoneilla animoimalla.

siis elokuvissa siinä on semmonen puutikku

• NappeKopteri

olin tilaamas Fx valomiekkaa amazonist mut sit se herjas et sitä ei voi lähettää suomeen!=(

• Luke Skywalker
        NappeKopteri kirjoitti:

olin tilaamas Fx valomiekkaa amazonist mut sit se herjas et sitä ei voi lähettää suomeen!=(

shop.starwars.com

• Luke Skywalker

Esim. StarWars Force FX lightsaberit maksaa 120 dollaria toim. kulut. Itse olen katsellut niitä esim. shop.starwars.com:ista.

• 17

jep, olen ehdottomasti samaa mieltä.

• Star Wars Fan

kyllä näitä pystyy suomesta tilata... ja on ne kalliita.... huuto.net tai muista huutokauppa sivuista tai näiltä halvoilta sivustoilta niin saa ehkä halvalla ja ku ne teki leffaa niil oli tommoset fx lightsaberit elikkä niil oli kahva ja sit sielt törrötti muovi keppi minkä sisässä oli vaikka punasta väriä ja ne taistelivat niillä ja se oli hyvin kiinni siellä.... itte haluisin semosen mitä käytti leffassa semmoben kopio..

• Kaikki tietävä

Leffassa ne käyttivät oikeata kahvaa mutta se terä saattoi olla rautaa muovia yms, katsokaa jedi pediasta "valomiekka" tai "valosapeli" Siellä lukee että miten missäkin osassa valomiekat on luotu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3445
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1868
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1178
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe