Onneksi oikeus voitti
Hyvin meni,hyvä päivä
35
323
Vastaukset
- Anonyymi
Vassarien itku on musiikkia korville
- Anonyymi
Katsotaan keväällä ja eurovaaleissa. Persut on paskaa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaan keväällä ja eurovaaleissa. Persut on paskaa!!
Katotaan niin kuin aina :) Sitten taas vassarit itkee..
- Anonyymi
Sinivalkoisuus voitti ja joka kunnassa vaalipiirissämme Stubb ykkönen. Hienoa.
- Anonyymi
Onneksi 4:n vuoden päästä on taas uudet ehdokkaat ja toivottavasti paremmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa Persu että olet ollut hereillä yhteiskuntaopin tunnilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa olla presidentin kausi jopa 6 vuotta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä oikea viisas neuvoo toista viisasta,4 vuoden päästä?......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele yhdyssanojen oikea käyttö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen demari
- Anonyymi
Valtiovarainministeri Purra onnittelee presidentiksi valittua Alexander Stubbia:
https://www.suomenuutiset.fi/valtiovarainministeri-purra-onnittelee-presidentiksi-valittua-alexander-stubbia/
"Kävin illalla paikan päällä kokoomuksen vaalivalvojaisissa onnittelemassa Suomen uutta presidenttiä Alexander Stubbia ja muita tapahtuneeseen osallisia.
Yhteistyömme tulee varmasti toimimaan. Suomen etu edellä aina, kuten Stubb puheessaan totesi."
Sen verran mitä minä katsoin Kokoomuksen vaalivalvojaisia, niin ei siellä Suomen Lippu heilunut, vaan Ahvenanmaan liput.
Purra on valinnut puolensa ja olen sitä mieltä, että se ei ole suomenkielisten suomalaisten puoli. Purra näytti jo arvomaailmansa kun hallitusta kasattiin, ensimmäiseksi luopui pakkoruotsin poistosta vastoin persujen vaalilupausta ja pienituloisia sorretaan, siten Suomen sisämarkkinoita tuhoten, vaikka ei pitänyt. Semmoinen Purra, on tainnut kääntää jo kaikki takkinsa.
Aina kun halutaan tehdä vahinkoa kansakunnalle ja välttyä itse pahimmalta kritiikiltä laitetaan tehtävään sylkykupiksi nainen. Niin naisia käytetään ja hyvin näyttää toimivan. Ei mitään uutta auringon alla.
Hyvin menee herrat nauraa.
- Anonyymi
Tämä on ilon päivä!
- Anonyymi
Halooo!
Tuo nyt ei ollut mikään ns, Uutinen.
Kun on kaksi ehdokasta mistä äänestää ja toinen on kumileimasin ja toinen vain tavoitteli valtaa ja ms.. niin pakkohan toisen on voittaa : / - Anonyymi
Onnenpäivä, suomalaisilla on vielä harkintakykyä.
Kadulla istujien elokapinallisten edustaja hävisi.
Haavisto ollut häiritsemässä työntekoa Koijärvellä.- Anonyymi
Nythän tuo joutaa käyttämään itsensä taas puuhun kiinni,karvapään kanssa kimpassa vanerikoivuun kiinni.
- Anonyymi
Olishan se ollut järkyttävää jos joku parturi olisi lähtenyt edustamaan Suomea.
- Anonyymi
Ja nyt Porilaisten marssi.
- Anonyymi
Kodin, uskonnon ja isänmaan puolesta. Aivan oikea valinta.
- Anonyymi
Nyt pitäis nostaa lippu salkoon!
- Anonyymi
Höpö höpö!! Kummatkin ehdokkaat olivat hyviä
- Anonyymi
Vasemmistolaiset yrittivät vielä poliittisilla lakoilla vaikuttaa tulokseen, mutta ei onnistunut.
- Anonyymi
Käräjilläkö ratkottiin ?
- Anonyymi
Miten niin mikä oikeus?? Kummatkin ehdokkaat olivat hyviä!
- Anonyymi
En ole puhunut presidentin vaaleista. Ihan muuta aihetta hehkutin niin kaikki öyhöttää jostain pressasta.
- Anonyymi
Järkyttävää,
Stubbin vaimo on ateisti. Sellainen vaan ei nyt sovi.- Anonyymi
Moinen on järkyttävää.
- Anonyymi
Hieno pari maailmalle!
- Anonyymi
aloittaja mikä oikeus??????
sekö etää stub voitti,, kummatkin ehdokkaat olivat hyviä- Anonyymi
Ei kommunisti ole koskaan hyvä!🤣🤣🤣
- Anonyymi
Olen aloittaja ja en kyllä ole mistään presidentin vaaleista kirjoittanut. Ihan muuta ja kaikki alkoi öyhöttää jostain presidentistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kommunisti ole koskaan hyvä!🤣🤣🤣
Tarkotuksella järkätty veturinkuljettajien lakko vaalisunnuntain jälkeen. Vanhapolvi muistaa mitä tarkoitan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aloittaja ja en kyllä ole mistään presidentin vaaleista kirjoittanut. Ihan muuta ja kaikki alkoi öyhöttää jostain presidentistä.
Lueskelinkin viesti ketjua ja mielessäni ajattelin että tarkoitatkohan ollenkaan presidentin vaaleja.. Jotenkin jotkut elää vaalihumussa ja olettaa että kaikki ajattelee vain politiikkaa. Ei enää osata elää omaa elämää vaan pelkkää politiikkaa ja arvotellaan ihmisiä sen mukaan mitä puoluetta kukin on. Vaikka hyvin harva edes kuuluu mihinkään puolueeseen.
- Anonyymi
Menikö hyvin sisään kun ei suotta jännittänyt pakaroita?
- Anonyymi
Ihanaa..
- Anonyymi
Haastattelija vois joskus kysyä Pekalta jotta onko Pikku-pecca koskaan ollut lähelläkään hitusvinkulaa,ja miten reagoida.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389