sinkku nuori mies

sinkku nuori mies 38 vuotias etsii Naisia ​​ja avopareja turku alueelta

20

1025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kik tku5252 kaikkeen valmis 25v blondi

      • Anonyymi

        Onko snapchat?


      • Anonyymi

        Nimenomaan sulle kun sellasen löytänyt buaahaa


    • Anonyymi

      Täällä pariskunta M67 ja N62 Turusta. Haluaisitko tulla nussimaan vaimoani ? Hän tykkää nuoremmista ja antaa joka reikää paljaalla.

      • Anonyymi

        Olisi 33v mies joka olisi kiinnostunut mahdollisesti


    • Anonyymi

      "38v"nuori 😂😂😂😂😂😂😂😂

    • Anonyymi

      Kyllä Naantalista olemme, 36v rva hivenen tanakka , pyoriä peppu,on himottava näköinen.Olen kiva himokas rva, aluksi vai salaisii tapaamisii, kiihkee topakka naine olen mikä sexii liittyy. Haluaisi että mies olisi kestävä kiihkee ottamaa,se on toive.
      Ajatuksia haluaisin,mite edetää.

      • Anonyymi

        Moi Rva 36v! Huomioi ton kirjotukses,kiinnostaa niin hemmetisti,mä olen kyllä myös tästä Naantalista,olen 33v ex ukkomies,olen noi 1v asunut täällä.
        Toi kirjoitikses ,kertoo olet himottava tanakka rva, jota varmasti haluan,tulet saamaa tosi kyyttiä, täällä mun asunnolla,on turvallista kaikkee salaisee toimintaa.
        Oletko rva haluistasi varma, nyt sinulla mahdollisuus
        Mulkkun on käyrä jäykkänä,22,7 cm liki 23cm paksu 7cm tosi iso terska. Olen kestävä kihkee, en koviakaa töitä kaihda, saat rajua raaka rakkautta kokea turvallisesti salaa mite haarojesi välistä vittuasi kiimasta nussitaa. Saataisiko taaskin naapureilta, valitus huomautus kirjeet, että sänngy takoo seinää, ja kuulu huuto kirkuminen ,kun naisia akkoja nussitaa pannaan.
        Kun tunnet halua tähän tehdää hyvää toisillemme.


      • Anonyymi

        Vieläkös teillä seura haussa? - m33


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkös teillä seura haussa? - m33

        Jes,! Kyllä vaa on mies 33v käytettävissä, kertokaa ihmeessa mitä voin tehdä ja minkälaisille ihmisille.


    • Anonyymi

      Raisiossa olisi 27-vuotias rouva halukas leikkiin mukaan.
      Olen sopusuhtainen normaali suomalainen nainen.

      • Anonyymi

        Voisko 55v ukm päästä kylään?


      • Anonyymi

        Miellyttäisi hhhmmmm


      • Kiinostais miten tavoittaa sinut 27v nainen t.33v mies


    • Anonyymi

      Moro vaan! Sinä 38v nuorehko mies.
      Olisimme kovinki kiinnostuneet sinusta nuorehko mies. Olemme kyllä avopari, m 49v n47v , kyllä me haluaisimme,nuoremma kiihkeempi otteise sinkku miehe,ottamaa avokki naista kunnolla halujensa mukaa, ilman mitää vastuuta vapaasti luonamme vieraskammari on sitä varten.
      Naine on ihan kiinnostava oloinen näköinen,kui miehet kyllä häntä seuraa.
      165cm 74kg ihan tiukat jämäkät ovat tissit, että tuo pyöreähkö takapylly,pukeutuu tosi sexi kuteisii.
      Voisitko ajatella tälläistä naista otettavaksi,me haluumme.
      Olemme Naantalin seutuvilla.

      • Anonyymi

        Nimenomaan mitäs olet.


    • Anonyymi

      H­­e­­­i! Ku­ts­­um­­me sinu­­­t kä­ym­ään u­­ude­­­ss­a cha­­­tis­­sa! Meitä on yli mil­jo­­ona! 👉 http://arara-ik.com/H/H5x7N8

    Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2211
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      64
      1866
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1685
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1612
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1584
    6. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      143
      1516
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1504
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1208
    Aihe