Vihdoin tästä Haavistosta eroon

Anonyymi-ap

Tämä on häirinnyt jo kolmea pres. vaaleja

31

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Halla - ahon äänet ekalta kierrokselta periytyivät Stubille. Siitä ei ollut arvuuttelua . Ainoastaan voi aprikoida , että kumpaa peruspersu vihaa enemmän , homoa vai maahanmuuttajaa.

      • Anonyymi

        Voin vastata, että maahanmuuttajaa, jos homo suosii maahanmuuttajaa, viha voi olla yhtäsuuri


    • Anonyymi

      Stubista tuli puolelle väestöstä presidentti. Puolet on ilman pressaa.

      • Anonyymi

        Ei tullu hetikään puolelle Suomelle, meitä toisella kierroksella äänestämättä jättäneitä on melkein 40%. Eli jos stubbi saikin annetuista äänistä karvan verran enemmän kuin Haavisto, ei ole kuitenkaan kuin reilut 30% kansasta.


      • Anonyymi

        Näin on. Toivottavasti Stubb harkitsee puheitaan eikä puhu kuten vaalikeskustelussa .


      • Anonyymi

        Niinpä, ainakaan minä en tunnusta Stubbia presidentikseni, koska olen inhonnut aina koulukiusaajia. Niinistö jatkaa edelleen mun presidenttinä, ja toivon Stubbin olevan nimellinen presidentti vain kuusi vuotta - jos jaksaa olla sitäkään, levoton tyyppi kun on.


    • Anonyymi

      Hyvä että tästä ikihomosta vihdoin päästään eroon Suomen politiikassa

      • Anonyymi

        Pekalla on paljon tärkeämpääkin tekemistä, kuin olla pepsodent mainoksen maskottina, mihin Stubb on kuin luotu.


      • Anonyymi

        Tuhkaluukku on tosiaan paskomista varten. EXIT ONLY!


      • Anonyymi

        "Hyvä että tästä ikihomosta vihdoin päästään eroon Suomen politiikassa"

        Voi voi, älä vain näin kotona ajattele. Tiedän vaimon sosiaalityö taustan kautta että useampia lapsia hylkää vanhempansa ja varsinkin isänsä , isän mielipiteiden takia.
        Jopa siinäkin tapauksessa kun on hyviä ystäviä sateenkaarimielisiä, eikä uskalla tuoda niitä kotiinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hyvä että tästä ikihomosta vihdoin päästään eroon Suomen politiikassa"

        Voi voi, älä vain näin kotona ajattele. Tiedän vaimon sosiaalityö taustan kautta että useampia lapsia hylkää vanhempansa ja varsinkin isänsä , isän mielipiteiden takia.
        Jopa siinäkin tapauksessa kun on hyviä ystäviä sateenkaarimielisiä, eikä uskalla tuoda niitä kotiinsa.

        En kyllä tuota satua kuullut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuhkaluukku on tosiaan paskomista varten. EXIT ONLY!

        Noo. Joko saat äänestää itsekin kuuden vuoden päästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo. Joko saat äänestää itsekin kuuden vuoden päästä?

        Kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekalla on paljon tärkeämpääkin tekemistä, kuin olla pepsodent mainoksen maskottina, mihin Stubb on kuin luotu.

        Antti Kaikkonen


      • Anonyymi

        Antti Kaikkonen


    • Anonyymi

      Helvetin hyvä ettei tästä homosta tullut pressaa, eka vaalit itsellä

      • Anonyymi

        Itse olen kolme kertaa äänestänyt vain siksi ettei homoa Suomen pressaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen kolme kertaa äänestänyt vain siksi ettei homoa Suomen pressaksi

        Ihan hirveä jännitys laukesi, kun selvis että Stubbi voittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hirveä jännitys laukesi, kun selvis että Stubbi voittaa.

        Ja 6v päästä Antti Kaikkonen. Ministeri joka vei Suomen vahvaan puolustusliittoon ja neuvotteli kumppanuus/yhteistyösopimukset mm Britannian kanss


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja 6v päästä Antti Kaikkonen. Ministeri joka vei Suomen vahvaan puolustusliittoon ja neuvotteli kumppanuus/yhteistyösopimukset mm Britannian kanss

        Toivottavasti Antti Kaikkonen jatkaisi 6 vuoden kuluttua ja Olli Rehnin linjalla.
        Ei Stubbia kestäisi enää toista kautta. Niinistö olisi saanut jatkaa kolmannenkin kauden.


    • Anonyymi

      Haavisto osoitti kykynsä AL Hol asiassa ,toimi ilman valtuuksia ja pyrki sitten kääntämään syyt alaiselleen.
      Tällainen henkilö joka ei tee aitoa yhteistä , olisi ollut vaarallinen Suomelle

      Pian tämän vaalin jälkeen kuulemme kyllä paljastuksia

      • Anonyymi

        "Haavisto osoitti kykynsä AL Hol asiassa"

        siinä olen samaa mieltä, Haavistolla on sana hallussa, koskaan ei joutunut vastuuseen ja selittämään.


    • Anonyymi

      Sitkee homo,ei älyä lopettaa.sais muutta Anttonin kanssa sen mummon luo asumaan.

    • Anonyymi

      Nyt saatiin bi presidentti, joka ei osaa edes keskisuomeen. Pitää mennä opiskelemaan suomen karttaa ensi töikseen iltalukemiseksi.

    • Anonyymi

      Haavisto voi päästä pressaksi 6 vuoden päästä jos parantuu sairaudestaan eli homppeliudesta. Ja vaihtaa puoluetta.

    • Anonyymi

      Hyvin meni💪

    • Anonyymi

      Vittu ja vihervasemmiston änestyssysteemistöstä eroon.

      Ekana äänestivät Haavistoa,ettei Halla-aho mee tokalle.Sukkahousu tuli myöhän mukaan,taktinen veto ja Anderson,kommari.....


      Ja persut KUSI tokalla kiekalla !!!!!! Jäivät kotiin; Olisivat äänestäneet Olli Rehniä jo ekalla nin olisivat saaneet mieluisen miehen pressaks jo ekalla kierroksella

    • Anonyymi

      6 vuotta ja seuraava pressa on Antti Kaikkonen. Ettikööt persut jostain hikiöltä vastaavan,.

    • Anonyymi

      Eikö bi seksuaali presidentti häiritse yhtään

      • Anonyymi

        Eipä näytä häiritsevän, kun se edustusvaimo pyörii mukana ja muutenkin Stubbilla oli amerikkalaistyylinen vaalikampanjointi.


    • Anonyymi

      No todellakin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      250
      2421
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1595
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1404
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1285
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1202
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1132
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      978
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      81
      962
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      922
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      99
      815
    Aihe