Nehemia seurakunnan profeetta Jari Pasanen unet ilmestykset ym
https://nehemia.fi/
Profeetan unet näyt profetiat
13
640
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka jotain profetioitakin olisit saanutkin älä silti ylpisty ja korota itseäsi profeetaksi.
- Anonyymi
Et kyennyt ennustamaan koronaa etkä ukrainan sotaa. Olet vaan profetoinut tuomioita suomelle mutta mitään ei ole tapahtunut. Olet siis väärä profeetta.
- Anonyymi
Oletko siis korottanut itsesi profeetaksi ja sitten vaatinut näkyjä Jumalalta?
- Anonyymi
Kommunistisen puolueen ulostama Natsi-Venäjä tulee totaalituhoamaan itsensä.
Todellisen Kristuksen kieltämään Kremliin ei tule jäämään hiiltynyttä kiveäkään kiven päälle.
Tämä on annettu sana ja oikea ennustus. Se on tosi.
Ymmärrä uskova, jos ymmärrät, että Moskovassa asuu nyt vain Saatana ja hänen opetuslapsensa.- Anonyymi
Suomessa asuu ainakin yksi oikea profeetta :)
- Anonyymi
Onko tämä profeetan ilmoitus tulevasta?
- Anonyymi
Onko yksikään aloittajan profetia toteutunut koskaan?
- Anonyymi
Näin viime yönä unta, että Suomi oli liitetty osaksi Ruotsiin ja se tuntui turvalliselta ja todelta... Viekö Stubb meidät Ruotsin yhteyteen?
- Anonyymi
Miksi sinulle ei kelpaa mikään muu seurakunta, kuin itse perustamasi? Vai onko niin, että mikään muu ei sinua puhumaan edes päästäisi taustasi vuoksi?
- Anonyymi
Pasanen vierailee vain kokouksissa joissa saa puhujan paikalta tittelöidä itseään profeetaksi. Pelkkä seurakunnan rivijäsenen paikka ei kelpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pasanen vierailee vain kokouksissa joissa saa puhujan paikalta tittelöidä itseään profeetaksi. Pelkkä seurakunnan rivijäsenen paikka ei kelpaa.
Sitten ihan samaa kastia kuin Piho. Tällaisille kavereille muutaman kymmenen höynäytettävän seuraajan joukko kummasti aina löytyy.
- Anonyymi
Pastori profeetta insesti
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882