Kysyn ihan tosissani (en halua asiattomia mielipiteitä) mitä mieltä olette tällaisesta "fetissistä" kun siskoni halusi että sheivaan häneltä karvat, hän on itse tehnyt minulle saman kaksi kertaa jo aiemmin!! Oikeastaan tuntui hienolta kun hän rauhallisesti makasi sohvallani selällään ja antoi tapahtua täydessä rauhassa, ehkä hän nautti vielä enemmän kuin minä? En ymmärrä, en tiedä mutta voitte pitää minua hulluna? Mutta siinä tapauksessa myös siskoani, hän on sairaanhoitaja Espoon sairaalassa
Rehtii mielestänne!!
6
635
Vastaukset
- Anonyymi
Siis Espoon Jorvin sairaala
Jorvin sairaala avattiin 1976, on yliopistosairaala, kuuluu Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiiriin ja sen HYKS-sairaanhoitoalueeseen. Espoon sairaala on Espoon kaupungin sairaala, aloitti toimintansa 7. maaliskuuta 2017.
Espoon sairaala on rakennettu Jorvin viereen ja sisäkautta on kävely-yhteys.- Anonyymi
Tri-is.eli.Triceratops kirjoitti:
Jorvin sairaala avattiin 1976, on yliopistosairaala, kuuluu Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiiriin ja sen HYKS-sairaanhoitoalueeseen. Espoon sairaala on Espoon kaupungin sairaala, aloitti toimintansa 7. maaliskuuta 2017.
Espoon sairaala on rakennettu Jorvin viereen ja sisäkautta on kävely-yhteys.Kamelinpaska se taas jaksaa
- Anonyymi
Aloituksessasi et mainitse, kumpaa sukupuolta olet. Jos olet itse mies, on vähintään luontevaa, että sisarukset sheivaavat toisensa, koska se tuntuu molemmista miellyttävältä ja asialliselta.
Jos taas olet nainen, kynnys lienee korkeampi, mutta jos se miellyttää, ei siinä pitäisi olla mitään moittimista tai kummastelemista. Eli senkus vaan.- Anonyymi
Olen mies. Siskoni on just Järvinen sairaalassa hoitajana. Itse en tiedä Järvinen tai Espoon kaupungin sairaalasta mitään koska en ole kummassakaan käynyt. No Jorvissa kanttiinissa kaksi kertaa kahvilla kun hain siskoni autolla kylään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mies. Siskoni on just Järvinen sairaalassa hoitajana. Itse en tiedä Järvinen tai Espoon kaupungin sairaalasta mitään koska en ole kummassakaan käynyt. No Jorvissa kanttiinissa kaksi kertaa kahvilla kun hain siskoni autolla kylään.
Ei Järvisen sairaala vaan Jorvi!! Tämä automaattinen ennakko kirjoituksessa tekee usein tuollaista jos ei ole tarpeeksi huolellinen
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609275Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492859Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja332639- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971945- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241816Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501351Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281211